Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
22241/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka kaivattaisiin eikä täytettäisi taas ketjua ohiksella.

Vierailija
22242/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kukaan ei häivy jos toista rakastaa oikeasti. Joskus on parempi häipyä. Kaikille osapuolille. Ei rakkaus aina riitä, varsinkin jos oma rakkaus tulee tallotuksi jatkuvasti tavalla tai toisella tai kokee näin. Silloin on rakkautta, mutta suhteella ei ole edellytyksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22243/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit pitävästi huolta. 💔

Niin sanoin (?)

Ihan muutama päivä sitten.

Kyllä

Miten ajattelit?

En tiedä vielä, siten kuin tarvitsee

Kello lyö, vaikka sydän lakkaisi lyömästä.

En tiedä mitä mun pitäis tehdä tai mitä odotat mun tekevän vai odotatko mitään. Tilanne on hieman hankala.

Vierailija
22244/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuvaa tekstiä täällä. Uskon omalla kaivatulla olevan haasteita ihmissuhteissaan, joita ei osaa kohdistaa itseensä. Hänen kannattaisi työstää niitä ja nähdä oma toimintansa kokonaisuudessa. Selittäviä tekijöitä on tietysti muitakin, niin hänellä kuin hänestä riippumattomilla. Oletan myös, että hän kuvittelee minun aktiivisesti käyvän täällä kirjoittamassa hänelle. Saattaisi jopa ajatella että loukkaannun kun ei vastaa tunteisiini. Saattaisi juurikin olla tuo ihminen joka valitsee hiljaisuuden ja tekee johtopäätöksiä yksipuolisin tiedoin. Ei ole minulta pois, hän saa vapaasti ajatella että kirjoittelen täällä aktiivisesti peräänsä. Jokainen saa ajatella mitä tykkää ja uskoa totuuksiinsa. 

Täysin sivusta mutta sinähän se täällä ravaat ja oletat jonkun läsnäoloa tai mietteitä.. tähänkö on tiedostavuudessa tultu. :s

Vierailija
22245/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kukaan ei häivy jos toista rakastaa oikeasti. Joskus on parempi häipyä. Kaikille osapuolille. Ei rakkaus aina riitä, varsinkin jos oma rakkaus tulee tallotuksi jatkuvasti tavalla tai toisella tai kokee näin. Silloin on rakkautta, mutta suhteella ei ole edellytyksiä. 

Niin, joskus pitää rakastaa etäältä, koskee myös muita ihmissuhteita. 

Vierailija
22246/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

Jokainen saa ajatella mitä tykkää ja uskoa totuuksiinsa. Uskon omalla kaivatulla olevan haasteita ihmissuhteissaan, joita ei osaa kohdistaa itseensä. Hänen kannattaisi työstää niitä ja nähdä oma toimintansa kokonaisuudessa. Selittäviä tekijöitä on tietysti muitakin, niin hänellä kuin hänestä riippumattomilla. Oletan myös, että hän kuvittelee minun aktiivisesti käyvän täällä kirjoittamassa hänelle. Saattaisi jopa ajatella että loukkaannun kun ei vastaa tunteisiini. Saattaisi juurikin olla tuo ihminen joka valitsee hiljaisuuden ja tekee johtopäätöksiä yksipuolisin tiedoin. Ei ole minulta pois, hän saa vapaasti ajatella että kirjoittelen täällä aktiivisesti peräänsä.Osuvaa tekstiä täällä.

Siirsin lauseet vaan vähän kun ne tuli hassussa järjestyksessä.

Kiva jos ne on nyt sinusta paremmin. Kuten kirjoitin, kaikki tekstissäni oli pelkkää oletusta, myös omalta osaltani. Se voi olla juuri näin tai sitten ei ole tai sitten on vähän sinne päin. 

Vierailija
22247/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit pitävästi huolta. 💔

Niin sanoin (?)

Ihan muutama päivä sitten.

Kyllä

Miten ajattelit?

En tiedä vielä, siten kuin tarvitsee

Kello lyö, vaikka sydän lakkaisi lyömästä.

En tiedä mitä mun pitäis tehdä tai mitä odotat mun tekevän vai odotatko mitään. Tilanne on hieman hankala.

