Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
29641/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galluppi : Uskallatko kertoa lempi-asioitasi täällä, vai pelkäätkö paljastuvasi ?

Toki, kertoilen varsin laveasti itsestäni täällä, mitä sillä olisi väliä vaikka joku minut tunnistaisi? Ei kukaan tiedä ketä kaipaan kun en sitten hänestä kuitenkaan kirjoittele ollenkaan tunnistettavasti, eikä kukaan tuntemani edes tunne häntä.

Puhun irlissä ihan häpeilemättä, että käyn vauvalla, en ymmärrä miksi tätä pitäisi jotenkin salailla tai piilotella?

Vierailija
29642/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppi : Uskallatko kertoa lempi-asioitasi täällä, vai pelkäätkö paljastuvasi ?

Toki, kertoilen varsin laveasti itsestäni täällä, mitä sillä olisi väliä vaikka joku minut tunnistaisi? Ei kukaan tiedä ketä kaipaan kun en sitten hänestä kuitenkaan kirjoittele ollenkaan tunnistettavasti, eikä kukaan tuntemani edes tunne häntä.

Puhun irlissä ihan häpeilemättä, että käyn vauvalla, en ymmärrä miksi tätä pitäisi jotenkin salailla tai piilotella?

Minä olen kirjoitellut terveysasioistani nettiin tunnistettavasti. Siksi, että niistä voi olla apua jollekin, koska vaivani on harvinaisia. On sitten tutut alkaneet haukkua noista sairauksistani. Niiden ongelma. Kerron jatkossakin, jos se ehkä auttaa jotakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29643/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uutta miestä kaipaan, hänelle 🤩 jatkoja.

Samis. Minullakin vaihtui kaivattu kesän aikana.

Vierailija
29644/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T naiselle terkut ;)

Vierailija
29645/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on työt ja kiireitä. Vapaa aikaa jää heille liian vähän kyläillä. Kukaan ei koskaan tule kyläilee. Sanoin eräälle tutulle vitsinä, ja ihan oikeasti heitto oli, että ei se haittaa, sit kun kuolen niin kaikki on täällä kylässä samaan aikaan.

Vierailija
29646/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes se aika kuusta, mutta himot on. 

Himot on hyvät. Mulla on iso muna. Me varmaan kuulutaan yhteen <3

Vierailija
29647/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kirjoitellut terveysasioistani nettiin tunnistettavasti. Siksi, että niistä voi olla apua jollekin, koska vaivani on harvinaisia. On sitten tutut alkaneet haukkua noista sairauksistani. Niiden ongelma. Kerron jatkossakin, jos se ehkä auttaa jotakin. 

Ok, mulla ei ole sairauksia, eikä ne varmaan ole kenellekään muullekaan mitään varsinaisia lempiasioita, joista tässä gallupissa kysyttiin?

Vierailija
29648/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes se aika kuusta, mutta himot on. 

Himot on hyvät. Mulla on iso muna. Me varmaan kuulutaan yhteen <3

Näillä perusteilla ehdottomasti match made in heaven! 

Vierailija
29649/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on työt ja kiireitä. Vapaa aikaa jää heille liian vähän kyläillä. Kukaan ei koskaan tule kyläilee. Sanoin eräälle tutulle vitsinä, ja ihan oikeasti heitto oli, että ei se haittaa, sit kun kuolen niin kaikki on täällä kylässä samaan aikaan.

Ei kai kukaan enää mitään kyläile kenenkään luona? Nähkää kaupungilla, käykää vaikka lounaalla yhdessä, kyllähän töistäkin nyt syömään poiketaan.

Vierailija
29650/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T naiselle terkut ;)

Kuka T ? Tiia, Teija, Tea, Tiina, Taina, Tarja ? Oliko noista joku

Vierailija
29651/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla vain. Vaikka on ja olisikin kiireitä ja töitä muille jakaa. 

Vierailija
29652/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän sua. Ja mietin, onko tämä nyt vaan sitä catch and release. Koukutatko sä mua, tiedostamattasi? Teetkö sä mulle kuitenkin niin.. mitä itse paheksut

Hyvä vertaus tuo catch and release. Kalastetaan vain huvin vuoksi aiheuttaen kalalle kärsimystä ja stressiä. Sitte vaan heitetään takaisin, kun ei huvita saaliiksi ottaa.

Niin. 

Vierailija
29653/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miksi työpäivän jälkeen tulee kaikista suurin hellyyden kaipuu häntä kohtaan johon tunteita? Ihan järkyttävä ikävä iskee aina nykyään.. 

Vierailija
29654/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, hyppää ratsaille <3

Vierailija
29655/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mulla

No ei varmaan lempi asioita sairaudet ole, mutta tuohon paljastumiseen liittyi sivuavasti. Kiitos kun vastasit galluppiin. Tsemppiä.

Vierailija
29656/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempi jos ne lempiasusteet on paljastavia?

Vierailija
29657/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempimisasusteet saa olla.

Vierailija
29658/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan enää mitään kyläile kenenkään luona? Nähkää kaupungilla, käykää vaikka lounaalla yhdessä, kyllähän töistäkin nyt syömään poiketaan.

No nämä tuttuni ovat sellaisissa töissä että syövät työpaikoillaan näppärästi. Liioittelin ehkä vähän kun sanoin ei koskaan, kyllä ne sit kun on lomia, käy kylässä 😊

Vierailija
29659/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät mua jännityksessä. Päästän irti siitä, en pelaa tätä peliä. Enkä juokse sun perässä. Kohteliasta olisi ilmoittaa 

Vierailija
29660/35298 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lempiasu, illalla, on paljastava. Ja on parempi. Collarit ja toppi, joka oikeestaan on vaan kangaspala olkaimilla. Tissit näkyy. Paljon parempi kuin päivällä käytössä olevat topit 

Ketju on lukittu.