Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oltiin nuoria ja kesät oli kuumia - vaikkei me tosin oltu silloin vielä tavattu.
Sun mielestä tää kesä ei ole kuuma?
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä useammin menee kesät uimatta ja housuja riisumatta.
Nyt ollaan vanhoja ja kuumissamme - ihan eri kuumuudesta kyse nykyään
Ai! Ei mulla vaan. Kesäkatu on aina kuuma ihan sillä oikealla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vauvala on kyl sellanen ryönälä, että täällä kun hetken viettää aikaa niin alkaa inhota ihmisiä,
Vain heikot antavat muiden vaikuttaa itseensä noin vahvasti.
Jos herkkyys on heikkoutta niin siinä tapauksessa oon heikko. Mielummin heikko kun läpeensä paatunut mistään ymmärtämätön moukka.
Ei kukaan mistään herkkyydestä ole puhunut, vaan aloittajan kaltaisista daijuista, jotka alkavat inhota kaikkia ihmisiä yhden keskustelupalstan takia. Eivät sellaiset ole herkkiä eivätkä edes heikkoja vaan ihan suoraan älyvammaisia, joten turhaan tulit siihen kehumaan itseäsi, kun et edes tajunnut mikä oli aihe :D eri
Se on itse joka muita haukkuu. Sen napa pyö
Sitähän tässä just aloittajalle yritetäänkin selittää ;) hyvä että säkin tajusit vihdoin pointin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vauvala on kyl sellanen ryönälä, että täällä kun hetken viettää aikaa niin alkaa inhota ihmisiä,
Jos herkkyys on heikkoutta niin siinä tapauksessa oon heikko. Mielummin heikko kun läpeensä paatunut mistään ymmärtämätön moukka.
Ei kukaan mistään herkkyydestä ole puhunut, vaan aloittajan kaltaisista daijuista, jotka alkavat inhota kaikkia ihmisiä yhden keskustelupalstan takia. Eivät sellaiset ole herkkiä eivätkä edes heikkoja vaan ihan suoraan älyvammaisia, joten turhaan tulit siihen kehumaan itseäsi, kun et edes tajunnut mikä oli aihe :D eri
Vai niin.😀 Sinähän annat fiksun kuvan i
Sun mielestä on siis fiksua leimata kaikki ihmiset yhden keskustelupalstan takia? Erikoisen kuvan annat itsestäsi ainakin :D
Ihmiset vaan hirveellä kiireellä kipittää kauppaan ja sieltä pois. 🚶🏼🚶🏃🏃🏼
Autoja tulee ja menee. 🚕🚗🚙🚚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärän vastakkainsasettelun virheargumentti. Heikon vastakohta on vahva. Sellainen, jonka minuus ja käsitykset eivät ole muista riippuvaisia ja manipuloitavissa. Herkkä voi olla myös vahva, nämäkään eivät ole mitään synonyymeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko hei lopettaa ton ohistelun. Ketjun otsikko on: Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. Teette kaikki ketjusta lukukelvottoman olit sitten mitä mieltä tahansa ohistelunne aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärän vastakkainsasettelun virheargumentti. Heikon vastakohta on vahva. Sellainen, jonka minuus ja käsitykset eivät ole muista riippuvaisia ja manipuloitavissa. Herkkä voi olla myös vahva, nämäkään eivät ole mitään synonyymeja.
Herkkyys tekee ihmisestä jollain tasolla heikon, jos rehellisiä ollaan. Vai luuletko, että psykopaatti on kovin herkkä tai että psykopaattia hetkauttaisi monetkaan asiat? Tuskin. Kun mikään ei järkytä, niin mikään ei myöskään vaikuta.
Annetaan aikaa tutustella rauhassa, nm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mistään herkkyydestä ole puhunut, vaan aloittajan kaltaisista daijuista, jotka alkavat inhota kaikkia ihmisiä yhden keskustelupalstan takia. Eivät sellaiset ole herkkiä eivätkä edes heikkoja vaan ihan suoraan älyvammaisia, joten turhaan tulit siihen kehumaan itseäsi, kun et e
Voitteko hei lopettaa ton ohistelun. Ketjun otsikko on: Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. Teette kaikki ketjusta lukukelvottoman olit sitten mitä mieltä tahansa ohistelunne aiheesta.
Kyllä ja ei. Näitä aloittajan heiton kaltaisia viisauksia lukiessa ainakin käy selväksi se, että omaa kaivattua on turha täältä etsiä, kun kirjoituksissa on noin vähän aivotoimintaa mukana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oltiin nuoria ja kesät oli kuumia - vaikkei me tosin oltu silloin vielä tavattu.
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä useammin menee kesät uimatta ja housuja riisumatta.
No, mä taidan sitten olla poikkeus.Käytännössä asuin vedessä tänäkin kesänä. Siinä ei ikä paina, kun vesi kutsuu.😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä taidan sitten olla poikkeus.Käytännössä asuin vedessä tänäkin kesänä. Siinä ei ikä paina, kun vesi kutsuu.😚
Unohdin mainita, että edellinen oli sivusta ;)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä vielä elämää elämättä. Olisin halunnut kyllä tutustella, mutta ei ole vastakaikua näkyvissä.
En lle uinut kertaakaan tänä kesänä. En myöskään vikme kesänä. Llis vain masentavaa mennä yksin uimarannalle, kun siellä on kaikki onnelliset nuoret parit ja lapsiperheet idylleineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä vielä elämää elämättä. Olisin halunnut kyllä tutustella, mutta ei ole vastakaikua näkyvissä.
Täytyy kypsyä ajatukseen sinusta ja minusta. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet myös eri kommentoija kuin edellä.
Vierailija kirjoitti:
En lle uinut kertaakaan tänä kesänä. En myöskään vikme kesänä. Llis vain masentavaa mennä yksin uimarannalle, kun siellä on kaikki onnelliset nuoret parit ja lapsiperheet idylleineen.
Miksi olette niin riippuvaisia muista ihmisistä? Teillä jää koko elämä tekemättä ja menemättä tuon takia
Liian vaikea asetelma oli. Kyllähän mä susta tykkäsin ja tykkään edelleen, älä ikinä luule muuta.
Vierailija kirjoitti:
Liian vaikea asetelma oli. Kyllähän mä susta tykkäsin ja tykkään edelleen, älä ikinä luule muuta.
Kyllä mä itsekin sen ymmärsin! Kaikki hyvin, elämä jatkuu, tulee uusia ihmisiä. :)
Ensi viikolla (toivottavasti) saan taas ihastella sua - söpöyttäsi, eleganttia ulkonäköäsi, ihanaa ääntäsi ja lämmintä persoonallisuuttasi.