Ei pidä tehdä mitään, en odota enkä edellytä. Toivonut olen kauan, mutta yritän jatkossa olla toivomatta, kun ei niistä toiveista totta ole tullut.

Vierailija
22248/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee tallotuksi, niin missä se rakkaus on 

Vierailija
22249/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuvaa tekstiä täällä. Uskon omalla kaivatulla olevan haasteita ihmissuhteissaan, joita ei osaa kohdistaa itseensä. Hänen kannattaisi työstää niitä ja nähdä oma toimintansa kokonaisuudessa. Selittäviä tekijöitä on tietysti muitakin, niin hänellä kuin hänestä riippumattomilla. Oletan myös, että hän kuvittelee minun aktiivisesti käyvän täällä kirjoittamassa hänelle. Saattaisi jopa ajatella että loukkaannun kun ei vastaa tunteisiini. Saattaisi juurikin olla tuo ihminen joka valitsee hiljaisuuden ja tekee johtopäätöksiä yksipuolisin tiedoin. Ei ole minulta pois, hän saa vapaasti ajatella että kirjoittelen täällä aktiivisesti peräänsä. Jokainen saa ajatella mitä tykkää ja uskoa totuuksiinsa. 

Täysin sivusta mutta sinähän se täällä ravaat ja oletat jonkun läsnäoloa tai mietteitä.. tähänkö on tiedostavuudessa tultu. :s

Miten niin ravaan? Tänään satuin kirjoittamaan täällä, muuta ei tarvitse erikseen perustella. Saat uskoa mitä haluat. 

Vierailija
22250/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi yksin järjestää kaikkea, täytyy sun tämä ymmärtää

Vierailija
22251/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus fatigue

Vierailija
22252/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmistö fatigue

Vierailija
22253/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee tallotuksi, niin missä se rakkaus on 

Voihan se olla siinä kohtaa yksipuolista. Tai sitten toisen tapa osoittaa rakkautta ei ilmene tai avaudu toiselle. Toisin sanoen ylitsepääsemätön ristiriita. 

Vierailija
22254/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin, onko sun hahmotuksessasi jotakin sellaista, joka ei mun järjellä aukea. En ole havainnut oikein minkäänlaista järjestämistä sinun puoleltasi. Päinvastoin, torjut kaikki yritykseni. Odotat minun toimivan, mutta et kuitenkaan halua, että toimin, koska et auta asiassa. Tätä limboa en käsitä.

Vierailija
22255/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vaan valehtelee et on varattu, jos pelkää jotain raivostumista. Puuttuuko teiltä mielikuvitus vai mitä.

Miksi pitäisi tällaisia keksiä? Oma tunteideni kohde ilmoitti minulle hyvin ystävällisesti että ei kiitos, kun sörkin väärässä paikassa väärään aikaan hänelle omiani. Ei se hänen murheensa ole enää sen jälkeen ja jokainen käsittelee asian omalla tavallaan. sivusta

Vierailija
22256/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin, onko sun hahmotuksessasi jotakin sellaista, joka ei mun järjellä aukea. En ole havainnut oikein minkäänlaista järjestämistä sinun puoleltasi. Päinvastoin, torjut kaikki yritykseni. Odotat minun toimivan, mutta et kuitenkaan halua, että toimin, koska et auta asiassa. Tätä limboa en käsitä.

Mitä olet yrittänyt? Ihan vaan että ymmärrän ollaanko edes samalla sivulla.

Vierailija
22257/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän et jossain vaiheessa väsyn täydellisesti näihin sivustoihin ja sitten se on lopun alkua, jos sulle ei käy muut väylät..

Vierailija
22258/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, tajusin että mullahan on suora yhteys mun kaivattuun🥰 ei mulla muuta. Over n out.

Vierailija
22259/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa loputtomiin näitä leikkejä

Vierailija
22260/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet yrittänyt? Ihan vaan että ymmärrän ollaanko edes samalla sivulla.

Yrittänyt epätoivoisesti palauttaa irl-yhteyttä. Myös tapaamisen mahdollisuudesta olen kysellyt. Mulla ei ole mahdollisuuksia yhtään enempään.

Ketju on lukittu.