Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastaisitpa mua vielä ihan vähän...
Aika paljonkin rakkaani.
Ihana olet.
Oisitpa hän. K
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tyyliin jutella, hieroa ja hemmotella sua. En uskalla miettiä mitään seksuaalista sun kanssa. Se voisi olla vähän liikaa. Juttelusta taidetaan molemmat pitää.
Se ois varmaan parasta. Jutella rauhassa kaikesta mahdollisesta. Ehkä sen verran läheisyyttä vois olla, että istuttais sohvalla ihan lähekkäin, niin että käsivarret koskis toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
"Anteeksi, mutta miksi teet näitä ihan pskoja runoja tänne?"
Ihan vittuillakseni sinulle? Negatiivisuutesi on niin häkellyttävän typerää, että tiesin sinun tarttuvan tähän ja siksi päätin tirvaista verbaalisesti. Ole hyvä ja nauti illasta. :3
👍🏻 -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä! Vinkki hyvinvointia ajatellen: jos kärsit unettomuudesta niin kirjaa itsellesi ylös positiivisia tekoja, sanoja, tunteita, ajatuksia yms. joita koit päivän aikana. Sitten anna itsellesi lupa uskoa että edustat tuota hyvyyden laatua elämässäsi.
Kauniita unia 🤗😴
Ihan paska vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljonkin rakkaani.
Ihana olet.
Oisitpa hän. K
Olet sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljonkin rakkaani.
Ihana olet.
Oisitpa hän. K
Olet sivusta
??? Tä
Julkaisepa vielä tänään jotain merkiksi, jos se oot sinä joka kattoo niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljonkin rakkaani.
Ihana olet.
Oisitpa hän. K
Ei ole K.lle. ap
Riskeistä kannattaa pysyä suosiolla kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ollut kiinnostunut tyyneysharjoituksista?
Harjoitellaas hetki : hengitä syvään, rauhallisesti, ole aivan rento, nyt hengitä taas normaalisti ja ruikuta. Hengitä toisen kerran rauhallisesti syvään. Ole aivan rento. Toista nyt ruikutus. Nyt tiedät rentoutumisen ja ruikutuksen eron.
Nyt aloin kuvittelemaan tuota sohvalla istumista vierekkäin ja alkoi tuntua että jotain kemiaa on ehkä edelleen. Mikähän ois todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljonkin rakkaani.
Ihana olet.
Oisitpa hän. K
Ei ole K.lle. ap
No johan meni perille.🤭 K
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä riskejä. Luulisin, että ei kovin montaa, mutta sitäkin vaarallisempia. Tai oikeastaan jos totta puhutaan, yksi sellainen vain.
Millainen tai millaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään yksinäiseen aamuun ja nukahdan uudelleen. Etsin häntä, joka ei enää kuule eikä vastaa. Unessa vaihdamme ajatuksia vain erotaksemme uudelleen. Herään jälleen ja olen kotona taas.
Sama. Kuvasit ajatuksiani prikulleen. Miten olikin mahdollista. Hän on poissa. Joskus hän on niin läsnä ajatuksissa, että tunnen oloni normaaliksi taas, kuin ennenkin, enkä halua herätä tuosta ajatuksesta todellisuuteen. Hänen kuolemansa, vei 12 vuotta minusta mukanaan. Persoonani ei ole jotenkin entisensä/omanlaiseni ilman häntä.
Miehen kuolemasta yli kahdeksan vuotta ja kirjoittaminen on mulle ainoa keino prosessoida surua.
Pahoittelut. Hyvin kuvasit kyllä mun aamuja, siks vastasin tähän. Katsoin just ohjelmaa, siinä mies, menetti ensin äitinsä
Ensitreffit alttarilla Australia 😄 sivusta
Järki sanoi alusta lähtien, että sulje itsesi näiltä tuntemuksilta. Etäänny. Siihen asti elin henkisesti riippumatonta elämää, kunnes tapahtui itselleni uskomattomalta vaikuttava asia, eli ensirakkaus ja en ole teini enää. Rakastuminen vai 100 prosenttia painava tuntemus? Onko noilla eroa? Fyysisesti helppoa, minä sinkku ja hänellä perhe. Ei ongelmaa pysyttäytyä etäällä. Fyysisesti siis...henkisesti hän asuu mielessäni häätövaroituksista huolimatta. Välillä hän lähtee muualle, on poissa x aikaa ja sitten ja varsinkin illan hämärtyessä avain käy ja hän on tullut sisälle ja katsoo hetken tarkoilla sinisillä silmillään ja menee puuhastelemaan jotakin, tekevä luonne kun on. Öitä eräälle S-naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä mielenkiintoista, et kaivattu itse toivoi, et kutsun häntä omakseni. Ja nyt kun ollaan siinä tilanteessa, niin hän ahdistuu. Hassukainen.
Mistä tiedät, että ahdistuu?
Kenen mies kuoli 8 vuotta sitten?
Tää on jo harvinaista