Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
23941/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei musta ole kääntämään elämän suuntaa mihinkään. 

Mihin suuntaan se on menossa?

Siihen suuntaan, mihin se on ollut matkalla jo kohta 20 vuotta.

Ehkä olet kuitenkin lopulta onnellinen kaikesta, mitä sulla nyt on?

Oon yrittäny elää oikein. En saa vaan siitä mitään irti. Tuntuu aina niin tyhjältä. Oon kyllä hyvä hyödyke. 

Mitä tarkoittaa tässä kontekstissa elää oikein? Kuulostaa jotenkin surulliselta tarinalta, ehkä siksi, kun oon itsekin surullinen.

Suorittaa ne pakolliset asiat. Mitä järkeä elää jos ei itse saa siitä mitään irti. 

Vierailija
23942/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on ihan mukavaa olla sellainen ihminen, johon muutkin ihmiset haluavat tutustua eikä tarvitse olla kaikille ihmisille pelkkä vitsi ja naurunaihe.

Mä olisin halunnut syntyä sellaiseksi ihmiseksi.

Jotenkin tuntuu että sellaisille ihmisille kaikki asiat ja ihmissuhteet tippuvat suoraan syliin sillä lailla helposti. 

Niinpä. Niiden ihmisten ongelmana on, keitä ihmisiä he kehtaavat jättää kutsumatta jonnekin juhliin kuin keitä kutsua juhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23943/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei musta ole kääntämään elämän suuntaa mihinkään. 

Mihin suuntaan se on menossa?

Siihen suuntaan, mihin se on ollut matkalla jo kohta 20 vuotta.

Ehkä olet kuitenkin lopulta onnellinen kaikesta, mitä sulla nyt on?

Oon yrittäny elää oikein. En saa vaan siitä mitään irti. Tuntuu aina niin tyhjältä. Oon kyllä hyvä hyödyke. 

Mitä tarkoittaa tässä kontekstissa elää oikein? Kuulostaa jotenkin surulliselta tarinalta, ehkä siksi, kun oon itse

Miten saisit elämästä enemmän irti? Suuntaa sinnepäin.

Vierailija
23944/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kommenteillasi ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kerroin nyt vaan että joillekin seksin nautinnollisuus on ihan oikeaa elämää. Harmi jos se sua niin kiukuttaa että pitää oikein poistatella. Ymmärrän katkeruuden jos muilla on jotain enemmän mutta ei se asiaa epätodeksi tee etkä voi sitä kieltää. Kukaan ei luvannut maailman olevan reilu ja tasapuolinen.

Ei tuo romaani muuta miksikään sitä, että tälläkään palstalla ei aivan sata varmasti ole yhtäkään miestä tai naista joilta lähtee jalat alta seksin päätteeksi. Täysi kielikuva ilman todellisuutta. Se ei vie pois sitä etteikö seksi ole nautinnollista. Tuo muu on kuvitelmaa ja palstalätinää. 

Eikä ole. Mullekin on kommentoitu noin ja myös itse olen kokenut noin. Siis ettei kyse ole vain kielikuvasta, vaan myös fyysisestä kokemuksesta jossa jalat eivät meinaa enää kantaa. Itse olet rajoittunut ajatuksiltasi. Eri.

Vierailija
23945/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmasti paheksuu tällaista ilmoitusta, mutta ajattelin silti kertoa. 

Tiedän, että saisin sut haluamaan mua järjettömästi ja minä haluaisin sua, eikä se jäisi epäselväksi. Kun lopulta antautuisimme, nauttisimme molemmat niin, ettei sitä voisi unohtaa koskaan. Saisin sut sellaiseen kiihkoon ja nautintoon, että sitä jäisit haluamaan lisää. Ja sama osaltani. 

Se olisi melko varmasti portti, jonka takana odottaisi yksisuuntainen tie ja peruuttamaton polku. Se joka pelottaisi, mutta myöhemmin olisi itsestäänselvä kohtalo.

Vierailija
23946/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta osui silmääni mutta jotenkin en tykännyt tästä noin yleensä. Älä laittele enempää tänne.. 8)

Ymmärrän että ensimmäinen houkutus on alkaa mölisemään heti muttei se moiseksi kuitenkaan jää.

