Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen, johon rakastuin päätäpahkaa ja joka osoittautui varakkaaksi, suorastaan upporikkaaksi. Nyt mietin, kun siemailen kallista shampanjaa hänen kartanonsa parvekkeella, että miten tässä näin kävi? Hän palvoo minua, jopa maata jalkojeni alla ja haluaa toteuttaa jokaisen toiveeni.. mutta mikä on totuus, kumpi voitti - kertokaa te!
Onnittelut, toivottavasti onni kestää! Mulla tuli aikoinaan esteeksi eriparivarallisuus orastavassa suhteessa, elintasot oli niin erit (keskiluokka vs eliitti) että aina jompikumpi joutui tinkimään (hän elämäntyylistä tai minä periaatteesta) ja se lopulta aiheutti hankaumaa (lähinnä minun puoleltani, en todellakaan tykännyt olla maksettavana joka asiassa). Lika barn leka bäst.
Kiitos, tätähän mä just mietin. Että miten pitkälle huuma kestää. Ollaan niin eri paria kuin olla voi. Voiko tästä tulla mitään? Ja miten mun pitäisi toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan yrität siinä yleistää kuinka muutkin vihaa. Ja heittää tuota lapsellista; koska muutkin niin se on puolustukseni paskaa.
Evvvk. Ymmärrätkö? Et sinä tule minun mielipiteeseeni yhtään mitenkään vaikuttamaan. Mulla on mun ajatukset ja sulla on sun. Olen kuullut jopa suomalaisesta prostituoidusta, joka makaa (ilmaiseksi) näiden TIETYNLAISTEN muslimimammmumiesten kanssa, jotta he saisivat naisen pehmeää kosketusta ja jotenkin healaantuisivat xD
Että kaikenlaisia on.
Olet kuullut....😁😁se kertoo jo paljon sinusta.
sivu
Niin se oli tuo ihminen itse joka sitä juttua selitti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen, johon rakastuin päätäpahkaa ja joka osoittautui varakkaaksi, suorastaan upporikkaaksi. Nyt mietin, kun siemailen kallista shampanjaa hänen kartanonsa parvekkeella, että miten tässä näin kävi? Hän palvoo minua, jopa maata jalkojeni alla ja haluaa toteuttaa jokaisen toiveeni.. mutta mikä on totuus, kumpi voitti - kertokaa te!
Onnittelut, toivottavasti onni kestää! Mulla tuli aikoinaan esteeksi eriparivarallisuus orastavassa suhteessa, elintasot oli niin erit (keskiluokka vs eliitti) että aina jompikumpi joutui tinkimään (hän elämäntyylistä tai minä periaatteesta) ja se lopulta aiheutti hankaumaa (lähinnä minun puoleltani, en todellakaan tykännyt olla maksettavana joka asiassa). Lika barn leka bäst.
Kiitos, tätähän mä just mietin. Että miten pitkälle huuma kestää. Ollaan niin eri
Ei sitä tiedä kuin kokeilemalla. Monella on toiminut kuitenkin, vaikka nyt just mulla ei toiminutkaan, onhan maailma täynnä eriparipareja. Jos pystyt suhtautumaan chillisti siihen että toinen maksaa, niin tuskin tulee siitä ainakaan skismaa sen kummemmin, muut asiat sitten erikseen.
Anna mennä ja nauti nyt, jäähän siitä ainakin kivat muistot jos ei muuta! Elämä on elämistä varten.
Olispa jollekulle kaunokainen. 🥺
Olisipa jollekulle hellyyden ja hyvänä pitämisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa Jezebelit. Olisko remmin paikka?
Voin tulla räimimään, jos annat osoitteen. Oon niin täynnä sun tyhmiä juttuja, että lähtis kyllä oikein Eevan kädestä.
Ei mulla periaatteessa ole mitään muita esteitä ja rajoitteita kuin oma pää. Voisin järjestää elämäni niin kuin haluan, mutta silti kuljen kädet sidottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki menee festareille. En ole missään. Haluan tanssia, mutta en saa edes varata jalkaan. Lajittelen pölyisiä papereita, pulskistun ja jäykistyn ja elämä menee ohi ja vingun. Anteeksi.
Eli ruikutat. Ruikutus pokaali kuuluu sulle 🏆
Kiitos, olen otettu. T. Nykyään palkittu ruikuttaja, XXXX The Whiner.
Jaahas murskaan nyt ketipinorin morttelillla ja menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla räimimään, jos annat osoitteen. Oon niin täynnä sun tyhmiä juttuja, että lähtis kyllä oikein Eevan kädestä.
Pusu ja hali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla sivuun kannustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla sivuun kannustamaan.
Voin osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tätähän mä just mietin. Että miten pitkälle huuma kestää. Ollaan niin eri
Kaipailet täällä kuitenkin vielä sitten..?
Minä voisin määräillä kun jotkut panee. Siis joku vaikka semmonen basic palstamies ja nainen, ja katselisin kun ne tekee kaikkea mitä käsken.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin määräillä kun jotkut panee. Siis joku vaikka semmonen basic palstamies ja nainen, ja katselisin kun ne tekee kaikkea mitä käsken.
Ja halukkaita löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaikka panisin mamun kanssa jos vaihtoehtona olis sunkaltaiseen nyrpeään, minä vihaan kaikkia ihraperseeseen törmääminen 🤮🤣
Wow, PANIS mamun kanssa! Nyt on raju. Ihan v tun raju!
Jep, siinä kato kaksi pahinta mahdollista skenaariota mitä persu keksii: mamun paneminen ja ihraperseeseen törmääminen ;)
Sori vaan. Mamun paneminen on nautinnollisempaa kuin suomiäijän. Kokeiltu on ja kymppi nolla voittaa sängyssä suomalaisen.
Aika montaa suomiäijää olet pannut, kun kerran noin voit todeta :D
ent. kyläpyörä
Olet kuullut....😁😁se kertoo jo paljon sinusta.
sivu