Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Tuntuu tukahduttavalta kun ihmiset ovat rujoja ujoja kohtaan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaisit viestitellä taas niin mun elämänlaatu paranis.
Miten se siitä paranee?
Aloin hymyillä, kun tän luin. Kaivattu lähetteli välillä kuulumisviestejä, ja välillä kaksimielisiä juttuja. Haluaisin kai tuntea taas niin kuin silloin kun hänen kaikenlaisia viestejä luin. En tiedä mitä hän ajatteli tuona aikana, tietyn puolen piti visusti salassa. Mutta pieniä vihjeitä sain. Pelkään ettei se tuntuisi enää samalta. Tai sitä jotain ei enää olis, jommalla kummalla tai molemmilla.
Mitä menetät jos avaat itse keskustelun?
Sinkkuuden.
tän typeryyden eli vauva palstalle kirjottelun.
Vierailija kirjoitti:
Taas yhden päivän verran kauempana sinusta.
Miksi noin päin?
Tarvin aitoa yhteyttä ja läsnäoloa.
siinä kiteytetysti
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu tukahduttavalta kun ihmiset ovat rujoja ujoja kohtaan :/
Ihmisten käytös kertoo aina vain heistä itsestään. Ei kannata menettää yöunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se siitä paranee?
Aloin hymyillä, kun tän luin. Kaivattu lähetteli välillä kuulumisviestejä, ja välillä kaksimielisiä juttuja. Haluaisin kai tuntea taas niin kuin silloin kun hänen kaikenlaisia viestejä luin. En tiedä mitä hän ajatteli tuona aikana, tietyn puolen piti visusti salassa. Mutta pieniä vihjeitä sain. Pelkään ettei se tuntuisi enää samalta. Tai sitä jotain ei enää olis, jommalla kummalla tai molemmilla.
Sinkkuuden.
Kevyet on panokset miehellä.
En nyt halua spekuloida, mutta onko täällä irtipäästämistä ilmassa? t. Muuan nainen
Vierailija kirjoitti:
Gallup: ensitapaamisenne päivämäärä?
2020. Ja reilut neljä vuotta myöhemmin syntyivät elämäni syvimmät tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Tarvin aitoa yhteyttä ja läsnäoloa.
siinä kiteytetysti
Kuka ei?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pullo shamppanjaa?
Kihlajaisten kunniaksi? Mikäpä jottei.🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se siitä paranee?
Sinkkuuden.
Tämä on oikeasti todella typerää.Mt-potilaat ja ankeuttajat täällä vain vastaa joka perk.en viestiin. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sitten siinä?
Niin kai. En riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oliko voittajafiilis -viesti naiselta?
Oli.
Kulta nuku välillä. Podit huonoa omatuntoa unistasi. Aivan suotta! Nate rakas tarviit välillä lepoa. Olen unien aikaankin mahdottoman ylpeä mun miehestä. *suukko* *rapsutus* *näykkäisy*
Vierailija kirjoitti:
Oliko se sitten siinä?
Ei ollut. nm, M-J
Ehdin hetken olla pois ja sinä aikana jo bänksejä tehdään. Yritän edelleen pitää itteni hereillä.
Naisesta tulee samaan aikaan leppoisampi ja hauskempi sekä aivosumuisempi höppänä (kaikella rakkaudella, kuvaan myös itseäni tässä) estrogeenin vähetessä koko kropasta: aivoista lähtien. Mikä kokonaisvaltainen muutos vuosien kuluessa. Terveisiä siis yhelt höppänältä
Sen huomaa heti ilmapiiristä kun nämä helv..stä karanneet saapuvat palstalle.Kaiiki positiivinen lytätään tavalla tai toisella vaikka asiasta ei mitään tiedetä.Harvoin inhoan mitään/ketään mutta ..