Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, miten paljon tunnen sinua kohtaan. Vaikka sanallisesti kokoajan kerronkin. Kun kauneimmatkaan sanat, eivät riitä kertomaan. Koskee sydämeen olla ilman sinua.
Miksi ette ole yhdessä?
Sinähän se jaksat tentata tuntemattomien asioita. Kysymys: mitä teet sillä tiedolla?
Juoruilijat ovat oma kastinsa. Näille ei kannata kertoa mitään yksityiskohtaista vaan liibalaabaa.
Kenelle näitä palstakuvioita luulet että juorutaan? Eihän näistä ota kukaan tolkkua, kenelle viestit ovat ja keneltä.
On ihmisiä, jotka pitää kauniita ja rohkeitakin totena joten mikä ettei tätäkin. Ja
Jep ja "tuntevat" kaikki joita somessa seuraavat, vaikka eivät muuten ole tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmiset alapeukuttaa mulle? 😔
Sun jutut on tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä puolen maailman päähän (pun intended). Harmittaa kun torjuin sut!
Torjumisen voi perua.
Mun kohdalla ei voi. Kokisin olevan tyytyminen. Torjunta minua kohtaan niin toista kertaa ei tule. Näin on käynyt. Mieli myös muuttaa nuo ihmiset silmissäni kuvottaviksi joita en tahdo enää edes nähdä. Sivusta.
Joo, no ole huoletta, susta ei ollut kyse, vaan tosi hauskasta nuoresta miehestä.
Teknomummo taas pettänyt miestään ameriikan reissuullaan ja hurjastellut vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vauvala on kyl sellanen ryönälä, että täällä kun hetken viettää aikaa niin alkaa inhota ihmisiä,
Ei tarvi edes viettää aikaa täällä, inhoan jo muutenkin suurinta osaa. Ihmiset ovat vielä paljon pahempia oikeasti mitä täällä.
Toisinpäin. Tosielämässä on ihan hauskojakin tuttavuuksia, joita on kiva toisinaan kohdata, täällä sen sijaan pelkät ankeuttajat, negailijat, itkijät, takertujat, neuvojat ja syyllistäjät. Plus uskikset, jotka kokonaan oma lukunsa, ja jota mun tosielämäsektorilla ei edes ole olemassa ollenkaan.
Ei näitä juttuja kyllä ainakaan siksi lue, että kuvittelisi oman ihastuksen olevan joku teistä 😅😂😂
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kuuloonkaan, että ottaisin toista kertaa turpaani. Jos en kelvannut, en kelvannut, eikä siitä tarvitse hakea todistusta kahta kertaa.
Ei kannatakkaan.
Kiitos tästä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä puolen maailman päähän (pun intended). Harmittaa kun torjuin sut!
Torjumisen voi perua.
Mun kohdalla ei voi. Kokisin olevan tyytyminen. Torjunta minua kohtaan niin toista kertaa ei tule. Näin on käynyt. Mieli myös muuttaa nuo ihmiset silmissäni kuvottaviksi joita en tahdo enää edes nähdä. Sivusta.
Joo, no ole huoletta, susta ei ollut kyse, vaan tosi hauskasta nuoresta miehestä.
Teknomummo taas pettänyt miestään ameriikan reissuullaan ja hurjastellut vähän.
Näet varmaan kirjoitustaidoistakin, että kyseessä on kyllä ihan eri henkilö kuin veikkaamasi. Mulla ei ole miestä (eikä tule), enkä yleensä mitään hurjastele (mikä tässä jäikin harmittamaan).
Ei siis liity sinuunkaan mitenkään, huoli pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä, miten paljon tunnen sinua kohtaan. Vaikka sanallisesti kokoajan kerronkin. Kun kauneimmatkaan sanat, eivät riitä kertomaan. Koskee sydämeen olla ilman sinua.
Miksi ette ole yhdessä?
Sinähän se jaksat tentata tuntemattomien asioita. Kysymys: mitä teet sillä tiedolla?
Juoruilijat ovat oma kastinsa. Näille ei kannata kertoa mitään yksityiskohtaista vaan liibalaabaa.
Kenelle näitä palstakuvioita luulet että juorutaan? Eihän näistä ota kukaan tolkkua, kenelle viestit ovat ja keneltä.
Tietäjät tietää.
Tunnistit mut eilen...
Otetaanko tänään uusiksi?
Heh :)
Joskus oltiin nuoria ja kesät oli kuumia - vaikkei me tosin oltu silloin vielä tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vauvala on kyl sellanen ryönälä, että täällä kun hetken viettää aikaa niin alkaa inhota ihmisiä,
Vain heikot antavat muiden vaikuttaa itseensä noin vahvasti.
Jos herkkyys on heikkoutta niin siinä tapauksessa oon heikko. Mielummin heikko kun läpeensä paatunut mistään ymmärtämätön moukka.
Ei kukaan mistään herkkyydestä ole puhunut, vaan aloittajan kaltaisista daijuista, jotka alkavat inhota kaikkia ihmisiä yhden keskustelupalstan takia. Eivät sellaiset ole herkkiä eivätkä edes heikkoja vaan ihan suoraan älyvammaisia, joten turhaan tulit siihen kehumaan itseäsi, kun et edes tajunnut mikä oli aihe :D eri
Vierailija kirjoitti:
Joskus oltiin nuoria ja kesät oli kuumia - vaikkei me tosin oltu silloin vielä tavattu.
Sun mielestä tää kesä ei ole kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Tunnistit mut eilen...
Otetaanko tänään uusiksi?
Heh :)
En oo tänään paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä tää kesä ei ole kuuma?
Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä useammin menee kesät uimatta ja housuja riisumatta.
Nyt ollaan vanhoja ja kuumissamme - ihan eri kuumuudesta kyse nykyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos herkkyys on heikkoutta niin siinä tapauksessa oon heikko. Mielummin heikko kun läpeensä paatunut mistään ymmärtämätön moukka.
Ei kukaan mistään herkkyydestä ole puhunut, vaan aloittajan kaltaisista daijuista, jotka alkavat inhota kaikkia ihmisiä yhden keskustelupalstan takia. Eivät sellaiset ole herkkiä eivätkä edes heikkoja vaan ihan suoraan älyvammaisia, joten turhaan tulit siihen kehumaan itseäsi, kun et edes tajunnut mikä oli aihe :D eri
Se on itse joka muita haukkuu. Sen napa pyörii ja paukkuu. Lopettakaa se muiden haukkuminen ja nimittely!
Vierailija kirjoitti:
Hellä halaus ihanalle naiselle tähän lähelle.
Pihan toiselle puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.😀 Sinähän annat fiksun kuvan itsestäsi.
Ketään ei oikeasti tunne eikä opi tuntemaan somen kautta. Ihmiset myös muuttuvat ja kehittyvät vuosien saatossa.
Some näyttää fasadin ja sielun pimeät nurkat. Todellinen ihminen ei ole näistä kumpikaan.
Juu, kypsissä kymmenissä tutustuttiin. <3