Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
31241/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.

Mitä kautta nimettömästi? Kuulumisia voi aina kysyä.

Tekstiviestillä

Laita ihmeessä. Vastaan kyllä.

Miksi? Jos henkilö ei viitsi omalla nimellään kysyä niin mitä sille kenenkään kuulumisetkaan kuuluu?? Itse en vastaisi ikimaailmassa, olis pelkästään tosi creepyä. Eri

Vierailija
31242/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I just don't know what to 2 do with myself.

Kaunista päivää sinne jonnekin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31243/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin rakastan, kaipaan ja haluan sinua.

Minä myös sinua. Oot kyllä ainutlaatuinen. Kirjoitan kuin ihanalle ännälle.

On miehelle,  H.lle.

31244/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ikävä, että itkettää. Turhauttaa. Tuskastuttaa. 

Vierailija
31245/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimetön viesti = en vastaa. Mulle tehty näin kiusallakin, joten ottaisin tuon pahalla.. 

En minäkään vastaa nimettömiin viesteihin, kun ei tiedä, kuka on lähettäjä. Näitä tulee joskus. 

Vierailija
31246/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Sama 🤗

Vierailija
31247/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi jokin päivä sanan turta. Se kuvaa hyvin omaa tilannetta. Kaipaus on jäänyt paikoilleen.Mietin jo vakavasti, että laittaisin nimettömän viestin kaivatulle ja katsoisin, vastaako. En odota häneltä mitään romanttista, koska en halua luoda hänelle paineita sen suhteen. Olen vain väsynyt tähän palstaan. Mieluummin lähettäisin hänelle suoraan viestin: Mitä kuuluu? Täytyy vielä harkita.

Oletko nainen ja kaipaat miestä vain päinvastoin?

Vierailija
31248/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin rakastan, kaipaan ja haluan sinua.

Minä myös sinua. Oot kyllä ainutlaatuinen. Kirjoitan kuin ihanalle ännälle.

On miehelle,  H.lle.

Oon kyllä mies, mutta mun etunimi ei ala ko. kirjaimella. 

Vierailija
31249/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki. Miksi taas ajattelen ja kaipaan sua?

Se on se tunteiden vuoristorata jota aiheutan tahattomasti

Vierailija
31250/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta et lähetä, koska mielummin kirjoitat palstalla. Ne on valintakysymyksiä nämä. 

Niin ovat. Toki voi funtsia vielä miksi valinta osui palstaan eikä sinuun.  Tai sitten vaan jättää tarkemmin miettimättä, kun lopulta sillä ei ole yhtään väliä.

Ei ole tarvetta "funtsia" sen enempää. Se kertoo tunteistasi kaiken oleel

Jep koska se strategiasi (jonka paremmat vaihtoehdot itsekin näet mutta ei vaan pysty..) kommentointi turhana tarkoittaa että asianosainen on jotenkin läsnä vaihdannassa. Se ei hourupäistä ollenkaan.. :0

Vierailija
31251/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Eikö se sun kaivattu ole sinkku? Mikä teitä enää estää?

Vierailija
31252/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Eikö se sun kaivattu ole sinkku? Mikä teitä enää estää?

No varmaan sen kaivatunkin pitäisi haluta? 😅 luuletko että ihmiset voi vain yksipuolisella sopimuksella ottaa omakseen, jos ovat sinkkuja? Eri

Vierailija
31253/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimetön viesti = en vastaa. Mulle tehty näin kiusallakin, joten ottaisin tuon pahalla.. 

En minäkään vastaa nimettömiin viesteihin, kun ei tiedä, kuka on lähettäjä. Näitä tulee joskus. 

En minäkään, arkistoin viestin whatsappissa saman tien, jos ei lähettäjä ole mulle mistään tuttu. Mullekin tulee joskus. Samoin viikonloppuöisin viestejä laittelevat random tutut / työkaverimiehet yms jää täysin ilman mitään reaktiota. 

Ei kyllä todellakaan alkaisi mitään rakkaustarinaa kuulumisten kyselystä nimettömällä viestillä 😅 päinvastoin kaikki tsänssit menisi siinä, pitäisin sen verran outona käytöksenä. 

sivusta

Vierailija
31254/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, arkistoin viestin whatsappissa saman tien, jos ei lähettäjä ole mulle mistään tuttu. Mullekin tulee joskus. Samoin viikonloppuöisin viestejä laittelevat random tutut / työkaverimiehet yms jää täysin ilman mitään reaktiota. 

Ei kyllä todellakaan alkaisi mitään rakkaustarinaa kuulumisten kyselystä nimettömällä viestillä 😅 päinvastoin kaikki tsänssit menisi siinä, pitäisin sen verran outona käytöksenä. 

sivusta

Sellaset humble bragit sieltä. Oot tosi suosittu hei. Wau!

Sun kannattaa miettiä, että mikä sussa itsessä sai tulkitsemaan viestini noin. Mähän vain kirjoitin siitä, että pelkästään suoraselkäisesti omalla nimellä ja selvin päin lähestyminen kannattaa.

Vierailija
31255/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se nyt olikaan se pieni, sykähdyttävä ja nopeasiipinen lintu, oliks se kolibri?

Mesilintu

Vierailija
31256/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa jollekulle kaunokainen. 🥺

Oletkin, hyvää yötä ihana🤗

En taida olla. Ihana olen kyllä lapsilleni.

Vierailija
31257/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E, toivottavasti sulla on mukava sunnuntai. Kattelin eilen illalla yhden sarjan Areenasta ja...noh, pitää olla kiitollinen ettei tarvitse ketään lääkäriä vaivata.

Vierailija
31258/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta olemaan hiljaa itsekseni. Lenkillä voi surra kaikessa rauhassa.

Vierailija
31259/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissani kuljen ja silmät tyhjyydeltä suljen

Vierailija
31260/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Ehkä jo se että sinua lähestytään paljon, olisi itselleni totaalinen t

Mitä mua sun turn-offit kiinnostaa, enhän mä ole susta itse tippaakaan kiinnostunut 😅 melkoiset luulot sulla itselläs, jos luulet, että kiinnostaa.

Ketju on lukittu.