Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
22301/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Oletko estänyt kaivattusi tai kehottanut pysymään poissa hänen elämästään? Jos näin, miksi kaipaat?

Vierailija
22302/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Oletko estänyt kaivattusi tai kehottanut pysymään poissa hänen elämästään? Jos näin, miksi kaipaat?

Ei tuollainen skenaario ole mahdollinen, paitsi epätoivoisen kaipaajan pääkopassa. En ole estänyt enkä kehoittanut. Olen toiminut sovitun mukaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22303/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni on sitkeä kuin vanhan ihmisen sydän, joka jaksaa vielä, vaikka muu elimistö toimii vajaasti. Sydän ei tajua lopettaa, vaikka edellytyksiä asioiden etenemiseen ei ole. Se rakastaa vielä, vaikka toivo on jo haudattu. Ikiliikkuja on ilmeisesti olemassa.

Vierailija
22304/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää leviää ihan just. Laitan kypärän päähän varotoimena. En ihan oikeasti jaksa tätä.

Vierailija
22305/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pahoin, ihan fyysisesti. On niin paha olla, kun tämä ei miksikään muutu.

Vierailija
22306/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit ihanalle naiselle tähän väliin, jos sallitte.. halit. 

Vierailija
22307/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa...  Kyllä palkanlaskijat ja kirjanpitäjät, ihan omaa luokaansa tuon sekoilun suhteen.

Ainakin meillä, miesvaltainen pikku paikka.

Terveiset Merimaskuun :)

Just sulle :)

Vierailija
22308/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin näet rakkauden sokaisema typerys.

Älä soimaa itseäsi. Täällä yksinäiset ja vaikka mitkä, neuvovat aina muita.Tietävät kaiken ,osaavat kaiken oikein....ja silti ovat täällä.

Vierailija
22309/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä minua halua. Olisi ollut aikaa ilmaista, jos olisit halunnut. On aika antaa sinun olla.

Ehkä se oli joku näistä täällä, heh. Todennäköisesti ei mutta sellaista paikan luoma rappio on. :0

Vierailija
22310/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on parempi et tosiaan lopetan kokonaan tänne kirjottelun, muualle sitten vielä. Kivuliasta olla jatkuvassa epätietoisuudessa tuleeko mitään vai eo tule mutta ei tässä nyt parempaakaan vaihtoehtoa ole. En mä yhteyden katkeamista toivo, en vaan jaksa tätä touhua täällä

Minkä yhteyden? Tämä paikka ei ole yhteys.

Ok. Lopetan siis nyt. Ei hyvästi vaan näkemiin.

Ei ollut multa tuo eka vastaus, mutta kuinka vain haluat.

Sivusta

Vierailija
22311/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on monen uuden asian alku. Siihen yhteyteen on hyvä tehdä myös ketjuelämälle päätös. Tuskin heti unohdan kaivattua, mutta täällä en itseäni aio enää nähdä. Kaikkea parasta hänen poluilleen toivoen, rakkaudella, M aya

Vierailija
22312/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset selvästi oikeita ongelmia.

Vierailija
22313/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu? Where is the love?

Minä lähetän ainakin tässä välissä rakkaudentäyteisen ajatuksen kaivatulleni. Se ei velvoita häntä mihinkään, vaikka molemmat ollaankin vapailla markkinoilla. Mukavaa päivää <3

Minäkin laitan omalle kultaiselle paljon iloa ja rakkautta! Oispa hän täällä, niin voisin painautua kainaloon.

Vierailija
22314/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset selvästi oikeita ongelmia.

Aha. Niitä on ihan riittämiin ollut ja lisää tulossa.

Vierailija
22315/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Onpa mielenkiintosta, että oon niin kiinnostava, että ihan anonyymin palstan juoruiluksi asti taas. Aika pelottavaa ja sairasta, millasia tulkintoja ihmiset täällä tekee tuntemattomien viesteistä, joissa todennäkösesti osa yksityiskohdista on muutettu tunnistettavuussyistä. Vai että ihan aggressiivinen? Temperamenttinen kyllä, sille se kaivattukin joskus naureskelee, mutta aggressiivinen tuskin. Siipeeni saaneena ennemminkin ehkä vetäydyn, joskin mulla on suuri tarve selvittää itselleni miten asiat on ja miksi, sikäli kun se on mahdollista. Ollaan mun kaivatun kanssa läheisiä ja toisillemme tärkeitä, siitä on ihan monesti puhuttu, jos nyt joku mun pään tuotteeks epäilis. Pidetään yhteyttä ja nähdäänkin aika tiiviisti, molempien alotteista. Ikävöidään ihan todellisuudessakin.

Mun tuska on, että mä haluaisin paljon enemmän. Enimmäkseen vuodatan sen tänne, enkä mä sitä hänelle jatkuva

Teidän tilanne tuntuu ikävältä. Rakastatte molemmat toisianne, ikävöitte, kaipaatte, tapailette. Mutta mies ei uskalla erota perheestään. Toivotaan että saa riittävästi rohkeutta jotta saisit hänet kokonaan itsellesi.

Mistähän sinä Mangustin kaivatulle perheen repäisit?

Vierailija
22316/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Taas yksin mä näin sua kaivaten,onnemme päiviä muistelen.Vain muistot on rakkaimmat seuranain,paljon sun luonasi sain.``

Miehelepä ,miehelle tietenkin.

Vierailija
22317/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastelee, että voi trollata lisää.

Vierailija
22318/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on aina tosi hankala, jos toisella tai molemmilla on perhettä tai on naimisissa. 

Vierailija
22319/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä ketjussa oikein tapahtuu? Where is the love?

Minä lähetän ainakin tässä välissä rakkaudentäyteisen ajatuksen kaivatulleni. Se ei velvoita häntä mihinkään, vaikka molemmat ollaankin vapailla markkinoilla. Mukavaa päivää <3

Helle pehmittänyt porukan viimeisetkin aivosolut. Itseni luonnollisesti mukaanlukien, jos niitä on ikinä ollutkaan kahta enempää🤔

Vierailija
22320/35298 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kyllä. Olen kehottanut häntä pysymään poissa hänen elämästään. 

Ketju on lukittu.