Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
EI KIITOS ENÄÄ!
Mitä täällä HUUDAT? Vinkki vitonen: täällä ei ole pakko käydä.
Sulla on hyvä farkkupeppu <3
Palvelen sua 7 vuotta jos annat minulle Raakelin.
Näin sinusta unta viime yönä. Kävin muka kotonasikin, mutta sinä et ollut paikalla. Vaimosi oli, mutta taustalla. Joku muu esitteli mulle kotiasi, joka oli järven rannalla. Olohuoneen isoista ikkunoista näkyi järvi. Yläkerrassa oli viihtyisä vinttihuone, jossa oli pitkä, kapea tai matala ikkunarivistö. Lattiat olivat laminaattia paitsi yhdessä uudemmassa huoneessa, johon oli laitettu lautalattia. Semmosta. Onpahan unessa käyty, kun todellisuudessa en tule koskaan käymään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvitellut kaiken. Tajuan sen taas. Voi helvata.
Sama. En tiedä näinkö juuri hänet eilen isossa tapahtumassa, mutta ainakin jonkun häntä kovasti muistuttavan. Puolisonsa kanssa ehkä. Ja vaikka kyseessä ei olisikaan ollut hän, niin muistutti siitä että hänellä todennäköisesti on puoliso. Ja minä olen nonexistent nobody hänen elämässään. 😕
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei tee sopimuksia kuin omilla ehdoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin ei ole tapana naittaa ennen nuorempaa tytärtä.
Pelle jo vuodesta 2019 😭
Miksi ihmisen pitää olla niin typerä?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hyvä farkkupeppu <3
Saisit koskeakin etkä vain salaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei tee sopimuksia kuin omilla ehdoillaan.
Eipä niin. Tässä tapauksessa ensin naitettiin Lea ja sitten Raakel..j miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvitellut kaiken. Tajuan sen taas. Voi helvata.
Sama. En tiedä näinkö juuri hänet eilen isossa tapahtumassa, mutta ainakin jonkun häntä kovasti muistuttavan. Puolisonsa kanssa ehkä. Ja vaikka kyseessä ei olisikaan ollut hän, niin muistutti siitä että hänellä todennäköisesti on puoliso. Ja minä olen nonexistent nobody hänen elämässään. 😕
Todellisuus varmaan useimpien kohdalla ketjussa. Kaivatut elelevät elämiään puolisoidensa kanssa ja tuskin edes muistavat näitä, jotka ovat kaipaamassa... Ja miksi muistaisivatkaan, kun tuskin he ovat alkujaankaan olleet tietoisia mistään kaipauksesta. Ei minullakaan realistisesti olisi käytännössä mitään tarjottavaa kaivatulle, hän saisi varmaan melkein kenet tahansa ylimmistä yhteiskuntaluokista, joten miksi hän minusta kiinnostuisi.
Ikävä kaivattua, muttei haluja nähdä 😔.
Pelleys ei ole pahinta. Surkeinta on sydämen suru, kun on toivonut liian kauan.
Kaikki yrittää käydä kauppaa Jumalan kanssa ja kaikki taitaa epäonnistua.
Oisko neuvoa, miten kiskaista irti haaveista, joilla ei ole minkäänlaista vastinetta todellisuudessa?
Oon ruvennu ajatteleen kaikkee suhun liittyvää lämmöllä. Jopa sitä yhtä kertaa kun tiuskit mulle kun pyysin sulta apua.
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta unta viime yönä. Kävin muka kotonasikin, mutta sinä et ollut paikalla. Vaimosi oli, mutta taustalla. Joku muu esitteli mulle kotiasi, joka oli järven rannalla. Olohuoneen isoista ikkunoista näkyi järvi. Yläkerrassa oli viihtyisä vinttihuone, jossa oli pitkä, kapea tai matala ikkunarivistö. Lattiat olivat laminaattia paitsi yhdessä uudemmassa huoneessa, johon oli laitettu lautalattia. Semmosta. Onpahan unessa käyty, kun todellisuudessa en tule koskaan käymään.
Kyllähän tuollaisessa asuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua ihan kyrpänä
Ketä?
Kaivattuaan tietenkin, lue otsikko
Viime viikon keskiviikkona 😍