Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Miksei vaan voi erota ja mennä kimppaan sen rakastamansa ihmisen kanssa. Pidemmän päälle tuollainen on aika kuluttavaa ja stressaavaa, jos joutuu valehtelemaan menojaan ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä selitätte niille puolisoille kun lähdette kaivatun kanssa hotelliin yöksi?
Ootko ajatellu et täällä saattaa kirjotella ihmisiä iha joka elämäntilanteessa? Onks kaikki tämän tyyliset putki näkösiltä naisilta jotka pelkää ukkonsa puolesta xD
Älä jaksa kommentoida tätä samaa tarinaa joka viestiin. Voipi olla vaikka itse varattuna toiseen ihastunut joka tuota kyselee. Eri
Luulen nimenomaan, että täällä on ne varatut kaipaamassa joko sinkkuja tai varattuja, eikä joku, joka pelkää miehensä pettävän. Hotellissa ei tarvi olla muuten koko yötä. Ehtii siellä päivälläkin käydä, niin ei tarvi selitellä kumppanille, jos vielä jostain vieraasta kaupungista varaa, jossa todennäköisyys nähdä tuttuja on vähäinen.
Naurahdin tälle aidosti, kun mietin omaakin surkeaa elämääni ja omaa surkeaa uskallustani. Muista kultaseni, luulo ei ole aina... Ja niin edelleen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikien saunailta venähti pitkäksi.Sammuin kaverille.
Kenelle menee tuollainen läpi. Ei kenellekään. Täytyy olla paljon parempi juoni. Sivu
Ihan sama mitä sanovat, valhetta se on kuitenkin.Kyllä harvassa on mies joka ei lähde kun piparia on tarjolla.Jos ei tänään niin lähtee myöhemmin. sivust
On sellaisia miehiä paljonkin jotka ei lähde. Ei kaikilla ole löyhä moraali ja jotkut rakastavat omaa puolisoaan vaikka piparia olisi tarjolla.
No onnea, jos teillä näin on.Usein luullaan näin olevan ,kunnes se totuus paljastuu.sivust
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan voi erota ja mennä kimppaan sen rakastamansa ihmisen kanssa. Pidemmän päälle tuollainen on aika kuluttavaa ja stressaavaa, jos joutuu valehtelemaan menojaan ja muutenkin.
Ehkä se ei ole enää jännää jos ei voi edes puuhailla selän takana eikä riskiä kiinni jäämisestä ole. Sitten pitää taas pettää sitä seuraavaa et saa kiksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Archiesta tulee narskufibat. Jätän jätin, otin takaisin tai ei me erottukaan.
Eivät ole kiinnostavia ihmisiä. Jos et ole livenä tavannut, niin käy katsoon vaikka niiden podcastin instatilin uusin julkaisu. Ei mitenkään hyvännäköisiä tai mielenkiintoisia ihmisiä.
Ja SILTI te kaksi kaipaatte heitä täällä :D
Juu. Kaikki koskaan ketjun viesteissä puheeksi tulleet, julkisuudesta tutut henkilöt, artistit, näyttelijät ynnä muut ovat niiden viestien kirjoittajien KAIPAAMIA.
Lue otsikko.
Olet vähän yksioikoinen.
Ei vaan sinä olet ihan väärässä ketjussa. Mene muualle tsättäilemään julkkiksista, jos et kerran heitä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikien saunailta venähti pitkäksi.Sammuin kaverille.
Kenelle menee tuollainen läpi. Ei kenellekään. Täytyy olla paljon parempi juoni. Sivu
Ihan sama mitä sanovat, valhetta se on kuitenkin.Kyllä harvassa on mies joka ei lähde kun piparia on tarjolla.Jos ei tänään niin lähtee myöhemmin. sivust
On sellaisia miehiä paljonkin jotka ei lähde. Ei kaikilla ole löyhä moraali ja jotkut rakastavat omaa puolisoaan vaikka piparia olisi tarjolla.
No onnea, jos t
Ei kai se kaikkien osalta paljastu jos miehet ovat uskollisia. Toivoisin kyllä että kaikki epärehelliset paljastuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vierastan tällaista paremmissa piireissä -sanontaa.
Miksi
Onko nämä somejulkimot paremmissa piireissä? Vai mitä tällä tarkoitetaan? Jotain poliitikkoja vai muita julkimoita, esim. muusikot. Kun en pidä heitä parempina, jolloin tämä on loukkaavaa niinkuin bättre folk -sanontakin. Halutaan korostaa jonkun tyhmyyttä tai väittää sellaista jostain täysin tuntemattomasta.
