Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
24421/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et muhun koske. En halua nähdä sua.

Vierailija
24422/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin halua nähdä mua.

Kuka nyt ei haluaisi nähdä tunteidensa kohdetta?? Sellainen pitäisi vain sopia irl. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24423/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuilta saat merkkejä. 😂

Vierailija
24424/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sut eilen, näin kuinka käännät katseesi minuun, juu se olin minä. Tulisit joskus kanssani kokeilemaan sitä lajia, se on kivaa. Katseesi ja se miten huomaat minut sekunnissa tuntuu hyvältä vieläkin. 

Vierailija
24425/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua enää nähdä.

Vierailija
24426/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni ei halua naista joka maksaa. Jos haluaa itselleen jotakin niin itse täytyy maksaa kaikki. Ei pidä tarjota mitään myöskään.

Naisen tulisi käydä töissä ja maksaa puolet elämisen kuluista. Asuntolaina on eri asia kuitenkin.

Naisen tulee tehdä kotitöitä ja huolehtia asioista. Saa tehdä mielellään kaiken.

Omilla asioilla saa käydä mutta täytyy tietää milloin lähtee, kenen kanssa, minne ja milloin tulee kotiin. Kovin useasti ei ome hyvä kuitenkaan rampata jossakin. 

Ei pidä kuitenkaan tuhlaamisesta vaikka omia rahoja tuhlaisikin.

Pitää lahjoista ja hemmottelusta.

Esimerkiksi tässä jotakin. 

Suosittelen jos viihdyt kotona, tykkäät ideoida, kuunnella valituksia sekä haukkumista ja jättää itsesi aina viimeiseksi.

Taas kirjoitusvirhe.

Ei siis ole hyvä kovin useasti rampata jossakin. S

Niin ja luonnollisuus on hyvä asia koska se on kaunista mutta myös edullisempaa kuin jatkuva meikkaaminen.

On kuitenkin hyvä pitää itsestään huolta, pysyä kunnossa kaikin puolin ja meikata kuitenkin aina kun on tarve. Edustuskunto katsotaan hyväksi. Toivottavasti pitäisit mekoista mutta kotona kannattaa ottaa rennosti ja olla ihan missä vermeissä vain hyvältä tuntuu kun touhuilee.

Iloisuus, valoisuus ja kunnianhimoisuus on elämässä tärkeää. 

Miestä täytyy arvostaa eikä kodin asioita saisi puhella muille. 

Avoimuus ja rehellisyys on ehdotonta mutta ei mielellään saisi olla liian avoin esimerkiksi töissä tai kavereiden kanssa.

Naisen tulee osata käyttäytyä ja puhua kauniisti.

Nämä nyt vielä tuli tässä mieleeni. Hyviä ominaisuuksia ja asioita!

Vierailija
24427/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni ei halua naista joka maksaa. Jos haluaa itselleen jotakin niin itse täytyy maksaa kaikki. Ei pidä tarjota mitään myöskään.

Naisen tulisi käydä töissä ja maksaa puolet elämisen kuluista. Asuntolaina on eri asia kuitenkin.

Naisen tulee tehdä kotitöitä ja huolehtia asioista. Saa tehdä mielellään kaiken.

Omilla asioilla saa käydä mutta täytyy tietää milloin lähtee, kenen kanssa, minne ja milloin tulee kotiin. Kovin useasti ei ome hyvä kuitenkaan rampata jossakin. 

Suosittelen jos viihdyt kotona, tykkäät ideoida, kuunnella valituksia sekä haukkumista ja jättää itsesi aina viimeiseksi.

Taas kirjoitusvirhe.

Sitten vielä oma-aloitteisuus on pakollista koska hän ei pidä siitä että naista täytyy muistuttaa tekemään asioita tai pidä siitä että täytyy aina pyytää asioita.

Täytyisi kuitenkin saada pyytää asioita ja sanoa aina jos jokin hiertää. 

Aluksi kuitenkin helposti kerää sisälleen kaikki joten kannattaa olla itse aktiivinen kommunikoija. Suosittelen aloittamaan varovaisesti ja sensitiivisesti. On hyvä muistuttaa siitä että on turvallista puhua. Täytyy olla hyvä kuuntelemaan. Yms.

Kaikki tietää varmasti nämä jo mutta kuitenkin varuiksi vielä ajatuksiin.

Vierailija
24428/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikevä olo, suihku tekee eetvarttia

Vierailija
24429/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin sut eilen, näin kuinka käännät katseesi minuun, juu se olin minä. Tulisit joskus kanssani kokeilemaan sitä lajia, se on kivaa. Katseesi ja se miten huomaat minut sekunnissa tuntuu hyvältä vieläkin. 

Voisikohan tää olla mulle? Paitsi ei se ollut eilen ku keskiviikkona. Toiveajattelua, jos vaikka muistat päivän väärin. 😁 Missä näit häntä? Mitä hän oli tekemässä? Nimittäin tuijotin yhtä miestä joka näytti ihan häneltä mutta en ole varma näinkö oikein ja mietin miten hän olisi siellä. Olikohan taas harhaa?! Vaiko totta? 

Vierailija
24430/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et muhun koske. En halua nähdä sua.

Jos olet sairaalloisen ylipainoinen, niin silloin jää kyllä koskematta. 

Vierailija
24431/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä paljon kiinnostusta ehtinyt herättämään nuo kertomukseni mutta iltahan on vielä nuori. 

Päivän hyviin töihin kuuluu myös ihmisten tukeminen. 

Itsestään kannattaa antaa kaikki ennen kuin kuolee pois. Onpahan ainakin elänyt.

Kivaa iltaa kaikille.

Vierailija
24432/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetänkö minä tämän viestin whatsappissa vai en. 

Vierailija
24433/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kirjoitusvirhe.

Pitäisikö sinun hankkia edustusvaimo noine vaatimuksinesi.

Vierailija
24434/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro hieman lisää.

Vierailija
24435/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot rakas tehnyt valtavasti töitä. Tiedän sisimmässäni joulun olevan meidän. Haluan odottaa just sua. Älä anna muiden pilata tätä hetkeä. Suukko ja masu rapsutus Natelleni ^-^

Vierailija
24436/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä toki.

Vierailija
24437/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Signal, kiitos.

Vierailija
24438/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä viestiä ja kelle

Vierailija
24439/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan mieluummin kuin tapitan. 😊

Vierailija
24440/35298 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itselleni etsi mitään.

Ketju on lukittu.