Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
26741/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on järkähtämättömyydessäsi.

Olenkohan ymmärtänyt ketjun tarkoituksen väärin ? Käsitykseni mukaan täällä piti lähettää terveisiä, eikä syyllistää ketään vai ? Korjatkaa, jos olen väärässä !

Olet väärässä. Täällä pitää roimia kanssakaipaajia kuin vieraita sikoja ja kertoa heille selkokielellä, miksi heidän kaivattunsa eivät ole heistä pätkääkään kiinnostuneita.

Vierailija
26742/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäisitkö kanssani nyt vilvoittelemaan. Poreltaassa olisi tilaa ja veden lämpötila tuntuu oikein mukavalla.Tarjolla kivennäisvettä ja muumilimua !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26743/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska et halunnut mitään todellista.

Uli uli. Eli sait pakit eikö niin ? Muuten on turha vinkua.

Uli, uli. Jaksat vinkua täällä viikosta toiseen, etkä osaa otsikkoa lukea.

Ei siinä vinkumistakaan pyydetty. Mä en kestä teitä oman elämänne uhriutujia. 

Vinkki5: Keskity oman kaipausviestisi kirjoittamiseen ja skippaa viestit, jotka sulla menee sivullisena noin tunteisiin. -sivu

Kyselen sivusta, että pitääkö kaipauksen todella keskittyä? Onko siitä hyötyä vai haittaa🤔 Mitähän töistä tai muusta elämästä tulisi, jos keskittyisi kaipailemaan. Uskoisin, että hommat menis niin

Niin, jotkut kirjoittelee tänne työajalla, toiset osaa keskittyä olennaiseen. Töissä työtehtävät, vapaa-ajalla, tänne kirjoittaessa, ne omat kirjalliset tuotokset, ei muiden viestien kritisointi, Kiitos kaunis!

Vierailija
26744/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppäisitkö kanssani nyt vilvoittelemaan. Poreltaassa olisi tilaa ja veden lämpötila tuntuu oikein mukavalla.Tarjolla kivennäisvettä ja muumilimua !

Muumilimu 😆. 

Vierailija
26745/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne 🥰 harmi et oot unohtanut mut

Mistä olet saanut moisen käsityksen?

-Janne

Vierailija
26746/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni, kultamuruseni, odotan soittoasi.

Toinen kaivattu voisi miettiä omaa toimintaansa, oliko 'pelleilysi' sen arvoista, mihin se lopulta johti?

Paljon pahoinvoivia ihmisiä ollut aina sun ympärillä, eikä niistä ne pinnalliset ystävät, vaan ne läheisemmät. En jaksaisi jatkaa mitään vihanpitoa enää, mutta jos kyse on omasta turvallisuudesta (ja valheesi ovat jo usuttaneet porukkaa mun kimppuun), niin jokin asiallinen loppu tälle fiaskolle pitäisi saada. Et voi vaan jatkaa valehtelua joka suuntaan ilman mitään seuraamuksia. On ollut pakko käydä läpi vanhoja viestejä täältä ja muualta, ja nyt on aika päättää, mitä niille tehdään. Jatketaanko pahan kierrettä vai katkaistaanko se?

Vierailija
26747/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ymmärtänyt ketjun tarkoituksen väärin ? Käsitykseni mukaan täällä piti lähettää terveisiä, eikä syyllistää ketään vai ? Korjatkaa, jos olen väärässä !

Voitko keskittyä omaan kaipaukseesi? Minä kerroin vain syyn siihen, miksi itse kuljen unohduksen tietä. Onko syyllistämistä, jos toinen ei halua antaa mitään irl ja mitä teen siitä omat päätelmäni? Oli mitä tahansa, minulla on oikeus laittaa täällä terveisiä vaikka kilpikonnille ja ihan millaisia vain.

Ottaa syvästi pattiin toi `` minulla on oikeus ``kortti joka paikassa.Kertoo hitosti ihmisestä.Eikä hyvää.On eriasia kun on kysymys oikeasti oikeudellisista asioista.

sivu

Vierailija
26748/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä seitsemäs kaivattu? 🥹

Vierailija
26749/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisit viestitellä taas niin mun elämänlaatu paranis. 

Miten se siitä paranee?

Aloin hymyillä, kun tän luin. Kaivattu lähetteli välillä kuulumisviestejä, ja välillä kaksimielisiä juttuja. Haluaisin kai tuntea taas niin kuin silloin kun hänen kaikenlaisia viestejä luin. En tiedä mitä hän ajatteli tuona aikana, tietyn puolen piti visusti salassa. Mutta pieniä vihjeitä sain. Pelkään ettei se tuntuisi enää samalta. Tai sitä jotain ei enää olis, jommalla kummalla tai molemmilla. 

