Voiko kärpäsen karkoittaa lujalla pierulla?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Olet ääliö, ja tiedät sen kyllä itsekin. Miksi siis tehtailet tänne typeriä aloituksia? Mikset vain tyydy osaasi ja ole hiljaa? Kerro, ole hyvä!
Saako toisen henkistä sairautta pilkata?
Raatokärpänen eli raatsikka päinvastoin hakeutuu raadonhajua kohti !
Vierailija kirjoitti:
Raatokärpänen eli raatsikka päinvastoin hakeutuu raadonhajua kohti !
Tiedän että kärpäset syövät sitä itseään. Mutta syöväthän kissatkin ja ainakin kerran katti luimisti korviaan kun pieraisin kovaa.
Lentää anuksestas sisään ja munii sinne, yöllä kutii kun madot syövät sut sisältäpäin hengiltä
Pimeällä kun sytytyttää valon viereiseen huoneeseen niin ne lentää sinne!
Vierailija kirjoitti:
Lentää anuksestas sisään ja munii sinne, yöllä kutii kun madot syövät sut sisältäpäin hengiltä
Hyi. On sulla jutut.
Vierailija kirjoitti:
Olet ääliö, ja tiedät sen kyllä itsekin. Miksi siis tehtailet tänne typeriä aloituksia? Mikset vain tyydy osaasi ja ole hiljaa? Kerro, ole hyvä!
Kerro itse mitä supertärkeää sanottavaa itselläsi sitten on jos ei pieru kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. On sulla jutut.
Näin on, kun olen nähnyt eri raatija luonnossa, kun sadat-tuhannet kärpäsen toukat syövät rasdon, kuin piraja kalat filettä.
Toiseksi ei aloituskaan nyt ihan nice ollut
Jos voisi niin mieheni ympärillä ei kärpäset pörräisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. On sulla jutut.
Näin on, kun olen nähnyt eri raatija luonnossa, kun sadat-tuhannet kärpäsen toukat syövät rasdon, kuin piraja kalat filettä.
Toiseksi ei aloituskaan nyt ihan nice ollut
Sinula on hoono soomi.