Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Sinällään mua ihmetyttää ihmiset, jotka täällä kaipaa molemminpuoleisesti. Eikö kiinnostaisi mennä mieluummin vaikka chattiin? Oon tätä monesti pohtinut näitä testejä lukiessa. Vai ahdistaako sekin?
Miten paljon ajattelet täällä olevan toisiaan kaipaavia?
Palstaharhaisia kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinällään mua ihmetyttää ihmiset, jotka täällä kaipaa molemminpuoleisesti. Eikö kiinnostaisi mennä mieluummin vaikka chattiin? Oon tätä monesti pohtinut näitä testejä lukiessa. Vai ahdistaako sekin?
Tasan kaksi. Sivusta
Pitäisiköhän luovuttaa ja alkaa vapaaksi kaipaajaksi - haaveet ei sitten ehkä niin rikkoutuisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G naisille.
olen
Posliini / melkein 👆🏻nuoli ylös
Aika naturell 👇🏻 nuoli alas
Mikä on G nainen?
"Gallup naisille"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan kaksi. Sivusta
Jaa palstaharhaista?
Gallup:
Kuinka monta _tiedät varmasti_ kirjoittelevan tänne?
Itse tiedän 2.
Mun tekisi kauheasti mieli kerroilla sulle arkisia pikku kuulumisia, laittaa vaikka viesti sillin tällöin, ja jutella niitä näitä - mielellään kuulla sinun elämästäsikin. En kuitenkaan uskalla, kun en tiedä, miten siihen suhtautuisit; kokisitko sen häiritsevänä tai jopa ahdistavana. Meidän on helppo kommunikoida kun on legitiimiä asiaa. Lisäksi sellaisen ohessa kasvotusten puhumme sujuvasti ummet ja lammet kaikesta vuolaasti. Mutta oikeasti haluaisin enemmän, kun oot mielessä koko ajan ja haluisin jakaa asioita. Tarpeellis-asialliset yhteydet rajaavat viestinnän turhan harvatahtiseksi makuuni.
m->n
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Itse tiedän 2.
Itseni lisäksi yhden.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Itse tiedän 2.
Kautta aikain kolme itseni lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. Hyvää yötä K miehelle <3
.
Köpille vai Kallelle?
Tai vielä kolmannelle K:lle
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Itse tiedän 2.
Minä 9. Lisäksi muutama epäily.
Vierailija kirjoitti:
Gallup miehille.
ylänuoli: 6 tuumaa tai enemmän
alanuoli: alle 6 tuumaa
Pyöristin 0,3cm ylöspäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi kauheasti mieli kerroilla sulle arkisia pikku kuulumisia, laittaa vaikka viesti sillin tällöin, ja jutella niitä näitä - mielellään kuulla sinun elämästäsikin. En kuitenkaan uskalla, kun en tiedä, miten siihen suhtautuisit; kokisitko sen häiritsevänä tai jopa ahdistavana. Meidän on helppo kommunikoida kun on legitiimiä asiaa. Lisäksi sellaisen ohessa kasvotusten puhumme sujuvasti ummet ja lammet kaikesta vuolaasti. Mutta oikeasti haluaisin enemmän, kun oot mielessä koko ajan ja haluisin jakaa asioita. Tarpeellis-asialliset yhteydet rajaavat viestinnän turhan harvatahtiseksi makuuni.
m->n
Tää voi olla muuten multa, mut kasvotusten ei tod. puhuttais umpia ja lampia vaan tuskin saatais sanaa suusta. /sivusta
Jos meillä olisi rajattomasti aikaa kahden kesken, niin höpötys ei luultavasti loppuisi ensimmäisen täyden vuorokauden aikana. Ainut tapa, jonka keksin, liittyy siihen, että kummankin suuvärkille luotaisiin parempaa ja miellyttävämpää tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeilyn syy?
Kuka ilkeilee?
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa...
Mikä?
Noin kaksi viikkoa ensisuudelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeilyn syy?
Kuka ilkeilee?
E