Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
24561/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Johanna.

Kauniita unia, kauniille naiselle.

Juha 

Vierailija
24562/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä otettaisiin meidän yhteiseksi sukunimeksi?

Se on nimi, minkä tietää Suomessa vain harva, siksi en kerro täällä.

Mun sukunimi on harvinaisempi kuin hänen. Ja juntimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24563/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä sitten kuningatar?

Ehdottomasti olen

Vierailija
24564/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään enemmän panemisen kaltaisesta seksistä, tai nussimisen. Kiihottavampaa kuin rakastelu, intohimoista ja vähän rietasta. 

Sama. Rakastelu on tylsää ja vähän jotenkin kiusallistakin, alkaa vain naurattaa kaikki siihen liittyvä kornius. Mä tykkään dominoida miestä, en satuta mutta käsken kyllä ja muutenkin ohjaan tilannetta, mikään hidas hellä silmiintuijotteluseksi ei ole mua varten.

Vai etkö uskalla tuijottaa pitkään silmiin? No eipä sillä, en mäkään pysty tuijottamaan pitkään, kun joka kerta kun työnnyn naisen sisään, niin silmät menee automaattisesti kiinni. /sivusta

Närhi. 

Vierailija
24565/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan prinsessaa.

Vierailija
24566/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään enemmän panemisen kaltaisesta seksistä, tai nussimisen. Kiihottavampaa kuin rakastelu, intohimoista ja vähän rietasta. 

Sama. Rakastelu on tylsää ja vähän jotenkin kiusallistakin, alkaa vain naurattaa kaikki siihen liittyvä kornius. Mä tykkään dominoida miestä, en satuta mutta käsken kyllä ja muutenkin ohjaan tilannetta, mikään hidas hellä silmiintuijotteluseksi ei ole mua varten.

Vai etkö uskalla tuijottaa pitkään silmiin? No eipä sillä, en mäkään pysty tuijottamaan pitkään, kun joka kerta kun työnnyn naisen sisään, niin silmät menee automaattisesti kiinni. /sivusta

Miksen uskaltaisi? Mikä siinä susta muka pelottavaa on? 

Vierailija
24567/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja kaipaan sinua H, olet ainutlaatuinen.

Vierailija
24568/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä sitten kuningatar?

Mehiläiskuningatar. Kiltti herkuttelija, kukkien rakastaja. Voi pistää riittävästi häirittynä. 

Ei kuningatar missään kukissa käy, vain työläinen. Kuningatarhan ruokitaan pesään.

Vierailija
24569/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosi tosi intiimiä. /sivusta

Vierailija
24570/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toista kertaa minä en pyydä, jos vastakaikua ei tule.Minulle tulee tunne, että syyllistät kaikesta vain minua. Tiedät sisimmässäni miten asiat ovat. 

Piti lisätä, että sullahan on vielä kumppani.

Oletkos pyytänyt ensimmäistäkään kertaa? Olet sanonut, että asiat tapahtuvat irl, ja sen mukaisesti eletään. Se, mitä on irl sanottu, on totta, kunnes toista puhutaan.

Sivu

Olen, joten mitä tähän puutut ja sivusta tuhiset vieraisiin pöytiin?   

Vierailija
24571/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Närhi. 

T. Eri

Vierailija
24572/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tottunu puhumaan silmillä. 

Vierailija
24573/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se o

Sua siis pelottaa intiimiys? Mua ei. Dominoiminen on todella intiimiä, ihan samalla lailla kuin rakastelukin, erilaista vain.

Vierailija
24574/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Paljon. Nähtäisiinpä pian. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
24575/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ampiaisella on vttumainen ja äkäinen luonne. Sivu

On vanha vertauskuva "kiukkuinen kuin ampiainen" tai "vihainen kuin ampiainen". Tosiasiassa tuo kuningattaren palvelu lienee ensisijainen luonne, kiukku tulee vasta silloin kun amppari joutuu puolustautumaan tai puolustamaan. Takanurkasta.

Mä voin kyllä mennä pihan kukkamereen, jossa pörrää koko ajanä lytön määrä ampiaisia. Eivät ole koskaan mua siinä pistäneet. Mutta maapesän lähelle kun kerran eksyin sain heti useamman piston. 

Vierailija
24576/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut puhumaan suullani. Sitten, kun en enää puhu. Peli on menetetty. 

T. Sähäkkä nainen 

Vierailija
24577/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen uskaltaisi? Mikä siinä susta muk

Niin en tiedä, musta on vaikeaa antautua ihan täysin. 

Vierailija
24578/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on sanottu. Se näkyy mikä näkyy jatkossa. Hiljaisuus on vapautta.

Kauas pilvet karkaavat. Hyvää matkaa, minne menetkin.

En ole menossa minnekään, en vain jaksa enää olla auki ja sosialisoida itseäni.

Ole sitten kiinni. Minä jätän raolleen.

Vierailija
24579/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tottunu puhumaan silmillä. 

Sitten me puhutaan samaa kieltä.

Vierailija
24580/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetänkö minä tämän viestin whatsappissa vai en. 

Kyllä kiitos..

Ketju on lukittu.