Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Jäi mieleen se pylly pyllyn viereen. Vois olla otsikko seuranhakusaitilla. Toisaalta sais paljon booty call viestejä, mut jos sekaan eksyis joku huumorintajunen, tositarkotuksella tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko voittajafiilis -viesti naiselta?
Oli.
Joku tunniste sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten haluaisin naimisiin.
Niin minäkin, kun iha rehellisiä ollaan.
Oon ollu jotenkin tosi herkillä viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Miten ja miksi?
Oon ärsyttävä, vaikea, hankala, joskus nollasta sataan kiihtyvä ihmishahmoinen. Haluaisitko tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla, haluatko avautua asiasta enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ja miksi?
Ehkä oon tullu vähän kuin risteykseen elämässäni. Pitäisi päättää mihin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoilta voi lukea kiinnostuksen päättyneen, sit ei voi peittää. Mun tutka on niin tarkka näissä.
Mä olen kasvosokea, joten oon aina tutkalla kaikesta. Ilmeet voi olla tahattomiakin.
Vierailija kirjoitti:
Oon ärsyttävä, vaikea, hankala, joskus nollasta sataan kiihtyvä ihmishahmoinen. Haluaisitko tutustua?
Kerro neljä rehellistä hyvää piirrettä itsestäsi vastapainoksi! Mitä arvostat itsessäsi? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sama, mutta nollasta sataan kiihtyvä ihmiskammoinen. Haluaisiko kukaan tutustua minuun?
Warning. Seuraava yhdistelmä: kaipaus, helle, pari tuntia unta ja anonyymiketju. Aiheuttaa tunnekuohuntaa (toki puhun vain itsestäni).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro neljä rehellistä hyvää piirrettä itsestäsi vastapainoksi! Mitä arvostat itsessäsi? 🙂
😐
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu köllöttelee luultavasti uuden ihmisen vieressä puutarhakeinussa tai sohvalla. Ihan tietämättömänä mistään.
ei köllöttele.
Liam Neeson ja Pamela Anderson. Nyt kun Pamela on seestynyt leidi niin vaikuttaa ihqulta parilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sama, mutta nollasta sataan kiihtyvä ihmiskammoinen. Haluaisiko kukaan tutustua minuun?
Kyllä voisin T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ja miksi?
Ehkä oon tullu vähän kuin risteykseen elämässäni. Pitäisi päättää mihin mennä.
Mulla sama. Yks suunta kiinnostaisi, mutta en tiedä onko se multa kokonaan blokattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko voittajafiilis -viesti naiselta?
Oli.
Joku tunniste sinusta?
Ketjun nykymoodia seuraten: mä taisin käydä ajoittain hänen hermoilleen, kun en aina ottanut asioita niin vakavasti kuin ilmeisesti olisi pitänyt.
Enkä ota vakavasti tätäkään. 😜 En trollaa, mutta en palstaharhailekaan että hän olisi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pullo shamppanjaa?
Meitsille oli tänään samppanjaa lounaalla.
Kaivattu köllöttelee luultavasti uuden ihmisen vieressä puutarhakeinussa tai sohvalla. Ihan tietämättömänä mistään.