Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
27321/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä ketjussa pohtimassa asiaa.

Mun mielestä tää on koko Vauva-palstan osuvin ja aiheellisin ketju ohikselle. Tää koko ketju on omistettu hyödyttömien viestien kirjoittamiselle. Joten ohista pukkaa.

Kuka sinä olet määrittelemään viestien hyödyttömyyden? jos susta ei tykätä ,ei se meidän vika ole.😁

Oh no! Mä olen niin todella todella pahoillani, että susta ei kukaan tykkää.

Vierailija
27322/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonkeropäissäni tässä sulle kirjoittelen. Varastit mun sydämeni senkin ihana nainen.

Lonkerot päässäni luokses pompin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27323/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää ihmiset mutta olen lyhentynyt! Mun piti olla 177 mutta tein juuri kotimittausta ja tarkastin kyllä useampaan kertaan että jääkö jopa 176 alle. 😂

Siis miten tämä on mahdollista?

Onko se tämä kärsimys?

Kroppa on pakannut vuosia ja onkohan sillä vaikutusta? 

Olen ihan järkyttynyt. Mun imitsi on mennyt ja nyt olen kuin joku muu naikkonen. 

Vierailija
27324/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihastus nainen märkänä? Viesti vaan ni tulen pitämään hyvänä ja helpottamaan oloa.

No en ole kun käytin sateenvarjoa. Olossa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
27325/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must on jotenkin hupaisaa, että mun semi ohis viestit on poistettu, muttei mun super ohis viestejä. 

Täällä olevilla ihmisillä on niin "erinomainen" arvostelukyky.

Vierailija
27326/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää ihmiset mutta olen lyhentynyt! Mun piti olla 177 mutta tein juuri kotimittausta ja tarkastin kyllä useampaan kertaan että jääkö jopa 176 alle. 😂

Onko se tämä kärsimys?

Olen ihan järkyttynyt. Mun imitsi on mennyt ja nyt olen kuin joku muu naikkonen. 

Siis prakannut, luulin että korjasin tuon sanan jo kerran.

Kyllä se nyt näyttää siltä että lyhentyäkin voi. Täytyypä päästä tarkastamaan asia jonkun muun toimesta.

Poikakin on siis vain lähempänä äitinsä mittaa. Katsotaan minkä ikäisenä vetelee ohitse.

Hauskaa iltaa kaikille!

Vierailija
27327/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tämä kärsimys?

Kyllä se nyt näyttää siltä että lyhentyäkin voi. Täytyypä päästä tarkastamaan asia jonkun muun toimesta.

Poikakin on siis vain lähempänä äitinsä mittaa. Katsotaan minkä ikäisenä vetelee ohitse.

Hauskaa iltaa kaikille!

Onko sulla Android kännykkä? Eikö siitä saa oikeinkirjoituksen tarkistusta ja automaattista korjausta pois päältä?

Vierailija
27328/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaatko sinä minua?

Hmm, kyllä se vihaan liittyvä tunne on ollu, joka syntyny kaivatun toimintatavoista. Oon ollu vihastunut, viimeksi nähdessä kroppa näytti sen omalla tavallaan. Asiaan liittyi harmitusta, epätietoisuutta, pettymystä. Yksinäisyyden tuntemuksiakin varmaan. 

Kenelle tämä vastaus kysymykseen? Haluaisin tietää miten tilanteen voisi mahdollisesti korjata, jos edes on mahdollista. -jostakin pimeästä sivun sivusta

Vierailija
27329/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rusketusraidat löytyy somesta. 🙃😏😄

Kylläpä väsyttää

Vierailija
27330/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tämä kärsimys?

Hauskaa iltaa kaikille!

Onko sulla Android kännykkä? Eikö siitä saa oikeinkirjoituksen tarkistusta ja automaatt

On Android, oma vika varmasti kun näpytän välillä niin vauhdikkaasti että ilmeisesti puhelin ei pysy perässä ja lisäksi epäilen että on vanhuuden takia liian hidas. Täytyisi oikolukea mutta aina se vain jää.

Vierailija
27331/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset L***ulle! Salaiselta ihailijalta.

Vierailija
27332/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus riittää silti. Semmoista se on, kun rakastaa.

Vierailija
27333/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tämä kärsimys?

Hyvä. Olen 177 cm, joten on aina hyvä, jos nainen on mua lyhyempi. Tosin olisihan se kiva päästä joskus pitkäsäärisen naisen reisien väliin. sivueri

Vierailija
27334/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rusketusraidat löytyy somesta. 🙃😏😄

Laitapa kuvalinkkiä

Vierailija
27335/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä ukkosalue Kangasniemen suunnalla.

Vierailija
27336/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tämä kärsimys?

Hyvä. Olen 177 cm, joten on aina hyvä, jos nainen on mua lyhyempi. Tosin olisihan se kiva päästä joskus pitkäsäärisen naisen reisien väliin. sivueri

Suhteessa pitkiä sääriä löytyy lyhyemmiltäkin naisilta.

Ajattelin kyllä itsekin että eipä hassumpi homma kun näyttävät nuo miehet olevan toivottua lyhyempiä yleisesti.

Uusi aika ja uudet kujeet.

Vierailija
27337/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun sä jäät tuijottamaan jotain miespuolista, joka muistuttaa hyvin paljon sun ihastusta, mut yhtäkkiä tajut, et se miespuolinen onkin vasta teini-ikäinen lapsi ja sä olet jo keski-ikäinen täti. 😬

Vierailija
27338/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kova pala kurkussa.

Vierailija
27339/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kova pala kurkussa.

Ei ole tarkoitus aiheuttaa noin paljon ahdistusta. Haihdun ja katoan takavasemmalle, jotta sinulla olisi parempi olla.

Vierailija
27340/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa onnellinen liitto. Miksi toiset saavat sellaisen heti ekalla yrityksellä ja toiset eivät koskaan? Toisaalta turha haikailla sellaista, jota ei voi saada. On kaunis koti ja puutarha, mutta kauniissa kodissa asuu yksi tai kaksi onnetonta. Ei, kyse ei ole kulissista.

Ketju on lukittu.