Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Älkää olko niin kurttuotsaisia. Eikö voida olla vaan ihan rauhassa harhaisia. Eikä aina niin tylsän rationaalisia.
Vierailija kirjoitti:
G: mitä haluaisit kaipaamasi kanssa?
Sinut tulevaisuudessani näen
Haaveilun näin todeksi tietäen
Vielä hetkisen kaipuuta sietäen
Sinulle nämä sanani nyt osoitin
Siis itseäni niskasta kiinni otin
Ja vaikka sydämestäni kirjoitin
Otan vastaan myöskin nootin
Kompottia ja rommia, jos maistuu.. t.voimamies päättymättömällä heinäkuisella brunssillaan
Samoin. Kuudetta kesää, ajattelin typeränä 5. Ja muutenki tuo sama, ajatuksen tasolla pelkästään. Kiva ajatus kuitenkin, alussa etenkin antoi ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää paikka on tylsistyneelle hyvää viihdettä
Sinänsä hauska asia, että luuleeko suuri osa, ettei täällä olisi kahta ihmistä, jotka viestittelisivät toisilleen. Että se on ihan mahdoton jo ajatuksenakin.
Puhu itsestäsi vaan.Olen kertonut kaivatulle lukevani ja kirjoittavani täälläkin.
Se et edelleenkään ole sinä J, jota olen täällä kaivannut. Hän on toinen J. Hän on mies, eikä poika kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Iltatervehdys kaivatulleni ! Mitäs duunaat ?
🚴 Niuuu. Pyöräilen.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Kuudetta kesää, ajattelin typeränä 5. Ja muutenki tuo sama, ajatuksen tasolla pelkästään. Kiva ajatus kuitenkin, alussa etenkin antoi ajateltavaa.
Minullakin 6. Ja totta hemmetissä viimeinen ever. Näkemisestäkin reilu kaksi vuotta eikä mitään merkkejä, että hän mitään haluaisi tai kaipaisi. Kun palaan lomilta töihin, lopetan ketjun. Se on päätetty. nn
Vierailija kirjoitti:
Miksi se et ole ikinä sinä?
Miksi mitä? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Missä minun rakkaus on? Missä on hän, jolle olisin ihaninta maailmassa?
Tule, tule jo! Vie minut turvaan ja lämpöön.
Sama paitsi viileään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltatervehdys kaivatulleni ! Mitäs duunaat ?
🚴 Niuuu. Pyöräilen.
Oot kyllä tosi taitava kun kirjoitat vauvalle samalla.
sivu
Jos viisikin miestä vuodessa niin kuudessa vuodessa tekee 30 laastaria. Kaivattu taatusti tahtoo olla mies numero 31. Tai 41,51...
Sellaiset ei kiinnosta, jotka ovat valinneet jonkun toisen mun sijaan. Paitsi muutama poikkeustapaus, jotka eivät voineet valita.
Vierailija kirjoitti:
Se et edelleenkään ole sinä J, jota olen täällä kaivannut. Hän on toinen J. Hän on mies, eikä poika kuten sinä.
Kaipaile ihan rauhassa.
- J
*rapsuttaa murun leuan alta*: et ole kulta yksin. *kutittaa mahasta*: mehän odotetaan ekaa omaa joulua?
*suukottaa*: luotan rakas siihen, että jaamme aaton toivon mukaan plussatun raskaustestin kera. Natelle ^.^
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko niin kurttuotsaisia. Eikö voida olla vaan ihan rauhassa harhaisia. Eikä aina niin tylsän rationaalisia.
Saat olla niin harhainen kuin haluat.
Hyvää yötä rakas Sini. Koko päivän olet kulkenut ajatuksissa mukanani.
Missä minun rakkaus on? Missä on hän, jolle olisin ihaninta maailmassa?
Tule, tule jo! Vie minut turvaan ja lämpöön.