Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
I just don't know what to 2 do with myself.
Kaunista päivää sinne jonnekin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin rakastan, kaipaan ja haluan sinua.
Minä myös sinua. Oot kyllä ainutlaatuinen. Kirjoitan kuin ihanalle ännälle.
On miehelle, H.lle.
Niin ikävä, että itkettää. Turhauttaa. Tuskastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nimetön viesti = en vastaa. Mulle tehty näin kiusallakin, joten ottaisin tuon pahalla..
En minäkään vastaa nimettömiin viesteihin, kun ei tiedä, kuka on lähettäjä. Näitä tulee joskus.
Mangusti kirjoitti:
Sama 🤗
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.
Oletko nainen ja kaipaat miestä vain päinvastoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin rakastan, kaipaan ja haluan sinua.
Minä myös sinua. Oot kyllä ainutlaatuinen. Kirjoitan kuin ihanalle ännälle.
On miehelle, H.lle.
Oon kyllä mies, mutta mun etunimi ei ala ko. kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Aki. Miksi taas ajattelen ja kaipaan sua?
Se on se tunteiden vuoristorata jota aiheutan tahattomasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.
Mutta et lähetä, koska mielummin kirjoitat palstalla. Ne on valintakysymyksiä nämä.
Niin ovat. Toki voi funtsia vielä miksi valinta osui palstaan eikä sinuun. Tai sitten vaan jättää tarkemmin miettimättä, kun lopulta sillä ei ole yhtään väliä.
Ei ole tarvetta "funtsia" sen enempää. Se kertoo tunteistasi kaiken oleel
Jep koska se strategiasi (jonka paremmat vaihtoehdot itsekin näet mutta ei vaan pysty..) kommentointi turhana tarkoittaa että asianosainen on jotenkin läsnä vaihdannassa. Se ei hourupäistä ollenkaan.. :0
Mangusti kirjoitti:
Eikö se sun kaivattu ole sinkku? Mikä teitä enää estää?
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Eikö se sun kaivattu ole sinkku? Mikä teitä enää estää?
No varmaan sen kaivatunkin pitäisi haluta? 😅 luuletko että ihmiset voi vain yksipuolisella sopimuksella ottaa omakseen, jos ovat sinkkuja? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimetön viesti = en vastaa. Mulle tehty näin kiusallakin, joten ottaisin tuon pahalla..
En minäkään vastaa nimettömiin viesteihin, kun ei tiedä, kuka on lähettäjä. Näitä tulee joskus.
En minäkään, arkistoin viestin whatsappissa saman tien, jos ei lähettäjä ole mulle mistään tuttu. Mullekin tulee joskus. Samoin viikonloppuöisin viestejä laittelevat random tutut / työkaverimiehet yms jää täysin ilman mitään reaktiota.
Ei kyllä todellakaan alkaisi mitään rakkaustarinaa kuulumisten kyselystä nimettömällä viestillä 😅 päinvastoin kaikki tsänssit menisi siinä, pitäisin sen verran outona käytöksenä.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, arkistoin viestin whatsappissa saman tien, jos ei lähettäjä ole mulle mistään tuttu. Mullekin tulee joskus. Samoin viikonloppuöisin viestejä laittelevat random tutut / työkaverimiehet yms jää täysin ilman mitään reaktiota.
Ei kyllä todellakaan alkaisi mitään rakkaustarinaa kuulumisten kyselystä nimettömällä viestillä 😅 päinvastoin kaikki tsänssit menisi siinä, pitäisin sen verran outona käytöksenä.
sivustaSellaset humble bragit sieltä. Oot tosi suosittu hei. Wau!
Sun kannattaa miettiä, että mikä sussa itsessä sai tulkitsemaan viestini noin. Mähän vain kirjoitin siitä, että pelkästään suoraselkäisesti omalla nimellä ja selvin päin lähestyminen kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se nyt olikaan se pieni, sykähdyttävä ja nopeasiipinen lintu, oliks se kolibri?
Mesilintu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa jollekulle kaunokainen. 🥺
Oletkin, hyvää yötä ihana🤗
En taida olla. Ihana olen kyllä lapsilleni.
E, toivottavasti sulla on mukava sunnuntai. Kattelin eilen illalla yhden sarjan Areenasta ja...noh, pitää olla kiitollinen ettei tarvitse ketään lääkäriä vaivata.
Lähden kohta olemaan hiljaa itsekseni. Lenkillä voi surra kaikessa rauhassa.
Haaveissani kuljen ja silmät tyhjyydeltä suljen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivustaEhkä jo se että sinua lähestytään paljon, olisi itselleni totaalinen t
Mitä mua sun turn-offit kiinnostaa, enhän mä ole susta itse tippaakaan kiinnostunut 😅 melkoiset luulot sulla itselläs, jos luulet, että kiinnostaa.
Miksi? Jos henkilö ei viitsi omalla nimellään kysyä niin mitä sille kenenkään kuulumisetkaan kuuluu?? Itse en vastaisi ikimaailmassa, olis pelkästään tosi creepyä. Eri