Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa loputtomiin näitä leikkejä
En tiedä kenen kanssa ajattelet leikkiväsi. Tuo kuulostaa kuitenkin omalta valinnalta ja turhalta marinalta. Tee asialle jotain ja lopeta vaikka leikit.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa loputtomiin näitä leikkejä
En ole leikkinyt missään vaiheessa, ja olen ottanut todesta jokaisen sanasi, jonka olet oikeassa elämässä sanonut. Uskon, mitä sanot. Jos en uskoisi, olisin varmaan raastuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi yksin järjestää kaikkea, täytyy sun tämä ymmärtää
Välillä mietin, onko sun hahmotuksessasi jotakin sellaista, joka ei mun järjellä aukea. En ole havainnut oikein minkäänlaista järjestämistä sinun puoleltasi. Päinvastoin, torjut kaikki yritykseni. Odotat minun toimivan, mutta et kuitenkaan halua, että toimin, koska et auta asiassa. Tätä limboa en käsitä.
Mitä olet yrittänyt? Ihan vaan että ymmärrän ollaanko edes samalla sivulla.
Yrittänyt epätoivoisesti palauttaa irl-yhteyttä. Myös tapaamisen mahdollisuudesta olen kysellyt. Mulla ei ole mahdollisuuksia yhtään enempään.
Jos olet tuon kuvaamasi tehnyt on käsittämätöntä, että vielä kuvittelet hänen haluavan kanssasi jotain. Jospa hän ei uskalla sanoa ei kiitos ja pelkää sinun raivostuvan. Uskomatonta kyllä ihmisten kyvyttömyys sanoa asiansa. Pahoittelut että puutuin sivusta sen enempää tietämättä.
Okei. Voin lopettaa vaikka tänään tänne kirjottelun. Sulla on mun yhteystiedot jos jotain haluat. En edelleenkään tajua miksi luotat muhun niin vähän. Kyllä nää on myös valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Voin lopettaa vaikka tänään tänne kirjottelun. Sulla on mun yhteystiedot jos jotain haluat. En edelleenkään tajua miksi luotat muhun niin vähän. Kyllä nää on myös valintoja.
Tällaiset uhkaukset kaikuu täällä kuuroille korville. Mikä teitä vaivaa, kysyn yleisesti?
Joko sulla on aukko muistissa tai siinä, että et hahmota, ettei sellaisen jälkeen kukaan tolkku ota enää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyse ei ole luottamisesta vaan siitä, että et ole hänen mielestään riittävän kiinnostava suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet noin?
Projisoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset uhkaukset kaikuu täällä kuuroille korville. Mikä teitä vaivaa, kysyn yleisesti?
En uhkaile, totesin vaan asiantilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi yksin järjestää kaikkea, täytyy sun tämä ymmärtää
Välillä mietin, onko sun hahmotuksessasi jotakin sellaista, joka ei mun järjellä aukea. En ole havainnut oikein minkäänlaista järjestämistä sinun puoleltasi. Päinvastoin, torjut kaikki yritykseni. Odotat minun toimivan, mutta et kuitenkaan halua, että toimin, koska et auta asiassa. Tätä limboa en käsitä.
Mitä olet yrittänyt? Ihan vaan että ymmärrän ollaanko edes samalla sivulla.
Yrittänyt epätoivoisesti palauttaa irl-yhteyttä. Myös tapaamisen mahdollisuudesta olen kysellyt. Mulla ei ole mahdollisuuksia yhtään enempään.
Jos olet tuon kuvaamasi tehnyt on käsittämätöntä, että vielä ku
Olenkin näet rakkauden sokaisema typerys.
Patti (joka pitää puhkaista)
Kuulostaa siltä, että kaipaajat nyt moukaroivat toisiaan tuosta yhteydestä, eikä kaivattuja ole paikalla. Selkeämpi kuva syntyisi jos kaivatut olisivat vastaamassa, miksi kaikki mahdollinen yrittäminen ei ole johtanut mihinkään lopputulokseen/ sivu
Sinulla on yhteystietoni myös. Mikä estää? Etkö halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyse ei ole luottamisesta vaan siitä, että et ole hänen mielestään riittävän kiinnostava suhteeseen.
Mitä tulet kommentoimaan sivusta, kun et tiedä asiasta yhtään mitään? Olen mankunut hänen peräänsä monta vuotta, turhaan. Ei ole kiinnostuksen puutteesta kyse.
Mankuminen kuulostaa epätoivoiselta, ja se on aina vähän no-no.
Tartu sinä yksittäiseen sanaan ja päättele viisaasti, päättelyn partaveitsi. Tykkäät sorkkia toisten asioita?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on yhteystietoni myös. Mikä estää? Etkö halua?
Vaarallinen viesti. Nyt jokainen kuvittelee että on kaivattunsa. Ei täällä kirjoitetun perusteella kannata ottaa kehenkään yhteyttä.
Onpa mielenkiintosta, että oon niin kiinnostava, että ihan anonyymin palstan juoruiluksi asti taas. Aika pelottavaa ja sairasta, millasia tulkintoja ihmiset täällä tekee tuntemattomien viesteistä, joissa todennäkösesti osa yksityiskohdista on muutettu tunnistettavuussyistä. Vai että ihan aggressiivinen? Temperamenttinen kyllä, sille se kaivattukin joskus naureskelee, mutta aggressiivinen tuskin. Siipeeni saaneena ennemminkin ehkä vetäydyn, joskin mulla on suuri tarve selvittää itselleni miten asiat on ja miksi, sikäli kun se on mahdollista. Ollaan mun kaivatun kanssa läheisiä ja toisillemme tärkeitä, siitä on ihan monesti puhuttu, jos nyt joku mun pään tuotteeks epäilis. Pidetään yhteyttä ja nähdäänkin aika tiiviisti, molempien alotteista. Ikävöidään ihan todellisuudessakin.
Mun tuska on, että mä haluaisin paljon enemmän. Enimmäkseen vuodatan sen tänne, enkä mä sitä hänelle jatkuvasti vonkua, jos sellanen kuva on syntynyt, vaikka kyllä hän tietänee, että tykkään. Siinä on useammankin aihepiirin mutkia, joista johtuen tää on se aihe, mistä ei suoraan puhuta. Mulle hänen meininki näyttäytyy ristiriitaisena, mutta kuten sanottu kaikkeen on syynsä. Ja tiedätteks oon ihan kysyny, että onko joku mun toiminnassa ahdistavaa. Ei kuulemma ole ja sanos jos olis. Ai että kun hän olis joskus sanomassa sanasen mun puolesta kun oikein lyödään, mutta näillä mennään. Se siitä. Laitan popcornit tulille ja jään odottaan uutta palsta-Taalasmaiden syväanalyysia musta ja meistä.
Olen halunnut sinut alusta asti. Sinä et minua. Siksi ollaan tässä tilanteessa. Olisi pitänyt ymmärtää jo silloin, että tarkoitat, mitä sanoit.
Ai, mulle ei käy? Olen koettanut siirtää tätä muualle.