Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ärsyttävä, vaikea, hankala, joskus nollasta sataan kiihtyvä ihmishahmoinen. Haluaisitko tutustua?
Kerro neljä rehellistä hyvää piirrettä itsestäsi vastapainoksi! Mitä arvostat itsessäsi? 🙂
Oon hyvä kuuntelija, osaan ilmaista itseäni kirjoittamalla, osaan eläytyä ja osaan nauttia kauneudesta. Olihan niitä 🤗 kiitos kun patistit näkökulman vaihtamiseen 👍🏻
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ärsyttävä, vaikea, hankala, joskus nollasta sataan kiihtyvä ihmishahmoinen. Haluaisitko tutustua?
Tottakai !
👌
Vierailija kirjoitti:
Kalle
Piristä mun iltaa ja kerro rakkaastasi?
Illan musiikkitoiveeni: Anna Hanski- Jos et sä soita
Muina paljasjalkakissoina taas tassuteltu rakennuksessa samalla, kun uuttera väki urakoi hommissaan. Jatkossa lienee syytä pitää korvat entistäkin enemmän höröllään. Viheltelemisiin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai !
Olishan se virkistävää alottaa huonoista puolista ensin. T. Ap
Since 2017 loving you, my love.
Vierailija kirjoitti:
Since 2017 loving you, my love.
Same here. Maybe it started already in 2016.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle
Piristä mun iltaa ja kerro rakkaastasi?
Haluaisitko olla Kallen rakkauden kohde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu köllöttelee luultavasti uuden ihmisen vieressä puutarhakeinussa tai sohvalla. Ihan tietämättömänä mistään.
ei köllöttele.
No ei niin vaan on hänen kimpussaan tai vähintään fiksaa saunan ja saunajuomien lämpötilaa ideaaliseksi hänelle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pullo shamppanjaa?
Kyllä, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro neljä rehellistä hyvää piirrettä itsestäsi vastapainoksi! Mitä arvostat itsessäsi? 🙂
Oon hyvä kuuntelija, osaan ilmaista itseäni kirjoittamalla, osaan eläytyä ja osaan nauttia kauneudesta. Olihan niitä 🤗 kiitos kun patistit näkökulman vaihtamiseen 👍🏻
Eipä kestä! 💭💡💭
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee nälkä taas.
Syö jotain.
Tottakai !