Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavaan ja uuvuttavaan sinäpuutokseen olisit täsmälääke. Ennuste on erittäin kriittinen ilman oikeanlaista hoitoa. Harmi, että olet niin harvinainen ja sinuja on niin vähän saatavilla.
Myös annos täytyy titrata tarkasti. Hoito aloitettava pienillä annoksilla. Ja nostetaan pikkuhiljaa käyttöannokseen, jotta vältetään sekavuustilat ja haittavaikutukset.
Milloinkas se aloitetaan?
Miten pitkään mä jaksan mukana tässä.. ja miksi en jaksa.. miksi vaadin liikaa ja en mitään yhtä aikaa
miksi mun sisällä on tunne kokoajan, että tää juttu vielä kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Että tää vaatii meiltä molemmilta niin paljon, ettei me siihen pystytä. Jomman kumman pitäisi tehdä se isompi työ toisen puolesta.
Sun pitänee itsellesi määrittää, haluatko olla mukana vai et. Sitten, kun se päätös on tehty, niin on paljon helpompi olokin.
Huonosta suhteesta on helpompi lähteä kuin hyvästä. Kun elämästä puuttuu jotain, oli se sit ystävyyttä tai rakkautta, on helpompi olla yhteydessä uusiin ihmisiin, vaikka ois arempikin.
Sinällään mua ihmetyttää ihmiset, jotka täällä kaipaa molemminpuoleisesti. Eikö kiinnostaisi mennä mieluummin vaikka chattiin? Oon tätä monesti pohtinut näitä testejä lukiessa. Vai ahdistaako sekin?
Vierailija kirjoitti:
Huonosta suhteesta on helpompi lähteä kuin hyvästä. Kun elämästä puuttuu jotain, oli se sit ystävyyttä tai rakkautta, on helpompi olla yhteydessä uusiin ihmisiin, vaikka ois arempikin.
Miksi hyvästä suhteesta pitäisi lähteä?
Kylmyytesi on helpompi ottaa vastaan kuin lämpösi. Olisit ollut aiemminkin tuollainen, niin ei olisi tarvinnut kamppailla tässä mahdottomassa tilanteessa.
Kivaa päivää ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Sinällään mua ihmetyttää ihmiset, jotka täällä kaipaa molemminpuoleisesti. Eikö kiinnostaisi mennä mieluummin vaikka chattiin? Oon tätä monesti pohtinut näitä testejä lukiessa. Vai ahdistaako sekin?
Kiinnostaisihan se mutta ei ketään voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvästä suhteesta pitäisi lähteä?
Ei kai pakko kenenkään ole lähteä mistään. Liittyi henkilökohtaiseen elämäntilanteeseeni tuo lause.
Vierailija kirjoitti:
Minun arkuus on sitä, että välttelen ihmisiä. On ajoittain ylitsepääsemätöntä hoitaa virallisiakin asioita. Nytkin erään sopimuksen purku ollut odottamassa keväästä lähtien. Toki kyseinen ei maksa mitään mulle, mutta muut asiat ei etene ennenkuin perun sen.
Vierailija kirjoitti:
Käläviälle terkkuja ;)
Hmmm....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käläviälle terkkuja ;)
Hmmm....
Hmmm sulle. Oletko ihana?
Vierailija kirjoitti:
Terveiset lounastauolta. Sulla on varmaan jotain kivaa ohjelmaa tiedossa.
Oli. Meni vaan liian nopeasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. Hyvää yötä K miehelle <3
.
Köpille vai Kallelle?
Vierailija kirjoitti:
Kylmyytesi on helpompi ottaa vastaan kuin lämpösi. Olisit ollut aiemminkin tuollainen, niin ei olisi tarvinnut kamppailla tässä mahdottomassa tilanteessa.
Oletko sä tottunut kylmään käsittelyyn enemmän kuin lämpimään ?
Olen masokisti. Sinä ihana katseenvangitsija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. Hyvää yötä K miehelle <3
.
Köpille vai Kallelle?
Kyöstille <3
Jaa mikä sua ällöttää ja kuka on noin ällöttävä?