Vierailija
23947/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lakkaa sinä poistamasta muiden viestejä urpo.Kuka haluaa tuollaisen joka ei edes lukemaansa ymmärrrä. Sinä olet suurin suhmuroija joka viestissä ja karma kun iskee niin oikeasti menetät hänet, jota niin kiivaasti täällä omit."

Tuota koski siis edellinen. Jäi jännästi matkalla pois konteksti mutta lisäsin ettei olisi turhaa murhetta. =)

Vierailija
23948/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Varattu, käsi sydämelle: Oletko tavoitellut tavalla tai toisella toisella jotakuta tai joitakuita muita? Ei ole merkitystä, onko tullut vastakaikua vaan että oletko itse tavoitellut. Kerro, oletko nainen vai mies.

Mitäs jos pysyttäs aiheessa? Joo, kaipaan täällä varattuna toista ihmistä. Etsin tietä ulos nykyisestä suhteestani, vaikka kaivattu ei minusta kiinnostuisikaan. En ole nykyisessä suhteessani lasteni toiseen vanhempaan onnellinen. 

Etkö pääse omin avuin ulos, vaan haluat varmistaa ensin toisen? 

Vierailija
23949/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Varattu, käsi sydämelle: Oletko tavoitellut tavalla tai toisella toisella jotakuta tai joitakuita muita? Ei ole merkitystä, onko tullut vastakaikua vaan että oletko itse tavoitellut. Kerro, oletko nainen vai mies.

Mitäs jos pysyttäs aiheessa? Joo, kaipaan täällä varattuna toista ihmistä. Etsin tietä ulos nykyisestä suhteestani, vaikka kaivattu ei minusta kiinnostuisikaan. En ole nykyisessä suhteessani lasteni toiseen vanhempaan onnellinen. 

Mee nyt ankeuttaja mäkee siittä!!

Vierailija
23950/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Joskus voi olla sellainen tilanne, ettei sen mahdollisen toisen kanssa ole eikä edes tule mitään. Riittää, että joku avaa silmät, että toisenlainenkin on mahdollista löytää, kuin huonon suhteen toinen osapuoli.

Vierailija
23951/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hekumoit, kun juuri olet lukenut mulle madonluvut? Tämä rakkaus on minulle tällä hetkellä aika kipeä asia.

Vierailija
23952/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Pääsisin varmaan mutta kun kyse ei aina ole vain minusta.

Vierailija
23953/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että miten saisin elämästä enemmän irti. No ensin pitäisi saada jotain tarpeeksi rauhoittavaa että pääsen liikenteeseen. Sitten haluaisin vaan haahuilla ympäriinsä ja tuntea että kerrankin ilman ahdistuksen tunnetta voin elää. 

Vierailija
23954/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hekumoit, kun juuri olet lukenut mulle madonluvut? Tämä rakkaus on minulle tällä hetkellä aika kipeä asia.

En ole lukenut mitään madonlukuja. Todennut vaan että et sä mua halua kun en voi enää saada lapsia.

Vierailija
23955/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa lämpötila virallisesti 30,0 astetta.

Mikkelissä 32 ;)

Mä yritin olla ulkona jonkin aikaa, mutta en pystynyt olemaan kuin kolme minuuttia. Liian kuuma.

Mammat on herkkiä. Pusu ja hali..

Vierailija
23956/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poissa mielestä. Ratkaisut on viimeaikoina ollut vähän sellaisia. 

Vierailija
23957/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Mee nyt ankeuttaja mäkee siittä!!

Tuo oli kyllä normaali kysymys. 

Vierailija
23958/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos oltaisiin yhdessä, niin olisi kuumia öitä tiedossa. 

Vierailija
23959/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut mitään madonlukuja. Todennut vaan että et sä mua halua kun en voi enää saada lapsia.

Et ole hän.

Vierailija
23960/35298 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos oltaisiin yhdessä, niin olisi kuumia öitä tiedossa. 

Kaikille on tiedossa nyt kuumia öitä, että sikäli ollaan kaikki yhtä etuoikeutettuja.

Ketju on lukittu.