Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
28461/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Tykkäätkö keinua keinussa?

Kaivattu vois keinua seksikeinussa. Antaisin vauhtia.

Vierailija
28462/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piditkö ukkosesta?

Ihan ok. Pitelin säätä tuntikausia kunnes sade lakkasi ja pääsin liikkumaan. Ei minua ukkonen haittaa, mutta en halua olla silloin ulkona jos on laukku/tavaroita/puhelin ym. mukana mitkä ei saa kastua.

Olisinhan tietty voinut vaihtaa bikinit päälle ja mennä ulos hihhuloimaan, mutta en nyt tehny niin! Jos olisi ollut sporttiuikkari mukana, niin se ois sopinut tilanteeseen ja se yllä olisi voinut kaatosateessa jylinän säestämänä spurttailla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28463/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyykö neula ja lanka hyppysissä? 

Pysyy mulla vaikka mies olenkin. Luultavasti pysyy myös hänellä, sillä en ole ikinä ollut ihastunut erityisen epäkäytännöllisiin naisiin.

Vierailija
28464/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joku istui samassa paikassa, jossa ennen olen tottunut sinut näkemään. Halusit aina olla siinä, koska se oli turvallista sinulle. Tänään se joku kertoi ihastuneensa minuun. Minussa se ei aiheuttanut mitään reaktiota. En minäkään kaikkiin siinä tuolissa istuviin ihastu. 

Vierailija
28465/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu vois keinua seksikeinussa. Antaisin vauhtia.

Mä niin arvasin, että tällainen kommentti sieltä vielä tulee.

- AP

Vierailija
28466/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kuluessa  suurikin rakkaus muuttaa muotoaan. Ylipääseminen on paljon helpompaa kun rakkautta ei ylläpidetä kummankaan osalta.

Hyvin on muistissa vaikka meni vuosia välissä ettei nähty. Ei rakkaus kuole.

Vierailija
28467/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
28468/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kuluessa  suurikin rakkaus muuttaa muotoaan. Ylipääseminen on paljon helpompaa kun rakkautta ei ylläpidetä kummankaan osalta.

Kellä on ja kellä ei. Puhu vain omasta puolestasi. Yli 2 vuotta no-contactia takana ja käytännössä ihan yhtä vaikeaa on kuin ennenkin sekä verrattuna no-contactin alkuun, vaikka arjen toiminnot rullaakin, kuuntelen kirjoja, halin kisujani, käyn reissuilla, haaveilen niittykukista ja merenrannoista ym.

Vierailija
28469/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kertoa sinulle somia, mutta sanavarastoni on aika tyhjä, koska olen kirjoittanut sinulle niin paljon ja kauan kauniita asioita. Miten nyt välitän sinulle, kuinka paljon sinusta välitän?

Ei ne sanat, vaan ne teot. 

Sanasi estävät tekoni.

Ja tekemättömyytesi estää kaiken. Eri.

Sinä varmaan avuliaana ja aikaansaavana voit auttaa ja tehdä vaikka ihmeen.

Mä en voi toisen puolesta laittaa allekirjoitusta avioerohakemukseen.

Omassa voit.

Vierailija
28470/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piditkö ukkosesta?

Rakastan ukkosta. Tämänpäiväisen valitettavasti missasin, kun olin leffassa just silloin

Vierailija
28471/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on muistissa vaikka meni vuosia välissä ettei nähty. Ei rakkaus kuole.

Komppaan kommentoijaa. Hän on oikeassa.

Vierailija
28472/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään! Varsinkin kaivatun kanssa tykkäisin.

Vierailija
28473/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rakkaus tekee mut välillä tosi yksinäiseksi.

Sama tilanne.Välillä tää tuntuu ristiriitaiselta. Oon nainen parhaassa iässä, sydän täynnä rakkautta, ja silti oon tämän tunteen kanssa ihan yksin irl. Tavallaan aika säälittävää😔

Vierailija
28474/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kuin karkki kauniissa kääreessä tänään. Sisältä sulaa suklaata. Kaunis katsoa, niin ettei raaskisi avata ja syödä, vaikka samalla täysin vastustamaton, niin että se tapahtuu vääjäämättä. 

Vierailija
28475/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyykö neula ja lanka hyppysissä? 

Pysyy mulla vaikka mies olenkin. Luultavasti pysyy myös hänellä, sillä en ole ikinä ollut ihastunut erityisen epäkäytännöllisiin naisiin.

Ihana vastaus. Me käytännölliset naiset ollaan monessa asiassa hyviä ihastuksen kohteita. 

Sivusta 

Vierailija
28476/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatar saa keinua vain mun haaveissa. Täydellisessä maailmassa hän näkisi mut ja seikkailtaisiin yhdessä loppuelämä.

Kannustimena auringonlaskut hänen kanssaan koko loppuelämäksi, 15min per päivä. Tällä luopuisi kaikista muista sosiaalisista yhteyksistä ei. Muu aika metsämökissä. Kaksivaihtelut, tyynet ja tuuliset. Kainalossa. Hiljaa ja nauttien joka hetkestä.

Vierailija
28477/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko olla mustikkapiirakkaa?

Vierailija
28478/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lopeteta sitten kokonaan jos asenne on tuollainen!

Ei ole ollut aikoihin enää mitään lopetettavaa. Kaikki loppui jo aikoinaan.

No ei häneltä välttämättä loppunut. Joillain se roihu ei ole fyysisestä näkemisestä ja tekemisissäolosta jne. kiinni. Eihän se rakas ihminen ajan kuluessa yhtään vähemmän rakkaaksi muutu. Yhähän hän on se sama ihminen. Sama kuin jos tärkeää ystävää, omaa vanhempaa tai lastaan ei näkisi ja oho hups välittäminen ja rakkaus heitä kohtaan vähenisi. Eli samaa mieltä, turhaa jos asenne on tuo (eikä se mitään kunnon rakkautta sitten sinun puolelta varmasti ole missään vaiheessa ollutkaan). Eri.

Vierailija
28479/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä rakkaus tekee mut välillä tosi yksinäiseksi.

Sama tilanne.Välillä tää tuntuu ristiriitaiselta. Oon nainen parhaassa iässä, sydän täynnä rakkautta, ja silti oon tämän tunteen kanssa ihan yksin irl. Tavallaan aika säälittävää😔

Sama tunne. Myös säälittävyyden osalta. Eri.

Vierailija
28480/35298 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keski-ikäinen karvainen jässikkä olen taas kepeällä ihastustuulella kuin hyppivät tytönhupakot.

Ketju on lukittu.