Mitä menetät jos avaat itse keskustelun?

Sinkkuuden. 

tän typeryyden eli vauva palstalle kirjottelun. 

Oh, sepä ikävää. Mutta ei kai se vielä muutamasta viestistä mene?

Vierailija
26750/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko keskittyä omaan kaipaukseesi? Minä kerroin vain syyn siihen, miksi itse kuljen unohduksen tietä. Onko syyllistämistä, jos toinen ei halua antaa mitään irl ja mitä teen siitä omat päätelmäni? Oli mitä tahansa, minulla on oikeus laittaa täällä terveisiä vaikka kilpikonnille ja ihan millaisia vain.

Oisit sitten laittanut ne terveiset kilpikonnille 😂

Torvi. Laitan terveisiä kaipaamalleni henkilölle. Tee sinäkin niin tai poistu ketjusta.

Vierailija
26751/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen epäröimättä hetkeäkään.Yhden toiveen saisit kanssani toteuttaa.

Vierailija
26752/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellät ja pitkät halit sulle rakkain nainen ja samalla kevyimmät ikinä sivelyt niskaasi sormenpäillä.

Vierailija
26753/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan olla hyväksynyt ja sopinut itseni kanssa, että varmaankin rakastan sua. En jaksa enää kyseenalaistaa ja kritisoida sitä itse asiaa enkä omaa itsereflektiokykyäni. Se vaan on niin. En tiedä, mitä tästä seuraa; ehkei mitään, tai ehkä joskus teen jotain. Aiemmin pelkäsin, että jotenkin pilaan kaiken ja toisaalta, jos en pilaakaan ja jotain tapahtuu ja asiat mullistuvat. Nyt oikeastaan enää en. Tunteeni on kiteytynyt sellaiseksi pysyvän olomuodon lämpöpatteriksi, joka säteilee tuhansien vuosien puoliintumisajalla eikä sitä voi muuttaa. Ihan sama mitä tapahtuu tai ei. Sitä myöten olen valmis kaikkeen.

m-n

"Ihan sama, mitä tapahtuu tai ei."

Onko rakkauden optio se paras tila, kun mikään ei muutu mutta kaikki on mahdollista?

Vierailija
26754/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit hyvä ystävä. Meil oli aina hauskaa. Harmi, että oli niitä huonojakin hetkiä ja ylilyöntejä humalassa. Ehkä joskus viel nähään. <3 Hirvi puskurissa..

Vierailija
26755/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsista olisi tullut kilipäitä. Ehkä siksi luonto valitsi toisin.

Vierailija
26756/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ehdin aikaisemmin kuin eilen. Emilylle kivaa päivää. Rakas oot, kaikesta huolimatta! <3

Vierailija
26757/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

In memoriam

toive rakkaudesta

2019-2025

Jätän sen jonkun toisen löydettäväksi. Ehkä joku tarttuu siihen ja elää siitä, kuten minäkin elin. Toive ei silti lupaa rakkautta, se kannattaa pitää mielessään. Toive ei kaada muureja eikä kuro kuilua umpeen. Toivo ei vie läpi harmaan kiven. Vain rakkaus voi kaataa raja-aidat.

Vierailija
26758/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme parisuhteessa riitelisi juurikaan tai lainkaan. Osamme puhua, tutkailemme ja ymmärrämme itsejämme, osaamme asettua toisen asemaan ja ymmärtäisimme varsin hyvin juuri toisiamme. Olemme tottuneet järjestelemään asioita, sopimaan ja tekemään kompromisseja ja selviytymään rauhallisesti hankalistakin tilanteista, harkiten ja positiivisin ajatuksin eteenpäin askeltaen. Tuskin kadottaisimme johtoajatusta, että yhdessä ja yhteisen edestä tehdään, eikä kilpaillen tai vastakkain. Tuli vaan mielen toisesta ketjusta.

Vierailija
26759/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💕

💕

Vierailija
26760/35298 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In memoriam

toive rakkaudesta

2019-2025

Jätän sen jonkun toisen löydettäväksi. Ehkä joku tarttuu siihen ja elää siitä, kuten minäkin elin. Toive ei silti lupaa rakkautta, se kannattaa pitää mielessään. Toive ei kaada muureja eikä kuro kuilua umpeen. Toivo ei vie läpi harmaan kiven. Vain rakkaus voi kaataa raja-aidat.

Well

joku muu aloitti toiveikkaana jo vuonna 2024. Sitkeitä sissejähän nämä näyttää olevan ilman sissi- koulutusta. Aina on suhinaa kuultavissa.

Hissed

Ketju on lukittu.