Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
24001/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi eilen jotain noloa. Käytettiin tavallaan hyväksi enkä uskalla kertoa sille suht uudelle tuttavuudelle josta välitän.

Vierailija
24002/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En selviä.

Mä en haluais selvitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24003/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ikävä sua nainen! Joka paikasta vaan etsin sinua, kun et ole luonani. 

Vierailija
24004/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En selviä.

Aina selviää. Tunnusta ja kanna vastuusi. Kyllä se siitä.

Vierailija
24005/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisen lapsuuden ja nuoruuden eläneet elävät myös aikuisina onnellisesti parisuhteissa. 

Ei pidä paikkaansa. Mulla ei ole ensimmäistäkään asiaa valitettavaksi lapsuudestani tai vanhemmistani, mutta en silti ole koskaan halunnut parisuhdetta tai omaa perhettä. Lapsesta asti olen viettänyt aikani mieluiten itsekseni. Elämäni on toki onnellista, eikä multa mitään puutu, mutta parisuhdetta en tosiaan huolisi missään nimessä.

Vierailija
24006/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hirveesti ruikututtais, mutku ei kehtaa.

Vierailija
24007/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa ketään. Jotenkin tyhjä olo.

Vierailija
24008/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ruik*

Vierailija
24009/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen kyseessä?

Vierailija
24010/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En selviä.

Autan. Yhdessä selvitään.

Vierailija
24011/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN kaipaa Oivalle kälättäväö eukkoa, tuskin muutkaan

Vierailija
24012/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN kaipaa Oivalle kälättäväö eukkoa, tuskin muutkaan

NO ÄLÄ KAIPAA!

Vierailija
24013/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen kyseessä?

Ainutkertainen. Monellakin tapaa.

Vierailija
24014/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi eilen jotain noloa. Käytettiin tavallaan hyväksi enkä uskalla kertoa sille suht uudelle tuttavuudelle josta välitän.

Ei se sun vika ole.

Vierailija
24015/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertoo vaimoilleen muka avoimesti, miten naiset ottaa yhteyttä ja osoittaa huomioita, mutta itse ovat puhtaita kuin pulmuset. Naiset uskoo, kun oma, lutunen mies niin kirkkain silmin kertoo.

Mä kertoisin kyllä vain vastaavasti kaikista niistä miehistä, jotka mua on pyytäneet ulos tai joista olen jopa fantasioinut toisinaan. Olen aina kannattanut suhteessa avoimuutta, kaikesta pitää voida puhua. Eihän ne muut ihmiset lakkaa olemasta, vaikka yhden kanssa sitoutuukin. 

Vierailija
24016/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tuohon teoriaan usko, toki sinulla kokemus sellaisesta tapauksesta. Tunnen kyllä mieheni ja osaan kyllä tulkita enemmän kuin hyvin häntä. Kyllä minä näen milloin hän on vilpitön.

Voi olla. Kaikki muutkin uskoo, koska tuntevat miehensä niin hyvin. Nainen on tyytyväinen, kun mies valitsee aina vain hänet, vaikka piirittäjiä löytyy.

Katoaako ne piirittäjät sillä kun niistä ei puhu? Outoa logiikkaa. Ihastuttavia ihmisia ihaillaan ja se siitä. Valitse siis yleisesti epähaluttava kumppani, jos haluat, ettei kukaan koskaan lähesty sitä teidän suhteen aikana.

sivusta

Vierailija
24017/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tuohon teoriaan usko, toki sinulla kokemus sellaisesta tapauksesta. Tunnen kyllä mieheni ja osaan kyllä tulkita enemmän kuin hyvin häntä. Kyllä minä näen milloin hän on vilpitön.

Voi olla. Kaikki muutkin uskoo, koska tuntevat miehensä niin hyvin. Nainen on tyytyväinen, kun mies valitsee aina vain hänet, vaikka piirittäjiä löytyy.

Katoaako ne piirittäjät sillä kun niistä ei puhu? Outoa logiikkaa. Ihastuttavia ihmisia ihaillaan ja se siitä. Valitse siis yleisesti epähaluttava kumppani, jos haluat, ettei kukaan koskaan lähesty sitä teidän suhteen aikana.

sivusta

Minä toisesta sivusta neuvoisin olla antamatta itsestään kaikkea suhteelle, koska tuskin se toinenkaan niin tekee.Kaikkensa antanut on yleensä se joka jää rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
24018/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän ei ole sun luonasi?

Vierailija
24019/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Minä toisesta sivusta neuvoisin olla antamatta itsestään kaikkea suhteelle, koska tuskin se toinenkaan niin tekee.Kaikkensa antanut on

Neuvoisin että kannattaa antaa itsestään heti kaikki niin loppuukin nopeammin jos niikseen tulee. Sivusta vaan.

Vierailija
24020/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan loppu ja takki auki. En tiedä onko tämä hyvä vai ei.

Ketju on lukittu.