Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
27361/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa onnellinen liitto. Miksi toiset saavat sellaisen heti ekalla yrityksellä ja toiset eivät koskaan? Toisaalta turha haikailla sellaista, jota ei voi saada. On kaunis koti ja puutarha, mutta kauniissa kodissa asuu yksi tai kaksi onnetonta. Ei, kyse ei ole kulissista.

Olen ymmärtänyt, että liiton onnellisuuteen on siinä olevien mahdollista vaikuttaa. Turha ainakaan valittaa jos et tee asialle yhtään mitään, suuntaan tai toiseen. 

Olisi kiva, jos puhuteltaisiin, kuten aikuiselle puhutaan. Itsestäänselvyyksiä pudottelu tuskin edistää mitään, eikä kannata olettaa niin paljon. Luuletko, etten olisi tehnyt? 

Vierailija
27362/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa onnellinen liitto. Miksi toiset saavat sellaisen heti ekalla yrityksellä ja toiset eivät koskaan? Toisaalta turha haikailla sellaista, jota ei voi saada. On kaunis koti ja puutarha, mutta kauniissa kodissa asuu yksi tai kaksi onnetonta. Ei, kyse ei ole kulissista.

Olen ymmärtänyt, että liiton onnellisuuteen on siinä olevien mahdollista vaikuttaa. Turha ainakaan valittaa jos et tee asialle yhtään mitään, suuntaan tai toiseen. 

Olisi kiva, jos puhuteltaisiin, kuten aikuiselle puhutaan. Itsestäänselvyyksiä pudottelu tuskin edistää mitään, eikä kannata olettaa niin paljon. Luuletko, etten olisi tehnyt? 

Eroat sitten ja olet yksin tai etsit sopivan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27363/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset L***ulle! Salaiselta ihailijalta.

Lessu?

Lissu

Lellupa

Vierailija
27364/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
27365/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroat sitten ja olet yksin tai etsit sopivan. 

Säästä ohjeesi sellaisia pyytäville.

Vierailija
27366/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa olevat haikailevat parisuhteessa olevien perään. Fucking boring. 😴😴😴

Harvoin käyn nykyisin. Kaivatun parisuhdestatus ei tiedossa. Hän tietänee, että olen varattu. Tämä ketju on hyvä tällaista varten, kun et halua mitään irl. Voit turvallisesti purkaa patoumia ja kietoutta toteuttamatta mitään sick irl. ;-) Terkut mun bebelle.

Enpä kyllä tiennyt 😭

Vierailija
27367/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mammat, että krokotiilien ja käärmeiden energiatarve on tosi pieni.

Vierailija
27368/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa olevat haikailevat parisuhteessa olevien perään. Fucking boring. 😴😴😴

Harvoin käyn nykyisin. Kaivatun parisuhdestatus ei tiedossa. Hän tietänee, että olen varattu. Tämä ketju on hyvä tällaista varten, kun et halua mitään irl. Voit turvallisesti purkaa patoumia ja kietoutta toteuttamatta mitään sick irl. ;-) Terkut mun bebelle.

Enpä kyllä tiennyt 😭

Et sitten ole hän. Katseli sormustani aikoinaan siihen malliin, ettei jäänyt epäselväksi. 

Vierailija
27369/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rusketusraidat löytyy somesta. 🙃😏😄

Mun rusketusraidat löytyy vaatteiden alta 😉😎

Vierailija
27370/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä tiennyt 😭

Et sitten ole hän. Katseli sormustani aikoinaan siihen malliin, ettei jäänyt epäselväksi. 

Huokaus 

Vierailija
27371/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastuin juuri sateessa litimäräksi. Tämä on niin hauskaa. Olen onnellinen. 

Vierailija
27372/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisille rakkain.

Vierailija
27373/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Johanna.

Kauniita unia, kauniille naiselle.

Juha 

Vierailija
27374/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonille öitä. 

Vierailija
27375/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisille rakkain.

Lapset ovat rakkainta, mitä olla voi, mutta rakkaus lapsiin ja lasten rakkaus eivät voi korvata onnellista parisuhderakkautta. Eri kategoriassa.

Vierailija
27376/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä Johanna.

Kauniita unia, kauniille naiselle.

Juha 

Eikö risuleuka Juha saa huomiota, kun postaa joka päivä ketjuun samaan kellon aikaan samat kliseet? 

Vierailija
27377/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä lässytä. Viesti ei välity koska haluat päteä yksinkertaisuudessasi. Kai tuokin aikaa tappaa. 

Vierailija
27378/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä lässytä. Viesti ei välity koska haluat päteä yksinkertaisuudessasi. Kai tuokin aikaa tappaa. 

Älä sinäkään siinä päde. Samanlainen palstaluuhaaja olet kuin muutkin lässyttäjät.

Vierailija
27379/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä kauniisti sanasi asettelet. 🥳

Vierailija
27380/35298 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sä mitään onnellista liittoa tai suhdetta tule koskaan saamaankaan jos et ensin suostu luopumaan tästä sun onnettomasta liitosta. Joo, ei edes ne lapset, edes apua tarvitsevat lapset, ole syy uhriutua ja leikkiä etteikö Suomenmaassa voisi jokainen halutessaan erota. Eli ihan itse luotu ongelma nyt sulla siinä, johon sulla on olemassa osaratkaisu.

Ketju on lukittu.