Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Piipii paapaa tässä. Halusin vain sanoa piupiu paa puu puu paa menee. Bai bai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Pitääkö kaivattusi ruikutusta viehättävänä ? Mitä luulet ?
Ei, mutta ruikuttaa välillä itsekin kuten kaikki.
Onks tuo joku perustelu että kun yks ruikuttaa niin kaikki voi ruikuttaa
Iltaa mammoille. Illalla tarjolla uusiaperunoita, savukalaa ja parsaa. Tervetuloa..sitä ennen pientä raamatun sanaa.
"Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?" Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa joka tämän lukee, se tarkatkoon silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on, ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään."
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Lähdössä lenkille ja kauppareissulle omalla paikkakunnallain, lähtisitpä seuraksein, on ikävä. Naiselle lounaaseen mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa lämmintä päivää..-Anneli
Samoin sinulle.
Olen menossa iltauinnille meren äärelle. Laukussa on yksi siideri, yksi bisse ja pokkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko sitä lainkaan miehille, että on niin loppuun nussittu olo, jolloin jalatkaan ei enää kanna? Onko tää ainoastaan naisten juttu?
On mulle käynyt. Varsinkin hyvä suikkari vie joskus jalat alta.
Seisot sängyssä siis?
Eihän tuossa ole mitään syytä olla sängyssä ellei nyt muutenkin satu olemaan siellä (ja silloinkin antavalle osapuolelle mukavampi jos menee sängyn laidalle)
Olisin halunnut sinne lauantaina, mutta töiden vuoksi olin estynyt. Beibe.
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa iltauinnille meren äärelle. Laukussa on yksi siideri, yksi bisse ja pokkari.
Aika härskiä!
Vierailija kirjoitti:
Piipii paapaa tässä. Halusin vain sanoa piupiu paa puu puu paa menee. Bai bai.
Sanotko piut paut kaipaukselle, hyvä Paapaa?
T. Piipii
Vierailija kirjoitti:
Tämä on luxusta että vielä klo 19 voi nauttia miten aurinko hellii ihoa. Eikä mitään rasvoja tarvitse tähän aikaan. Merituuli tuo happea ja energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika härskiä!
Mikä tässä on härskiä? Haluaisitko tietää pokkarin nimen? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika härskiä!
Jokaisen avauksesi pilaa tuo ällöttävä emoji ja paljastat olevasi tuo ällö ukkeli !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on luxusta että vielä klo 19 voi nauttia miten aurinko hellii ihoa. Eikä mitään rasvoja tarvitse tähän aikaan. Merituuli tuo happea ja energiaa.
Joo kyllä on ihanaa kun ei tarvi palella ja vaikka Suomessa on, niin lämpö oikein hohkaa!
Eri
Vierailija kirjoitti:
En selviä.
Lopeta juominen, heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika härskiä!
Gamacutra?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika härskiä!
Jokaisen avauksesi pilaa tuo ällöttävä emoji ja paljastat olevasi tuo ällö ukkeli !
Mä en yleensä käytä emojeja enkä ole mies.
Tatti jalle. Poistattelijalle.