Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Sinä sivukommentoija, sotket vain asioita päin prikkalaa menneillä arvailuillasi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sivukommentoija, sotket vain asioita päin prikkalaa menneillä arvailuillasi.
Mistä sinä sen tiedät? Mistä tiedät miten asiat oikeasti ovat? Tiedät ihan yhtä vähän kuin sivuilija.
Mangusti kirjoitti:
Onpa mielenkiintosta, että oon niin kiinnostava, että ihan anonyymin palstan juoruiluksi asti taas. Aika pelottavaa ja sairasta, millasia tulkintoja ihmiset täällä tekee tuntemattomien viesteistä, joissa todennäkösesti osa yksityiskohdista on muutettu tunnistettavuussyistä. Vai että ihan aggressiivinen? Temperamenttinen kyllä, sille se kaivattukin joskus naureskelee, mutta aggressiivinen tuskin. Siipeeni saaneena ennemminkin ehkä vetäydyn, joskin mulla on suuri tarve selvittää itselleni miten asiat on ja miksi, sikäli kun se on mahdollista. Ollaan mun kaivatun kanssa läheisiä ja toisillemme tärkeitä, siitä on ihan monesti puhuttu, jos nyt joku mun pään tuotteeks epäilis. Pidetään yhteyttä ja nähdäänkin aika tiiviisti, molempien alotteista. Ikävöidään ihan todellisuudessakin.
Mun tuska on, että mä haluaisin paljon enemmän. Enimmäkseen vuodatan sen tänne, enkä mä sitä hänelle jatkuvasti vonkua, jos sellanen kuva on syntynyt, vaikka
Teidän tilanne tuntuu ikävältä. Rakastatte molemmat toisianne, ikävöitte, kaipaatte, tapailette. Mutta mies ei uskalla erota perheestään. Toivotaan että saa riittävästi rohkeutta jotta saisit hänet kokonaan itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät? Mistä tiedät miten asiat oikeasti ovat? Tiedät ihan yhtä vähän kuin sivuilija.
Kai minä nyt itse tiedän, mitä hänestä ajattelen.
Onnen yrttitarha taitaakin olla jatulintarha, jossa ei ole reittiä keskelle eikä uloskäyntiä.
Et sinä minua halua. Olisi ollut aikaa ilmaista, jos olisit halunnut. On aika antaa sinun olla.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani.
Siellä on hyvä olla, muisk. Sivu
Raja rakkauden itkumuuriksi muuttui. Suomalainen graniitti ei sovi pehmeäpäiselle eikä -sydämiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar 😍
Noh noh, eipäs nyt liioitella.
Mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu? Where is the love?
Minä lähetän ainakin tässä välissä rakkaudentäyteisen ajatuksen kaivatulleni. Se ei velvoita häntä mihinkään, vaikka molemmat ollaankin vapailla markkinoilla. Mukavaa päivää <3
Vierailija kirjoitti:
tosi on, tyhjästä on paha nyhjästä
Yks sun toinen vastaa itselleen.
Huoh, miten rakkaus sokaisee 😳
Mukavaa päivää, eritoten Naantaliin
Ei se "kielletty" hedelmä, vaan ne käärmeet jotka yrittää päästä pummilla Paratiisiin.
n <3 n
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani.
Niinpä niin.
Pääsky symboloi "Rakkautta & uskollisuutta" Miehelle.
Varmasti tarkoitti mitä sanoi, miksi et uskonut kerrasta?