Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nainen paijata sua ja pitää hyvänä. Luojan kiitos meidän yhteys on niin super vahva. Haluan kertoa että mulla menee ihan ok että ei tarvitse olla huolissaan. Kerron heti jos tilanteet muuttuu. Olisin koska vaan valmis lähentymään sun kanssa. Rakastan sua.
Olikohan tää vastine mun eiliseen viestiin? Sopisi hyvin. En kyllä siltikään pysty uskomaan, että olisi oikeasti mulle.
Kun mietin kaikkia elämäni ihmisiä ja merkittäviä kohtaamisia, niin ymmärrän, että se ei ole sattumaa, kenet kohtaa ja milloin. Siksi yritän olla kärsivällinen ja luottaa siihen, että kohtaamme taas, oikeana aikana, sopivassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vauvala on kyl sellanen ryönälä, että täällä kun hetken viettää aikaa niin alkaa inhota ihmisiä,
Palstassa ei ole mitään vikaa. On vain saatanan yksinkertaisia ihmisiä, jotka haluavat pilata kaiken mihin koskevat.
Tarkoitatko nyt sitä kysymystä, että miksi ette ole yhdessä?
Täh? Vastasin tuohon viestiin jossa joku alkaa inhota ihmisiä jonkun anonyymin nettipalstan perusteella. Siinä kohtaa on todellisuus sekoittunut johonkin ymmärtämättömyyden rajamaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nainen paijata sua ja pitää hyvänä. Luojan kiitos meidän yhteys on niin super vahva. Haluan kertoa että mulla menee ihan ok että ei tarvitse olla huolissaan. Kerron heti jos tilanteet muuttuu. Olisin koska vaan valmis lähentymään sun kanssa. Rakastan sua.
Olikohan tää vastine mun eiliseen viestiin? Sopisi hyvin. En kyllä siltikään pysty uskomaan, että olisi oikeasti mulle.
Kun mietin kaikkia elämäni ihmisiä ja merkittäviä kohtaamisia, niin ymmärrän, että se ei ole sattumaa, kenet kohtaa ja milloin. Siksi yritän olla kärsivällinen ja luottaa siihen, että kohtaamme taas, oikeana aikana, sopivassa paikassa.
Joo onhan se. Tiedät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vauvala on kyl sellanen ryönälä, että täällä kun hetken viettää aikaa niin alkaa inhota ihmisiä,
Palstassa ei ole mitään vikaa. On vain saatanan yksinkertaisia ihmisiä, jotka haluavat pilata kaiken mihin koskevat.
Tarkoitatko nyt sitä kysymystä, jota ei ole edes missään esitetty kuin palsta draamankaaressasi.
Miks ihmiset alapeukuttaa mulle? 😔
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi edes viettää aikaa täällä, inhoan jo muutenkin suurinta osaa. Ihmiset ovat vielä paljon pahempia oikeasti mitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nyt sitä kysymystä, jota ei ole edes missään esitetty kuin palsta draamankaaressasi.
Miksi puutut jonkun randomin kysymykseen, tuskin sinun kanssasi haluaa kukaan olla. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puutut jonkun randomin kysymykseen, tuskin sinun kanssasi haluaa kukaan olla. Sivu
Miksi lässytät haastaen riitaa sivusta jonkun randomin kommentiin, tuskin sinun mielipiteesi ketään kiinnostaa, saati tuskin lukaan haluaa kanssasi olla. Sivu sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä puolen maailman päähän (pun intended). Harmittaa kun torjuin sut!
Tuuliviiri naiset!
Höpsis, olen kaikkea muuta. En yleensä vain ala yhden illan jutuille, niin torjuin automaationa, mutta nyt jäi harmittamaan. Olis pitänyt antaa mennä vaan, sinnehän se olis jäänyt, puolen maailman päähän. Oli tosi söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikkaan?
Ei, UK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lässytät haastaen riitaa sivusta jonkun randomin kommentiin, tuskin sinun mielipiteesi ketään kiinnostaa, saati tu
Ainoa joka täällä haastaa riitaa olet sinä.
eri
Terveiset sinne jonnekin, mäen päälle tai alle, missä ikinä kuljetkin tänään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nn?
Lol, ei tod. Ihan naiselta miehelle on. Tosi söpölle pitkälle salskealle nuorelle miehelle, jolla hauskat jutut ja hyvä musiikkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain heikot antavat muiden vaikuttaa itseensä noin vahvasti.
Jos herkkyys on heikkoutta niin siinä tapauksessa oon heikko. Mielummin heikko kun läpeensä paatunut mistään ymmärtämätön moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torjumisen voi perua.
Miten, kun se toinen on täysin tuntematon satunnaiskohtaaminen kokonaan eri maassa? Eikä se nyt niin tärkeää ollut, kunhan jäi hetkeksi harmittamaan oma jäykkyys asioissa ja huutelen tuuleen. Turhaan kommentoitte tätä niin innolla :D
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, miten paljon tunnen sinua kohtaan. Vaikka sanallisesti kokoajan kerronkin. Kun kauneimmatkaan sanat, eivät riitä kertomaan. Koskee sydämeen olla ilman sinua.
Koko_ajan on kans aika kaunis sana, kun kirjoitetaan kuten pitää. Muuten se on joku kokoaja kokoamassa jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, miten paljon tunnen sinua kohtaan. Vaikka sanallisesti kokoajan kerronkin. Kun kauneimmatkaan sanat, eivät riitä kertomaan. Koskee sydämeen olla ilman sinua.
Miksi ette ole yhdessä?
Sinähän se jaksat tentata tuntemattomien asioita. Kysymys: mitä teet sillä tiedolla?
Juoruilijat ovat oma kastinsa. Näille ei kannata kertoa mitään yksityiskohtaista vaan liibalaabaa.
Kenelle näitä palstakuvioita luulet että juorutaan? Eihän näistä ota kukaan tolkkua, kenelle viestit ovat ja keneltä.
Etkö ole huomannut kuinka palstalle kirjoitetut asiat niin sanotusti elävät vaikka et itse palstalla kävisikään?
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kuuloonkaan, että ottaisin toista kertaa turpaani. Jos en kelvannut, en kelvannut, eikä siitä tarvitse hakea todistusta kahta kertaa.
Ei kannatakkaan.
Vain heikot antavat muiden vaikuttaa itseensä noin vahvasti.