Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos oltaisiin yhdessä, niin olisi kuumia öitä tiedossa.
Kaikille on tiedossa nyt kuumia öitä, että sikäli ollaan kaikki yhtä etuoikeutettuja.
Ehkä heillä ne olisivat kuumaakin kuumempia.
*rapsuttaa murua*: Nate oot aivan yhtä rakas ellet rakkaampi mitä eilenkin. Ootan meidän yhteistä joulua. Pääsen hieromaan sua mahasta ja kertomaan kuinka kultainen olet. Kuiskin korvaasi miten mieletön rakkauspakkaus oletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa lämpötila virallisesti 30,0 astetta.
Mikkelissä 32 ;)
Onko joku Mikkelissä ? Mies vai nainen ?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähteä Meripäiville ilman vahdittavia ja huollettavia kitisijöitä ja vaatijia.
Haluaisin törmätä sinuun sattumalta. Mentäis jonnekin viihtymään ja juteltaisiin pitkään. Poistuttaisiin käsi kädessä.
Tuo mulle ne kitisijät ja vaatijat hoitoon 🥰😍😅 Minä rakastan lapsia, ja tykkään palvella. Pliis.
No niin rakkaus, tänne päin! Odotan syli ja sydän avoinna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lähteä Meripäiville ilman vahdittavia ja huollettavia kitisijöitä ja vaatijia.
Haluaisin törmätä sinuun sattumalta. Mentäis jonnekin viihtymään ja juteltaisiin pitkään. Poistuttaisiin käsi kädessä.
Tuo mulle ne kitisijät ja vaatijat hoitoon 🥰😍😅 Minä rakastan lapsia, ja tykkään palvella. Pliis.
Artsi linjoilla..
Oisko merkitystä myytävänä?
Vierailija kirjoitti:
No niin rakkaus, tänne päin! Odotan syli ja sydän avoinna!
Käänny ympäri, niin näet.
Aluksi tuntui, etten kertakaikkiaan selviä. Nyt on haikea surumieli, välillä meinaa itkettää. Uimaan! sanoi mummo helteessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole kiinnostunut siitä sun ukostasi. Ystävällisyys ei tarkoita kiinnostumista.
Juuri näin😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artsi linjoilla..
No ei ole Artsi. Rakastan lapsia, kaikkineen kitinöineen ja jatkuvine vaatimuksineen 😍😅 Lapset on ihania. Antaa haastetta sopivasti 😅😁 Naapurin pikkutyttö oli vähän haastavalla tuulella yks päivä, isänsä kielsi jotakin ja vei päikkäreille niin huusi täysiä apuuuaaaa aaaapuuaaa aapuuaaaa auttakaa, apuaaa ! hitto että nauratti, sit päikkäreiltä herätessä tyytyväisenä poimi mulle apiloita😂
Ei kun nimenomaan toisinpäin😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä 32 ;)
nainen
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos oltaisiin yhdessä, niin olisi kuumia öitä tiedossa.
Tykkään viettää kuumat yöt hyvin ilmastoidussa hotellihuoneessa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä 32 ;)
nainen
Kiva, no sit en pyydä jätskille. Nainen myös.
Gallup : Pitääkö kaivattusi ruikutusta viehättävänä ? Mitä luulet ?
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Pitääkö kaivattusi ruikutusta viehättävänä ? Mitä luulet ?
Ei, mutta ruikuttaa välillä itsekin kuten kaikki.
Tsemppiä! Tiedän fiiliksen😔