Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää nimipäivää, rakas.
Kiitos, ihana. Sinun menikin myös tuossa jokin aika sitten, mutta huutelin silloin toki tänne tuuleen onnittelut minäkin.
Jotkut pelkää raivostumista. Tuollainen asenne elämässä on vähän vaikea ja tietää ihmissuhteisiin pahoja haasteita. Joskus suututaan ja sitten sovitaan. Henkilökohtaisesti punainen lippu jos ei kestä erilaisia tunteita vaan aina pitäisi olla viilipyttynä. Vähän sama kuin ettei saisi itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia on tärkeää sanoa,ettei kiinnostus ole molemmin puolista. Jos ei sanotuksi saa, voi syyttää itseään.
Jos siitä sanomisesta saa paskamyrskyn ja raivon niskaansa niin mieluummin on vaan hiljaa. Varsinkin jos joutuu olemaan tekemisissä muutenkin.
Olen sanonut ja ottanut passelimyrskyn vastaan. Ei ole mun häpeä, jos joku ei ole harjoitellut pettymyksensietokykyään normaalin aikuisen ihmisen tasolle. Siinähän myrskyää, mua ei tuulet eikä myrskyt kaada.
Olen luullut Mangustia mieheksi hih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia on tärkeää sanoa,ettei kiinnostus ole molemmin puolista. Jos ei sanotuksi saa, voi syyttää itseään.
Jos siitä sanomisesta saa paskamyrskyn ja raivon niskaansa niin mieluummin on vaan hiljaa. Varsinkin jos joutuu olemaan tekemisissä muutenkin.
Olen sanonut ja ottanut passelimyrskyn vastaan. Ei ole mun häpeä, jos joku ei ole harjoitellut pettymyksensietokykyään normaalin aikuisen ihmisen tasolle. Siinähän myrskyää, mua ei tuulet eikä myrskyt kaada.
Tuo on normaalin ihmisen logiikkaa. Ihmeellisiä perusteita olla sanomatta, kerta kaikkiaan. Pelkää jonkun pahoittavan mielensä ja suuttuvan.
Ei mun mieliksi tarvi olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut Mangustia mieheksi hih.
Well, kukaan ei tiedä paitsi hän itse
En oo varma missä kohtaa kaikki lähti menemään pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pari tyyppiä, jotka vastais: Coldplayn keikalla.😀
Vierailija kirjoitti:
Joko siinä kohtaa, kun minä huomasin ihastuneeni sinuun. Tai siinä, kun aloit olla mulle vttumainen, vaikka kuitenkin tykkäsit.
Osuvaa tekstiä täällä. Uskon omalla kaivatulla olevan haasteita ihmissuhteissaan, joita ei osaa kohdistaa itseensä. Hänen kannattaisi työstää niitä ja nähdä oma toimintansa kokonaisuudessa. Selittäviä tekijöitä on tietysti muitakin, niin hänellä kuin hänestä riippumattomilla. Oletan myös, että hän kuvittelee minun aktiivisesti käyvän täällä kirjoittamassa hänelle. Saattaisi jopa ajatella että loukkaannun kun ei vastaa tunteisiini. Saattaisi juurikin olla tuo ihminen joka valitsee hiljaisuuden ja tekee johtopäätöksiä yksipuolisin tiedoin. Ei ole minulta pois, hän saa vapaasti ajatella että kirjoittelen täällä aktiivisesti peräänsä. Jokainen saa ajatella mitä tykkää ja uskoa totuuksiinsa.
Jos koko ajan tarvitsee olla varpaillaan ja pelätä, että toinen loukkaantuu tai suuttuu, sekään ei ole tasapainoinen tila.
Fru svenskspråkiga speciallärare från Helsingfors 💞
Vierailija kirjoitti:
Jos se voisi olla totta, eikä unta pettävää. Aina aamu yksinäinen minut siitä herättää.
Asutko yksin?
Vierailija kirjoitti:
Jos koko ajan tarvitsee olla varpaillaan ja pelätä, että toinen loukkaantuu tai suuttuu, sekään ei ole tasapainoinen tila.
Ei sovi yhteen tai sitten toisella tai molemmilla on joku muu ongelma. Tuossa vaiheessa ero samantien, ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit pitävästi huolta. 💔
Niin sanoin (?)
Ihan muutama päivä sitten.
Kyllä
Miten ajattelit?
En tiedä vielä, siten kuin tarvitsee
Kello lyö, vaikka sydän lakkaisi lyömästä.
Vierailija
Jokainen saa ajatella mitä tykkää ja uskoa totuuksiinsa. Uskon omalla kaivatulla olevan haasteita ihmissuhteissaan, joita ei osaa kohdistaa itseensä. Hänen kannattaisi työstää niitä ja nähdä oma toimintansa kokonaisuudessa. Selittäviä tekijöitä on tietysti muitakin, niin hänellä kuin hänestä riippumattomilla. Oletan myös, että hän kuvittelee minun aktiivisesti käyvän täällä kirjoittamassa hänelle. Saattaisi jopa ajatella että loukkaannun kun ei vastaa tunteisiini. Saattaisi juurikin olla tuo ihminen joka valitsee hiljaisuuden ja tekee johtopäätöksiä yksipuolisin tiedoin. Ei ole minulta pois, hän saa vapaasti ajatella että kirjoittelen täällä aktiivisesti peräänsä.Osuvaa tekstiä täällä.
Siirsin lauseet vaan vähän kun ne tuli hassussa järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi yhteen tai sitten toisella tai molemmilla on joku muu ongelma. Tuossa vaiheessa ero samantien, ei ole normaalia.
Ei noin helposti erota kannata, asia pitää tietysti ensin selvittää ja pyrkiä korjaamaan. Ensin käännetään kaikki kivet ja sitten vasta ero jos suhde on arvokas jollain tavalla.
Niin no, tilanteet on yksilöllisiä ja asioita pitää arvioida sen kautta, perustilana kuulostaa ongelmalliselta.
Eli mieluummin seuraat toisen rakastuneita lurituksia ja valloitusyrityksiä aina kun olette tekemisissä, kuin että kerrot suoraan, rehellisesti ja asiaa aidosti pahoitellen, ettet ole kiinnostunut hänestä parisuhdemielessä. Pidät ihailijaasi koko ajan epätietoisena.