Työpaikan ihmissuhteet
Miten hyvin huomaatte työpaikkanne ihmissuhdekiemurat?
Kommentit (43)
Melko hyvin. Näen kenellä on sutinaa tai kuka on ihastunut ilman vastakaikua jne.
Huonosti. Jotkut juttelevat, jotkut eivät.
Ei oikein ole aikaa, energiaa tai kiinnostusta seurata tuollaisia. Se työ vie jo ihan tarpeeksi
Kaikissa työpaikoissa kaikki ihmiset on täysiä mulukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Melko hyvin. Näen kenellä on sutinaa tai kuka on ihastunut ilman vastakaikua jne.
Miehestä sen näkee helposti, kun etumus tanassa on.
Ilmankos on talous kuralla jos töissä vain seurustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein ole aikaa, energiaa tai kiinnostusta seurata tuollaisia. Se työ vie jo ihan tarpeeksi
Oletko puhunut esihenkilösi tai työsuojelun kanssa. Jos kaikki energiasi menee työntekoon, niin se on huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos on talous kuralla jos töissä vain seurustellaan.
Ilmanko mielenterveysongelmat lisääntyvät jos töissä pitää jatkuvasti vain suorittaa ja päteä.
Ei mulla oo aikaa muita kytätä. Hitosti töitä.
Missähän te mukamas olette töissä, kun on noin paljon joutilasta aikaa ja energiaa tehdä analyysia sosiaalisista suhteista.
Jos ne kiinnostaisi niin ehkä ne huomaisi, tällä hetkellä ei näe mitään tarvetta siihen että ne pitäisi huomata.
Vierailija kirjoitti:
Missähän te mukamas olette töissä, kun on noin paljon joutilasta aikaa ja energiaa tehdä analyysia sosiaalisista suhteista.
Aikaahan siihen nyt taikoisi ihan mistä vaan jos se jotenkin kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Naisvaltaiset alat, tehdastyöt, virastot jne.
Näkee tosi selvästi. Vuosien varrella ollut useita romansseja ja kyllä niistä kaikki tietää ennenkuin tulee julkista. Naurattanut kun muutama salasuhde ollut," vaimo tai mies kotona" ja ollaan niin varovaisia. Silti kaikki tietää.
Vierailija kirjoitti:
Näkee tosi selvästi. Vuosien varrella ollut useita romansseja ja kyllä niistä kaikki tietää ennenkuin tulee julkista. Naurattanut kun muutama salasuhde ollut," vaimo tai mies kotona" ja ollaan niin varovaisia. Silti kaikki tietää.
Jos ja kun kaikki tietää niin todennäköistä on että myös se vaimo tietää vaikka kyylät eivät sitä tietäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kaikki tietää niin todennäköistä on että myös se vaimo tietää vaikka kyylät eivät sitä tietäisikään.
Siitä en osaa sanoa. Mut ihan hemmetin noloa toi on. Aikuiset ihmiset vetää jotain showta ja kaikki näkee, mikroeleet ym salahymyilyt. Ja kyllä kaikki huomaa senkin että lähdette ruokikselle aina parin minuutin välein.. ja tulette sieltä parin minuutin välein takaisin. Kaikki myös huomaa sen että ette käy enää siinä lähimmässä lounas paikassa missä olette käyneet vuosia.
Harmi kun näiden kyylääjien ja paskanpuhujien vuoksi ei voi muodostaa normaaleja työkaveruussuhteita.
Olen aina pyrkinyt suhtautumaan kohteliaasti ja ystävällisesti kaikenlaisiin työkavereihin, niin työt hoituu hyvin. Jos joku ei tykkää, sille ei voi mitään, pyrin olemaan neutraali siitä huolimatta.
Noo kyllä mä huomaan mutta lähden niistä tilanteista pois tai ainakaan en itse lietso tilannetta. En jauha itse pskaa enkä jaksa kuunnella jos jostain toisesta jauhetaan pskaa. Kaikki se nega sataa kaikkien laariin, joten please: Take the fuckn responsibility of the energy you bring to work!
N32
Hyvin