Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Terveisiä tulevalle avoimiehlleni, missä lienetkään. Emme ole tainneet vielä tavata, toivottavasti pian 🙏
Vierailija kirjoitti:
Höpö.
No mitä
Kivaa päivää ja halaus kaivatulle!
Sinä haittaat mm. työntekoani kohtuuttomasti. Mun pitäisi ajatella kovin muita asioita kuin esim. sinua vailla rihman kiertämää sylissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutat kohtuuttomasti. Olet vastuussa siitä. Mitä aiot tehdä asian hyväksi?
Tähänkään en saanut vastausta. 🐐
🐐
Minä olen ilmeisesti pässi, mutta sinä olet pukki. 😆
Vierailija kirjoitti:
Sinä haittaat mm. työntekoani kohtuuttomasti. Mun pitäisi ajatella kovin muita asioita kuin esim. sinua vailla rihman kiertämää sylissäni.
Nostat vain senkin ajatuksen sinne kaappiin, jonka voi avata sitten paremmalla hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö.
No mitä
😏
Mun kaappiin sullottujen ajatusten purkamiseen tarvitaan pommiryhmä.
En uskalla olla aloitteellinen kenellekään koskaan. Kaipaan sinua varattua. 😔
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei voi muuta kuin kärvistellä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko hänellä ketään, en ihmettelisi jos olisi, mutta ei kiinnosta koska rakastan häntä ja haluan hänet!
Olit tosi seksikäs tänään :)
Ihan uutta miestä kaipaan, hänelle 🤩 jatkoja.
Kaivattu vois tulla pienelle visiitille lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostat vain senkin ajatuksen sinne kaappiin, jonka voi avata sitten paremmalla hetkellä.
En ymmärrä, mistä kaapista puhut tai mihin tämä liittyy. Ei ajatuksia tietoisesti voi rajoittaa, ainakaan nyt silloin, jos puhutaan ihastumisesta tai rakastumisesta, jotka tuottavat liki pakkomielteisiä ajatuskaruselleja. Ehkä yhdellä verrannollisella huuhaaveella voi korvata toisen, mutta ei se asiantilaa sanottavasti paranna, jos päädyn sylittelyn sijaan miettimään hänen ottamista esim. auton konepellillä.
Jostakin s
Kun mä ihastun voimakkaasti tai rakastun, niin mulla alkaa tulla mieleen fantasiointia siitä henkilöstä, johon olen ihastunut tai rakastunut. Normaalisti en fantasioi kenestäkään juurikaan.
Luonnollista.
Miksi tuommoinen pikku kakara nousee mieleen kesken hektisen työpäivän? Mikä ihme sinussa vieläkin vetää puoleensa? Niin siis ihan aikuisesta kyse, ennen kuin joku hyökkii. -naine
Höpö.