Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mieskaivatulleni,
Rakkauden ,kosketuksen kaipuu.Ilon ja yhteisymmärryksen jano sekä sydämesi sykkeen ja äänesi kuulemisen tarve.
Siinä on minulla pulmia ratkaistavaksi mutta enköhän minä jotain keksi.
Kauniita unia,aina vierelläsi.😊😁
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Taisit unohtaa.
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaikka panisin mamun kanssa jos vaihtoehtona olis sunkaltaiseen nyrpeään, minä vihaan kaikkia ihraperseeseen törmääminen 🤮🤣
Wow, PANIS mamun kanssa! Nyt on raju. Ihan v tun raju!
Jep, siinä kato kaksi pahinta mahdollista skenaariota mitä persu keksii: mamun paneminen ja ihraperseeseen törmääminen ;)
Sori vaan. Mamun paneminen on nautinnollisempaa kuin suomiäijän. Kokeiltu on ja kymppi nolla voittaa sängyssä suomalaisen.
Ei se kansalaisuudesta ole kiinni vaan yksilöstä. Mun huonoin on suomalainen ja paras unkarilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin miehen, johon rakastuin päätäpahkaa ja joka osoittautui varakkaaksi, suorastaan upporikkaaksi. Nyt mietin, kun siemailen kallista shampanjaa hänen kartanonsa parvekkeella, että miten tässä näin kävi? Hän palvoo minua, jopa maata jalkojeni alla ja haluaa toteuttaa jokaisen toiveeni.. mutta mikä on totuus, kumpi voitti - kertokaa te!
Onnittelut, toivottavasti onni kestää! Mulla tuli aikoinaan esteeksi eriparivarallisuus orastavassa suhteessa, elintasot oli niin erit (keskiluokka vs eliitti) että aina jompikumpi joutui tinkimään (hän elämäntyylistä tai minä periaatteesta) ja se lopulta aiheutti hankaumaa (lähinnä minun puoleltani, en todellakaan tykännyt olla maksettavana joka asiassa). Lika barn leka bäst.
Kiitos, tätähän mä just mietin. Et
Kaipailet täällä kuitenkin vielä sitten..?
Erillä jotain ihmeteltävää siinä?
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin määräillä kun jotkut panee. Siis joku vaikka semmonen basic palstamies ja nainen, ja katselisin kun ne tekee kaikkea mitä käsken.
Mä haluaisin kaivatun kanssa tällaista. Mun kink on katseleminen, haluisin katsella ja ohjata tilannetta, kun joku (tai parhaimmillaan useampi) nainen tyydyttäis sitä oikein kunnolla.
Multa puuttu tän illan leffanamit. Voisko joku tuoda sikakalliita turkinpippureita?
Tämä on kuin polkuveneellä ajelu vesipuistossa. Ei liiku, vaikka kuinka polkisi, ei käänny, pyörii ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Multa puuttu tän illan leffanamit. Voisko joku tuoda sikakalliita turkinpippureita?
Wolttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolttaa
En ikinä. En tue sellaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi : Mistä aiheesta olet tänään ruikuttanut ?
Kuumeesta, tästä paskasta flunssaisesta olosta yleensä 🤒 läheisyyden puutteesta. Ainoa helpottava tekijä on se että saan sairastaa yksin. Koiraystäväkin sattumalta hoidossa. Atshii!
Ikävä taas kaivattua. Ei pitäisi sortua katselemaan kuvia. :)
Vierailija kirjoitti:
Taisit unohtaa.
Liian kauan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin määräillä kun jotkut panee. Siis joku vaikka semmonen basic palstamies ja nainen, ja katselisin kun ne tekee kaikkea mitä käsken.
Mä haluaisin kaivatun kanssa tällaista. Mun kink on katseleminen, haluisin katsella ja ohjata tilannetta, kun joku (tai parhaimmillaan useampi) nainen tyydyttäis sitä oikein kunnolla.
Niceyyyyy
Miten hyvä olo tulikaan kun teki itselleen lohturuokaa vain siitä mitä kaapista löytyi. Makkaraa, paprikaa, kevätsipulia, valkosipulia, tomaattipyrettä pannulla ja spagettia.
Vierailija kirjoitti:
Mieskaivatulleni,
Rakkauden ,kosketuksen kaipuu.Ilon ja yhteisymmärryksen jano sekä sydämesi sykkeen ja äänesi kuulemisen tarve.
Siinä on minulla pulmia ratkaistavaksi mutta enköhän minä jotain keksi.
Kauniita unia,aina vierelläsi.😊😁
Puit ajatukseni sanoiksi. Eräälle samat aatokset. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit unohtaa.
Liian kauan liian vähän.
Sinä olet se, jolla on vaikutusvaltaa. Minulla sitä ei enää ole ollut moneen vuoteen.
Tuskin.