Oletteko koskaan miettinyt, minkä edun kauniit ja lyhyet naiset saa elämässään syntymälahjana
Olen seurannut jodelin seuranhakua seksiin jonkun aikaa. Suuri osa miehistä hakee kauniita naisia, suuri osa hakee myös lyhyitä naisia. Ymmärrän, jos mies itsekin lyhyt, mutta miksi joku parimetrinen haluaa lyhyen naisen. Onhan elämä aika epäreilu, kun jotkut saa syntymälahjana ilmaiseksi hyvän ulkonäön ja sopivan pituuden.
Kommentit (8)
En ole kyllä miettinyt, enkä ole edes ajatellut että pituus vaikuttaisi asiaan.
Toisaalta en ole kyllä jodelissa pyörinyt, että en tiedä jos siellä on eri tilanne kuin oikeassa elämässä ja muissa deittiapeissa.
Kaikenlaisia asioita saadaan syntymälahjana. Joku on musiikillisesti lahjakas, joku on erinomainen bisneshenkilö, jollain on taito kohdata ihmisiä. Ja joo, sitten on ulkonäköseikkoja, joista on hyötyä erilaisissa tilanteissa.
Kannattaa keskittyä omiin ominaisuuksiin ja kehittää itseään. Ihan turhaa muiden etuja on liikaa miettiä.
Mulla on kaatunut muutamat treffit ihan mun pituuteen. Ollut lupaavaa keskustelua, kunnes pituus selvinnyt. Olen lähes 180 cm ja monet miehet valitettavasti on lyhyempiä. Heidän kohdalla ymmärrän hyvin, että haluavat lyhyen naisen. Mutta tuohan tämäkin seikka lyhyille naisille valtavan edun, he voi valita kenet vaan miehen, mut minun pitää etsiä vain yli 180 cm miehiä. Ja heistäkin moni toivoo petite naista, joten en kelpaa heille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia asioita saadaan syntymälahjana. Joku on musiikillisesti lahjakas, joku on erinomainen bisneshenkilö, jollain on taito kohdata ihmisiä. Ja joo, sitten on ulkonäköseikkoja, joista on hyötyä erilaisissa tilanteissa.
Kannattaa keskittyä omiin ominaisuuksiin ja kehittää itseään. Ihan turhaa muiden etuja on liikaa miettiä.
Mä oon saanut syntymälahjana pitkäaikaissairauden, minäpä kehitän itseäni jatkuvasti selviämään asian kanssa.
Kaiken voi aina ajatella toisinkinpäin. Naiselle ei juuri etuja ole...ajatelkaa vaikka ihan sitä seksiä..
Vai määräytyykö se jo pituudenkin mukaan. No joo olen sellainen 163 cm ja ulkonäöstä tai muustahan ei täällä saa sanoa. joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken voi aina ajatella toisinkinpäin. Naiselle ei juuri etuja ole...ajatelkaa vaikka ihan sitä seksiä..
Vai määräytyykö se jo pituudenkin mukaan. No joo olen sellainen 163 cm ja ulkonäöstä tai muustahan ei täällä saa sanoa. joten se siitä.
Eli oot upeannäköinen? Treffit?
M
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaatunut muutamat treffit ihan mun pituuteen. Ollut lupaavaa keskustelua, kunnes pituus selvinnyt. Olen lähes 180 cm ja monet miehet valitettavasti on lyhyempiä. Heidän kohdalla ymmärrän hyvin, että haluavat lyhyen naisen. Mutta tuohan tämäkin seikka lyhyille naisille valtavan edun, he voi valita kenet vaan miehen, mut minun pitää etsiä vain yli 180 cm miehiä. Ja heistäkin moni toivoo petite naista, joten en kelpaa heille.
Minä taas usein 5-9cm korkoja käyttävänä 175 senttisenä naisena.. en ole ikinä elämässäni törmännyt tilanteeseen, jossa pituuteni voisi olla ongelma jollekin.
Siis kertaakaan.
Samaa mieltä. Tuntuu välillä tosi epäreilulta seurata tätä pinnallisuutta, geeneilleen kun ei kukaan kuitenkaan voi mitään. Mutta pitää muistaa, että Jodel-deittailu taitaa olla oma villi läntensä (en ole koskaan tutustunut) – suurin osa ihmisistä ei valitse kumppaniaan pelkän mittanauhan perusteella.
M, 192 cm