Vuositulot >1M€
Vuositulot millin ja päihteitä sekä vieraita ihmisiä. On siinä hyvä elämä. En sanoisi paremmaksi väeksi vaan roskaväeksi. Eri
Niin just tuo on se, mikä monella tulee mieleen. Vaikka tuskin kaikki noin paljon tienaavat ovat mitään negatiivisilla sanoilla kuvattavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko viime aikoina katsellut erotilastoja? Wohoo!! Kyllä ne ihmiset eroaa ihan oikeasti. Lopettakaa ohis! TerveiSiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te miettineet, miksi vaikka presidentti ei ole podcastissa kertomassa milloin harrasti seksiä, millä tavalla ja kenen kanssa ja mikä on suosikkiasento ja millainen kokemus oli ällöin ja mitä hääyönä tapahtui? Koska sitä ei tehdä paremmissa piireissä, asia on hyvin yksinkertainen. Näissä piireissä ymmärretään yksityisyyden rajat.
Mä olen keskustellut meidän presidentin kanssa mm seksistä. En toki podcastissa, ihan vain illanvietossa.
Stubb, Niinistö vai Halonen? Vai joku vielä vanhempi?
Nykyinen, oisin muuten viitannut entisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ei ole enää jännää jos ei voi edes puuhailla selän takana eikä riskiä kiinni jäämisestä ole. Sitten pitää taas pettää sitä seuraavaa et saa kiksit.
Minäkin aikoinaan pyysin,että jos tulee parempi pipari,kunnioittaisi minua sen verran ,että jättäisi ensin minut.No, eipä jättänyt.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa testata ennen eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te miettineet, miksi vaikka presidentti ei ole podcastissa kertomassa milloin harrasti seksiä, millä tavalla ja kenen kanssa ja mikä on suosikkiasento ja millainen kokemus oli ällöin ja mitä hääyönä tapahtui? Koska sitä ei tehdä paremmissa piireissä, asia on hyvin yksinkertainen. Näissä piireissä ymmärretään yksityisyyden rajat.
Mä olen keskustellut meidän presidentin kanssa mm seksistä. En toki podcastissa, ihan vain illanvietossa.
Veikkaan Ahtisaarta.
Veikkaat siis väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut jatkaa tällaista useita vuosia saman ihmisen kanssa mutta ei silti eroa? Luulisi että testattu on ja hyväksi todettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Tuskin ne pressat kovin mehukkaita yksityiskohtia omasta elämästään jakelee.
Sitä so, että valistit kuinka paremmissa piireissä ei keskustella seksistä ja nostit itse esimerkiksi presidentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan Ahtisaarta.
Veikkaat siis väärin.
Miksihän veikkasi Ahtisaarta? Eihän hän vaikuttanut ollenkaan sen tyyppiseltä, että puhuisi tuollaisia?
Vanhemmat ihmiset ovat kyllä kertoneet, että Ahtisaarta kiusattiin. Ehkä tuo kirjoittaja on sitten niitä ihmisiä? Palstalla kirjoittaa paljon sen tyyppistä väestöä, että ovat varmasti pilkanneet ja kiusanneet elämänsä aikana ties ketä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että jos ei miellytä voi sitten testata lisää muita, kunnes tulee sopiva ja sitten vasta erota kun voi olla varma että miellytti.
Testailu ei välttämättä kerro kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellu et täällä saattaa kirjotella ihmisiä iha joka elämäntilanteessa? Onks kaikki tämän tyyliset putki näkösiltä naisilta jotka pelkää ukkonsa puolesta xD
Älä jaksa kommentoida tätä samaa tarinaa joka viestiin. Voipi olla vaikka itse varattuna toiseen ihastunut joka tuota kyselee. Eri
Luulen nimenomaan, että täällä on ne varatut kaipaamassa joko sinkkuja tai varattuja, eikä joku, joka pelkää miehensä pettävän. Hotellissa ei tarvi olla muuten koko yötä. Ehtii siellä päivälläkin käydä, niin ei tarvi selitellä kumppanille, jos vielä jostain vieraasta kaupungista varaa, jossa tode
Meidän pitäisi nähdä jossain kahvilassa. Kavereina. Tommoset hotellit vaan sotkee sitä tutustumista, jos siis edes halutaan tutustua.
Vuositulot millin ja päihteitä sekä vieraita ihmisiä. On siinä hyvä elämä. En sanoisi paremmaksi väeksi vaan roskaväeksi. Eri