Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Turussa pitäisi olla useammassa paikassa sadehavaintoasema. Yhdessä paikkaa vettä ei sada lainkaan ja toisessa vettä sataa kaatamalla, viiden vuoden sademäärä puolessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kova pala kurkussa.
Ei ole tarkoitus aiheuttaa noin paljon ahdistusta. Haihdun ja katoan takavasemmalle, jotta sinulla olisi parempi olla.
Ahdistus ei ole ollenkaan oikea sana.
No ainakin minulle ainoastaan ahdistuneisuus on aiheuttanut kovan palan tunteen kurkkuun.
Täällä minä odotan. Tietäjät tietää että mitä.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset L***ulle! Salaiselta ihailijalta.
Lessu?
Olet suru rinnassa. Suru monella tapaa. Yksi niistä tavoista on se, että en ole tarpeeksi. Eikä kuulukaan olla. Elämä olisi voinut olla tuomatta tätä asiaa koettavaksi, kun minulla ei kerran ole paikkaa tarinassa. Vain sivujuoni, joka ei kuulu kertomukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lessu?
Sivusta muistelen joskus olleen, että ovat Leenulle.
Miehelle olisi hyvä opettaa naiselle aitoa rakkautta ja välittämistä. Kuuluu ensin luodun toimenkuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lessu?
Lissu
Vierailija kirjoitti:
Miehelle olisi hyvä opettaa naiselle aitoa rakkautta ja välittämistä. Kuuluu ensin luodun toimenkuvaan.
Kyllä mutta valitettavan usein se onkin toisinpäin.
Kun nainen ei saa olla nainen, hän kasvaa mieheksi. Muistakaa pysyä naisellisina kuitenkin, se auttaa työnteossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lessu?
Minä muistelen, että arvailuja on ollut paljon, mutta ap ei jää paikalle niitä kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kova pala kurkussa.
Ei ole tarkoitus aiheuttaa noin paljon ahdistusta. Haihdun ja katoan takavasemmalle, jotta sinulla olisi parempi olla.
No ainakin minulle ainoastaan ahdistuneisuus on aiheuttanut kovan palan tunteen kurkkuun.
Minulle ei. Tässä ei ole kyse konkreettisesta palasta kurkussa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
KIELIOPPI, se pirun kielioppi pitää hallita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lessu?
Minä muistelen, että arvailuja on ollut paljon, mutta ap ei jää paikalle niitä kommentoimaan.
Joo, voi olla niinkin. Mutta on niihin arvailuihin joku joskus kommentoinut, että on kiinnostunut jostakin Leenusta. Saattaahan se olla eri.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa onnellinen liitto. Miksi toiset saavat sellaisen heti ekalla yrityksellä ja toiset eivät koskaan? Toisaalta turha haikailla sellaista, jota ei voi saada. On kaunis koti ja puutarha, mutta kauniissa kodissa asuu yksi tai kaksi onnetonta. Ei, kyse ei ole kulissista.
Olen ymmärtänyt, että liiton onnellisuuteen on siinä olevien mahdollista vaikuttaa. Turha ainakaan valittaa jos et tee asialle yhtään mitään, suuntaan tai toiseen.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
KIELIOPPI, se pirun kielioppi pitää hallita!
Ajatus on tärkeämpi juttu.
Näen sinut varmaan taas unessani,rakas H
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa olevat haikailevat parisuhteessa olevien perään. Fucking boring. 😴😴😴
Harvoin käyn nykyisin. Kaivatun parisuhdestatus ei tiedossa. Hän tietänee, että olen varattu. Tämä ketju on hyvä tällaista varten, kun et halua mitään irl. Voit turvallisesti purkaa patoumia ja kietoutta toteuttamatta mitään sick irl. ;-) Terkut mun bebelle.