Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voin rakentaa yhteyttä ilman sinun apuasi?
Millaista apua tarvitset siihen?
Omituinen kysymys. Vastavuoroisuutta tietenkin.
Pitää puhua detaljien ja konretian tasolla.
Kyllä sä tajuat sen itsekin. Ei oo niin vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
PUUMA <3
KISSANPENTU <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kärhöistä. Kauniita, voimakkaita värejä ja siroja köynnöksiä. Kiipeilevät hauskasti omalla tahdolla, ei aina niin kuin olit niille suunnitellut. Eivät jätä perässään jälkiä.
Minä hyvin monenlaisista kasveista. En luettele niitä tässä, koska paljastan siinä itseni.
Voit varmaan turvallisesti paljastaa yhden kauniimman 🌸 jos siltä tuntuu!
Kivikkosuopayrtti
kaikista kauheimmalle haiseva, ei edes tuoksuva kukka
Minua lähestyy miehet vain netissä. Ei koskaan kadulla. Tosin saattavat tupsahtaa pihaan pyytämättä tai tarjota apua kaupassa pyydettynä tai pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Minua lähestyy miehet vain netissä. Ei koskaan kadulla. Tosin saattavat tupsahtaa pihaan pyytämättä tai tarjota apua kaupassa pyydettynä tai pyytämättä.
Ei tuota tosiaan mitenkään jatkuvasti tapahdu, että kadulla lähestyisi. Riippuu tilanteesta ja paikastakin. Rauhallisempi tilanne ja paikka, niin herkemmin lähestyy. Ei ihmisvilinässä.
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin sua.
Niin mäkin sua, mutta olet yhdessä vaimosi kanssa.
Netissä minua ei sit toisaalta kyllä lähestytä kuin todella harvoin. Ei ole mitään dm:ään slaidaajia juuri näkynyt, enempi lähestytään livenä kuin dm:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Tuota meinasin juuri kysyä
kaivatultani. Mitä kuuluu?
No kysyppä irl,ilahtuisin kovasti.😁
Heti kun nähdään.
No joo, seuraavaan sattumalta näkemiseen voi vierähtää useampi kuukausi, mutt' hei, näillä mennään... 😥🤗
Ei kai sentään, minne aiot kadota?
No, näinhän se on mennyt aijemmin, harvemmin törmäillään.
Vierailija kirjoitti:
Netissä minua ei sit toisaalta kyllä lähestytä kuin todella harvoin. Ei ole mitään dm:ään slaidaajia juuri näkynyt, enempi lähestytään livenä kuin dm:ssä.
Kiva kun jaoit tämänkin tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö krysanteemeista?
Kevään kukat on enemmän mun mieleen, kuten valkovuokot.
Täällä mä oon Rantaraitilla lenkillä. En tiedä osaisinko auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sandelsolut sihahti auki
👍
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kukaan varsinaisesti lähesty, mutta apua tarjoavia miehiä löytyy kyllä. Yksi kävi korjaamassa varaston oven, toinen vaihtoi terassin lampun, kolmas tarjoutui auttamaan auton ostamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Yötä H 💕
Onko H nainen vai mies?
Mietin mielessäni kahta miestä: miestä menneisyydestä ja uutta miestä. Tunnistan heihin liittyviä ajatuskulkuja, pohdin missähän he mahtavat mennä, mitä he tekevät ja ajattelevat. Aina välillä mietin ajattelevatkohan he minua koskaan ja mitä he mahtavat minusta ajatella.
Välilä kaipaan kumppania.
Tänään lähetän terveiset molemmille