Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et usko, että täällä kirjoittelevat myös rikkaat?

Vierailija
02.10.2023 |

Siinähän se kysymys tuli otsikossa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon todellakin.Olen itse juristi joka tienaa 7500€ kuussa

Vierailija
2/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä on, kuka - tai teksteistä päätellen mikä - täällä kirjoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai uskon. Näkeehän sen nyt teksteistä että täällä porukkaa ihan laidasta laitaan ja paljon akateemista väkeä.

Vierailija
4/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, koska itsekin täällä kirjoittelen. Mutta aina, kun omaisuudesta täällä on kysymys, törmää siihen, etteivät muut usko. Sitä en tiedä miksi? Ehkä se vaan on vaikea kuvitella, jos itse toimeentulotuella tms.

Vierailija
5/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa tilata 7500 euroa kuussajakirjoittaasanat yhteen. piste.

Vierailija
6/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurituloinen ei ole rikkaan synonyymi.

Vierailija
7/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vaikea uskoa, jos vastaus on todella naiivii ja tyhmä. Mutta kai joku imbesillikin voi rikas olla. Omassa työssä vastaan tulevat rikkaat yleisesti ovat hyvin fiksuja .

Mutta voihan joku tyhmäkin esim. periä rahaa.

Vierailija
8/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai rikas uutisoinnin perusteella. Kuulun rikkaimpiin suomaalisiin Suomessa mika on kasittamatonta kun missa muualla tahansa olisin perustallaaja. Suomi on yksi koyhimpia maita....

Vierailija
9/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivartelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurituloinen ei ole rikkaan synonyymi.

Mihin vedät rikkaan rajan? Jos nyt kuitenkin jätetään pois Bill Gates ja vastaavat.

Vierailija
10/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli puhe rikkaista ei mistään muutaman tonnin kuussa tienaavista viheltäjistä.

Vierailija
11/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri. Tienaan 75000€ vuodessa.

Vierailija
12/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästämisbarometrin mukaan: Suomalainen on rikas, kun hänen varallisuutensa on vähintään miljoona euroa.

Vierailija
13/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kirjoittelisi?

Aktiivista ajanhukkaa.

Vierailija
14/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri. Tienaan 75000€ vuodessa.

Jotkut täällä tienaavat, mutta et sinä. Kirjoitusasu paljastaa.

Vierailija
15/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ihminen on tyhmä, oli se rikas taikka köyhä, se raha ei meinaa siinä välissä mitään

Vierailija
16/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuutta kyllä on jonkin verran, mutta sen muuttaminen rahaksi on vaikeaa. En pidä itseäni rikkaana. Jos tuloja lasketaan, olen reippaasti alle keskituloisen. Juoksen tarjousten perässä sekä ruoka- että muissa ostoksissa.

Sosiaalinen statuskaan ei päätä huimaa.

Vierailija
17/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai rikas uutisoinnin perusteella. Kuulun rikkaimpiin suomaalisiin Suomessa mika on kasittamatonta kun missa muualla tahansa olisin perustallaaja. Suomi on yksi koyhimpia maita....

Suomi on edelleen yksi rikkaimmista maista.

Monihan toki tuntee maha täynnä asumistuella hienossa asunnossa makaillessaan olevansa köyhä, kun sitä joka tuutista toitotetaan.

Suomalaiset ovat valittaneet köyhyyttään AINA, ihan riippumatta siitä, miten hyvin taloudessa menee.

Se on varmaan jotain sodanjälkeisen vaikean ajan palaamisen pelkoa, periytynyt sukupolvelta toiselle ja  jonka olemme imeneet jo äidin maidossa. Töytyy kaiken varalta valittaa, ettei oikea köyhyys iske-

Se köyhä ja surkea Suomi.

Vierailija
18/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästämisbarometrin mukaan: Suomalainen on rikas, kun hänen varallisuutensa on vähintään miljoona euroa.

No sitten minä, tai me olemme rikkaita.

Vierailija
19/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin niin. Juristi, joka ei osaa kirjoittaa. 🤭 Välilyöntiä ei lauseiden välissä eikä pistettä lopussa.

Vierailija
20/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on edelleen yksi rikkaimmista maista.

Monihan toki tuntee maha täynnä asumistuella hienossa asunnossa makaillessaan olevansa köyhä, kun sitä joka tuutista toitotetaan.

Suomalaiset ovat valittaneet köyhyyttään AINA, ihan riippumatta siitä, miten hyvin taloudessa menee.

Se on varmaan jotain sodanjälkeisen vaikean ajan palaamisen pelkoa, periytynyt sukupolvelta toiselle ja  jonka olemme imeneet jo äidin maidossa. Töytyy kaiken varalta valittaa, ettei oikea köyhyys iske-

Se köyhä ja surkea Suomi.

Vähäosaisuus on kokemus. Kelan tuilla ei käydä elokuvissa, konserteissa tai ostella extra-ruokia, kuten mansikoita satokauden ulkopuolella. Toki sillä saa katon päälle ja puhtautta, ruokaa.

Köyhyys tuo ulkopuolisuuden tunteen, kun muut matkustavat ja käyvät ravintoloissa syömässä. Somessa kaikki kiiltää.