Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Liian vaikea asetelma oli. Kyllähän mä susta tykkäsin ja tykkään edelleen, älä ikinä luule muuta.
Exactly my words.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lle uinut kertaakaan tänä kesänä. En myöskään vikme kesänä. Llis vain masentavaa mennä yksin uimarannalle, kun siellä on kaikki onnelliset nuoret parit ja lapsiperheet idylleineen.
Miksi olette niin riippuvaisia muista ihmisistä? Teillä jää koko elämä tekemättä ja menemättä tuon takia
Ei se ole elämää mennä yksin uimarannalle. Se on vain masentavaa.
Joo enemmän elämää on olla kokonaan menemättä ikinä minnekään. Oot ihan oikeassa, pidä toi niin kokemuksia kertyy eikä päivääkään mene hukkaan täällä ulistessa! 👍
Vierailija kirjoitti:
Se on sit hotelliyö. ;)
Niinhän se sit on. Otetaan siitä irti kaikki mahdollinen. Elämä on opettanut, että uusia tilaisuuksia tulee odotettua harvemmin, joskus ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lle uinut kertaakaan tänä kesänä. En myöskään vikme kesänä. Llis vain masentavaa mennä yksin uimarannalle, kun siellä on kaikki onnelliset nuoret parit ja lapsiperheet idylleineen.
Mene vain! Itse olen käynyt rannalla sekä yksin, että yhdessä. Olen myös joskus aiempina kesinä kokenut rannalla yksinäisyyttä, kun olen katsellut muiden isoja porukoita ja ollut itse yksin.
Nykyään en jostain syystä enää sellaista koe. En tiedä vaikuttaako asiaan se, että olen eri porukoissa vierailtuani todennut ne useimmiten aika tylsiksi, ja tänäkin kesänä rannalla porukoiden jutteluita pakosta kuunnellessani joutunut laittamaan kuulokkeet päähän, kun ei niitä juttuja jaksa. Aika tyhmiä ja tylsiä juttuja monilla näennäisen fiksuilla, freesin oloisilla koulutetuilla ihmisilläkin. Itse en pelkän seuran vuoksi kuitenkaan mitä tahansa jaksa, ja rannalla joutuu juttelemaan. Eri
Olette väärässä ketjussa. Lukekaa otsikko.
Jos halyan laittaa kaivatulleni terveiset, että en ole käynyt uimassa, niin miksi siihen pitää jonkun ketjukyttääjän tulla mussuttamaan jotain off topicia? Ei ollut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vaikea asetelma oli. Kyllähän mä susta tykkäsin ja tykkään edelleen, älä ikinä luule muuta.
Wow, 25 alapeukkua, onko täällä noin paljon ihmisiä. 😃 (sivusta)
Ei, trollihullulla on vpn ja sillä osoittaa mieltään kun olettaa ettei toi ole aito viesti. Sivusta
Juu, se on keksinyt uuden lelun. Eilen mun viestiin tuli täysin poikkeuksellinen 15:n alapeukun instant-ryöppy ja perään vielä joku lapsellinen yököttelyvastaus. XD eri sivu
Vierailija kirjoitti:
Joskus on rakkautta myös luovuttaa.
Selityksen makua
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä voi kaivata vaikkei mitään suhdetta koskaan olisi syntymässä.
Huomattu on. Ja on erittäin kivaa sille osapuolelle, joka haluaisi jotakin oikeaakin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla (toivottavasti) saan taas ihastella sua - söpöyttäsi, eleganttia ulkonäköäsi, ihanaa ääntäsi ja lämmintä persoonallisuuttasi.
Kenelle tämä oli?
Vierailija kirjoitti:
Nämä olisi hyvä sanoa ihan suoraan sille ihmiselle. Kiva semmoinen kymmenien vuosien epätietoisuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä olisi hyvä sanoa ihan suoraan sille ihmiselle. Kiva semmoinen kymmenien vuosien epätietoisuus...
Jos on kymmeniä vuosia odottanut, eikö siitä voiko päätellä aika monta asiaa?
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten menee?
Sunnuntaimasista pukkaa.. terkut ihanalle naiselle tuulen mukana jostain..
Terveiset tuli perille. Masentaa nimittäin täälläkin. Ihmettelin miksi, mutta nyt ymmärrän.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina luullaan että kaikki kaipaus on elämää suurempi rakkaustarina ja kaikilla kaipaajilla ranteet auki :D
Joo, ja vaikka olisikin elämää suurempi, niin ei siitäkään välttämättä mitään suhdetta synny.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sosiaalinen ekstrovertti, joten en missään nimessä halua elää elämääni yksin ja tehdä kaikkea yksin, tai ihannoi yksin olemista. Aina parempi olla sopivassa seurassa ja osa hyvää laumaa, kuin yksin.
Yksin oleminen ei ole minulle kuitenkaan mikään ongelma, enkä jää odottelemaan seuraa jos haluan mennä jonnekin. Voin mennä myös yksin, ja usein menenkin jos en sopivaa seuraa saa. Mieluummin yksin kuin epäsopivassa seurassa. Yksin oleminen ei kuitenkaan ole minulle päämäärä, vaikka kykenenkin nauttimaan asioista myös yksin.
Eihän kukaan väittänytkään että tuon pitäisi olla päämäärä. Väitettiin, ettei pidä olla niin riippuvainen muiden ihmisten seurasta, että jättää aivan kaiken kivan elämässään tekemättä kun ei osaa tehdä niitä ilman muiden ihmisten seuraa.
Se on sama kun töiden kanssa, voi raataa vuosia ja silti tilillä ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattu on. Ja on erittäin kivaa sille osapuolelle, joka haluaisi jotakin oikeaakin. 🙂
Sitten sun kannattaa etsiä uusi kaivattu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene eteenpäin, älä jää odottelemaan yhtään ketään kymmeneksi vuodeksi epätietoisuuteen. Eri
Ikävöin sinua, joka vietät kesääsi onnellisena reservaatissasi. Paistakoon illan aurinko lempeästi!
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sinua, joka vietät kesääsi onnellisena reservaatissasi. Paistakoon illan aurinko lempeästi!
Mitä reservaatilla meinataan tässä?
Timo 🤗