Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
27901/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, se on heipat sulle.

Vierailija
27902/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on rakkautta myös luovuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27903/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lle uinut kertaakaan tänä kesänä. En myöskään vikme kesänä. Llis vain masentavaa mennä yksin uimarannalle, kun siellä on kaikki onnelliset nuoret parit ja lapsiperheet idylleineen.

Miksi olette niin riippuvaisia muista ihmisistä? Teillä jää koko elämä tekemättä ja menemättä tuon takia

Ei se ole elämää mennä yksin uimarannalle. Se on vain masentavaa.

Vierailija
27904/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten menee?

kuuma, bikineissä paistattelen

Vierailija
27905/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lle uinut kertaakaan tänä kesänä. En myöskään vikme kesänä. Llis vain masentavaa mennä yksin uimarannalle, kun siellä on kaikki onnelliset nuoret parit ja lapsiperheet idylleineen.

Mene vain! Itse olen käynyt rannalla sekä yksin, että yhdessä. Olen myös joskus aiempina kesinä kokenut rannalla yksinäisyyttä, kun olen katsellut muiden isoja porukoita ja ollut itse yksin.

Nykyään en jostain syystä enää sellaista koe. En tiedä vaikuttaako asiaan se, että olen eri porukoissa vierailtuani todennut ne useimmiten aika tylsiksi, ja tänäkin kesänä rannalla porukoiden jutteluita pakosta kuunnellessani joutunut laittamaan kuulokkeet päähän, kun ei niitä juttuja jaksa. Aika tyhmiä ja tylsiä juttuja monilla näennäisen fiksuilla, freesin oloisilla koulutetuilla ihmisilläkin. Itse en pelkän seuran vuoksi kuitenkaan mitä tahansa jaksa, ja rannalla joutuu juttelemaan. Eri asia jotkut bileet ja yhdessä tanssiminen, siihen käy nuokin porukat jotka rannalla tylsistyttää..

Vierailija
27906/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan surullista kun joutuu aina luovuttamaan. Harmittaa. 

Vierailija
27907/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt harmittaa, uutta ja parempaa löytyy. Mieli avoinna. 

-eriltä

Vierailija
27908/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kaikki kaipaus edes käy lähelläkään mitään rakkautta muutenkaan. Itsellä ainakin ihastukset tulee ja menee, epäsopivista ei koskaan tule mitään sen enempää.

Vierailija
27909/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin riippuvaisia muista ihmisistä? Teillä jää koko elämä tekemättä ja menemättä tuon takia

Ai jaa, kyllä se musta on pelkästään ihanaa. Käyn Uunisaaressa päivittäin kun olen kesällä Helsingissä.

Vierailija
27910/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vaikea asetelma oli. Kyllähän mä susta tykkäsin ja tykkään edelleen, älä ikinä luule muuta.

Wow, 25 alapeukkua, onko täällä noin paljon ihmisiä. 😃 (sivusta)

Vierailija
27911/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vaikea asetelma oli. Kyllähän mä susta tykkäsin ja tykkään edelleen, älä ikinä luule muuta.

Wow, 25 alapeukkua, onko täällä noin paljon ihmisiä. 😃 (sivusta)

Ei, trollihullulla on vpn ja sillä osoittaa mieltään kun olettaa ettei toi ole aito viesti. Sivusta

Vierailija
27912/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on aina sellainen lause mitä itselle hoetaan, kun on kykenemätön hoitamaan asiaa. sivu

Vierailija
27913/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä voi kaivata vaikkei mitään suhdetta koskaan olisi syntymässä. 

Vierailija
27914/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vauvala on kyl sellanen ryönälä, että täällä kun hetken viettää aikaa niin alkaa inhota ihmisiä,

Vain heikot antavat muiden vaikuttaa itseensä noin vahvasti.

Jos herkkyys on heikkoutta niin siinä tapauksessa oon heikko. Mielummin heikko kun läpeensä paatunut mistään ymmärtämätön moukka.

Väärän vastakkainsasettelun virheargumentti. Heikon vastakohta on vahva. Sellainen, jonka minuus ja käsitykset eivät ole muista riippuvaisia ja manipuloitavissa. Herkkä voi olla myös vahva, nämäkään eivät ole mitään synonyymeja.

Herkkyys tekee ihmisestä jollain tasolla heikon, jos rehellisiä ollaan. Vai luuletko, että psykopaatti on kovin herkkä tai että

Kyllä, on olemassa vain heikko ihminen ja psykopaatti ihminen. Ei mitään muuta. Kumpaa sä siis kaipaat, einstein?

Vierailija
27915/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, kyllä se musta on pelkästään ihanaa. Käyn Uunisaaressa päivittäin kun olen kesällä Helsingissä.

Minustakin se on pelkästään ihanaa, jos saa keskittyä rauhassa merestä ja lämmöstä nauttimiseen. Hyvä seura useimmiten kelpaa, mutta mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.

Yksi ilta tänä kesänä meni sellaisessa seurassa Kaivarin rannassa, että teki todella tiukkaa pysyä hereillä ja aloin kyseenalaistamaan koko ihmissuhteen. Mieluummin sitä on vaikka yksin lukemassa kirjaa, kuin kuuntelemassa täysin epäkiinnostavia juttuja jotka eivät stimuloi ajatusta millään tavalla, naurata tai mitään.

Vierailija
27916/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vauvala on kyl sellanen ryönälä, että täällä kun hetken viettää aikaa niin alkaa inhota ihmisiä,

Jos herkkyys on heikkoutta niin siinä tapauksessa oon heikko. Mielummin heikko kun läpeensä paatunut mistään ymmärtämätön moukka.

Väärän vastakkainsasettelun virheargumentti. Heikon vastakohta on vahva. Sellainen, jonka minuus ja käsitykset eivät ole muista riippuvaisia ja manipuloitavissa. Herkkä voi olla myös vahva, nämäkään eivät ole mitään synonyymeja.

Herkkyys tekee ihmisestä jollain tasolla heikon, jos rehellisiä ollaan. Vai lu

Kyllä, on olemassa vain heikko ihminen ja psykopaatti ihminen. Ei mitään muuta. Kumpaa sä siis kaipaat, einstein?

Herkkää, vahvaa ihmistä, joka saa olla myös heikko.

Vierailija
27917/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä voi kaivata vaikkei mitään suhdetta koskaan olisi syntymässä. 

Täällä aina luullaan että kaikki kaipaus on elämää suurempi rakkaustarina ja kaikilla kaipaajilla ranteet auki :D

Vierailija
27918/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten menee?

Sunnuntaimasista pukkaa.. terkut ihanalle naiselle tuulen mukana jostain.. 

Vierailija
27919/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se on pelkästään ihanaa, jos saa keskittyä rauhassa merestä ja lämmöstä nauttimiseen. Hyvä seura useimmiten kelpaa, mutta mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.

Yk

Mä käyn aina kaikkialla yksin niin ei tarvitse kuunnella kenenkään tyhmiä juttuja. 

Vierailija
27920/35298 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkyys tekee ihmisestä jo

Herkkää, vahvaa ihmistä, joka saa olla myös heikko.

Ei kun sellaista ei ollut. Aiemman mukaan on vain heikko ja psykopaatti, joten kumman sä otat?

Huomaa nyt missä ketjussa kirjoitat, täällä kato ihan kaikki on aina joko tai :D

Ketju on lukittu.