Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Go home and just fucking chill
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä leivottaisiin. Katselen tässä halloween kakkujen leipomista.
Nyt vaivaannuin 🤭 🥖
Kohottava tunne. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö nainen jos mies nuolee pildeä ja sormettaa? Mulla on treffit tiedossa, siksi kyselen.
Nuolemisesta kyllä, sormettamisesta en
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta niin lähellä, mutta niin kaukana.
Nainen vai mies? Maakunta?
Vierailija kirjoitti:
Toiset lentää kukasta kukkaan luullen aina löytävänsä sen oikean, uudelleen ja uudelleen.
Toiset löytävät sen oikean itselleen ja jos tulee ero, hän pysyy sinä oikeana.
Jos ero tulee niin väärähän se oli. Fiksumpia noi jotka jatkaa sopivamman etsimistä siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kertoa sinulle somia, mutta sanavarastoni on aika tyhjä, koska olen kirjoittanut sinulle niin paljon ja kauan kauniita asioita. Miten nyt välitän sinulle, kuinka paljon sinusta välitän?
Ei ne sanat, vaan ne teot.
Sanasi estävät tekoni.
Ja tekemättömyytesi estää kaiken. Eri.
Sinä varmaan avuliaana ja aikaansaavana voit auttaa ja tehdä vaikka ihmeen.
Mä en voi toisen puolesta laittaa allekirjoitusta avioerohakemukseen.
Omassa voit.
En ole aviossa tai parisuhteessa tai edes missään kommervenkissä tai vispilänkaupassa.
Noh, tiedän ainakin kaiken tämän jälkeen miltä rakkaus tuntuu.
Ikävä. Viime päivinä olen tuntenut oloni yksinäiseksi, vaikka ihmisiä on ympärilläni kyllä. Sinä olet jossain kaukana. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Minä keski-ikäinen karvainen jässikkä olen taas kepeällä ihastustuulella kuin hyppivät tytönhupakot.
Ihana!😄
T:57 vuotias kikattava ja loikkiva hupakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset lentää kukasta kukkaan luullen aina löytävänsä sen oikean, uudelleen ja uudelleen.
Toiset löytävät sen oikean itselleen ja jos tulee ero, hän pysyy sinä oikeana.
Jos ero tulee niin väärähän se oli. Fiksumpia noi jotka jatkaa sopivamman etsimistä siinä kohtaa.
Eron valitsee se toinen, ei se jolle hän oli oikea.Minun mielipide ,enkä jatka enempää.
hali yöksi, olisipa meillä yhteinen kurssi
olet, aina
Vierailija kirjoitti:
Ajan kuluessa suurikin rakkaus muuttaa muotoaan. Ylipääseminen on paljon helpompaa kun rakkautta ei ylläpidetä kummankaan osalta.
Kun tilanne on tällainen, tätä minäkin toivoin. Vois auttaa tähän yksinäisyyden tunteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Iso karvainen tyttö.
Kiitos kun muistutit tuosta karva-ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko olla mustikkapiirakkaa?
AINOASTAAN itse poimituista mustikoista.
Ehdinpäs nyt laittaan puu ja savumerkkini tänään. Toivottavasti oli ok päivä, mulla oli. Tänään haluaisin olla sun kyydissä. Istua ja nauttia. Nuku hyvin, pitkä hali ja monta pusua.
Olet piikki lihassani, kivi kengässäni ja kuin hankalin Excel-taulukko.
Epätoivon next level 😁 oon nyt viisi päivää selannut somessa kaikki erääseen tapahtumaan liittyvät kuvat ja postaukset ja kommentit siinä toivossa, että törmäisin uudelleen siihen söpöön poikaan, jonka siellä tapasin. Täysin mahdoton tehtävä, mutta aina sopii toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä keski-ikäinen karvainen jässikkä olen taas kepeällä ihastustuulella kuin hyppivät tytönhupakot.
Mitenkä karvanen olet?
Nyt vaivaannuin 🤭 🥖