Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mikä yössä voisi olla kamalaa minulle?
Tuntuu pahalta. En ole arvoton, minullakin on ihmisarvo, olen arvokas läheisilleni ja itsellenikin voin sanoa Eeva Kilven sanoin "Sinä pieni urhea nainen, minä luotan sinuun". Sanasi eivät mitätöi ihmisyyttäni, mutta ne tekevät ison roson siihen, miten sinut olen nähnyt. Tiedän taas vähän enemmän, miten minusta ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Katsotko mua pahasti kun en osaa oikeita vuorosanoja? Sydän katuu.
Katson lempeästi. Anteeksi on annettu. Minäkin olisin voinut asettaa sanani paremmin, joten anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsotko mua pahasti kun en osaa oikeita vuorosanoja? Sydän katuu.
En tietenkään. Sydämeni on armollinen.
Suukkoja. Kainalo kelpais, paitsi vois tulla kuuma. Tykkään susta valtavasti. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä yössä voisi olla kamalaa minulle?
Riippuu varmaan siitä missä olet ja mitä teet. Yöhän tuo lohdullisen pimeyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, tämän ketjun takia kaikki tuhoutuu. Et halunnut muuta kanavaa. Tänään harhailit oikein huolella, ja syy on tietenkin minun.
Siinä toinen ketjupsykoosipotilas. Siis teitä on kaksi ketjuharhaista vastailemassa toisilleen ja syyttelemässä kaivattuaan ties mistä tuntemattomien viesteistä ja teette kai vielä päätöksiäkin ketjun perusteella. Oikeesti pilaatte kaikki mahdollisuudet ja toivon irl omimalla täällä randomien viestejä.
Kuule, minä ole pilannut mahdollisuuteni jo kauan sitten, kun yritin selvittää asioita irl.
Onko pakko palata Suomeen ja töihin? Voisin lisäksi ottaa uuden kaivatun piristämään pimeää Suomen syksyä.
Tuntuuko musta vaan vai onko täällä ollut tänään aika paljon syyllistävää sävyä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta. En ole arvoton, minullakin on ihmisarvo, olen arvokas läheisilleni ja itsellenikin voin sanoa Eeva Kilven sanoin "Sinä pieni urhea nainen, minä luotan sinuun". Sanasi eivät mitätöi ihmisyyttäni, mutta ne tekevät ison roson siihen, miten sinut olen nähnyt. Tiedän taas vähän enemmän, miten minusta ajattelet.
Oikeasti lopeta jo. Syytät kaivattuasi jostain mitä hän ei ole sanonut. Älä lue ketjua kuin raamattua. Se mitä irl kirjoittelette tai puhutte on totta ja se mihin välisenne kommunikaation ja päätelmien tulisi nojata, ei tämä ketju tässä. Olet todella epäreilu kaivattuasi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko musta vaan vai onko täällä ollut tänään aika paljon syyllistävää sävyä?
Trolli kutoo seittejään pitkin poikin.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissa.
Edes siellä?
Tuntuu olo niin typerälle, ettei tiedä mitä edes kirjoittaisi kaivatulle. Kaikki tuntuu jotenkin erityisen väärältä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Öitä, Piipii.
Hyvää yötä.
Tänään oli hyvä päivä, kävin kokeissa, yhtä lukuunottamatta kaikki arvot normaaleja, ja se yksi epänormaali on kohtuullinen, tullut paljon alas parin kuun takasista astronomisista luvuista. Tein tänään 2 erillistä lenkkiä, yhen tk:n jälkeen, toisen käytyäin byrokratisoimassa ja mennessäin kauppaan, kuuma keli, hankala kulkea kun ei ole taskuja korteille. Pidin kauluspaitaa t-paian asemasta. Hiljainen ilta, kuuntelen ratiota, juttelin äsken wassa vanhemman sukulaisen kanssa melkein tunnin, käyn kohta unelle, väsyttää jo. Oisitpa täällä, tarjoisin iltateen. Hyvää yötä naiselle lounaaseen mieheltä.
Gn. Gn.