Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Aina tervetullut pieni onnen läikähdys rinnassa (onnellinen haavemaa). Ei toivottua vihlova kipu ranteissa.
Kunpa lihavat ja yh:t eivät koskaan lähestyisi.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Paavali sanoo: Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti."
Iltaa koko sekalainen seurakunta. Minä sanon: nyt Paavali tai siis Paulus suuta soukemmalle. Eikö äiti opettanut arvostamaan naisia? Tsot Tsot.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja selvitettäessä on huomioitava, että suurin ihmisten toimintaa selittävä tekijä on himo.
Ymmärrän, mutta tuo on miehinen näkökulma. En silti kiistä, etteikö tässä tapauksessa se koskisi myös minua, kun sinusta on kyse.
Täällä joku toope kirjottaa ja vastailee itselleen. Hulluilla on halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Suotta olet huolissasi. Ei ole varsinaista jonoa luoksesi kyllä.. :0
Mitä se on kun haluaa vilpittömästi toisen parasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tavalla on hyvä pitää mielessä mitä ei ainakaan halua. Silloin on aina askelta lähempänä sitä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä välittämistä. Minä ainakin haluan hänen parastaan vain ja ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Altruismia, jopa altruistista rakkautta
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku toope kirjottaa ja vastailee itselleen. Hulluilla on halvat huvit.
Ok, kiitos esittäytymisestä. No, mitä iltaasi kuuluu? Ihan vaan, jos haluat jutella myös toisten ihmisten kanssa.
Kehitteletkö vastauksia vai haluatko saada niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: mitä haluaisit kaipaamasi kanssa?
Sen että sielunkumppanuus ja yhteys saa vapaasti näkyä, kuulua ja tuntua. Mitä se sitten tarkoittaisi? Sitä että elämän yksinolon juhlaan tulee mukaan jaettua aikaa, jaettuja ajatuksia, jaettuja silmäyksiä, jaettuja vartaloita, jaettua rakkautta, jaettuja hymyjä, jaettua arkea, jaettuja huokauksia ja henkäyksiä, jaettuja kokemuksia ja jaettuja muistoja. Ennenkaikkea jaettuja ihmeitä ja jaettua taikaa. Silleen introverteille sopivasti. Vaikka yhteiseen perheeseen asti, vaikka sitten vähän eri tavalla. Ja mistäs minä tiedän, ehkä hänen kanssaan osaisinkin asua yhdessä. Mun työmatkan varrella lukee muraalissa Real Magic ja silloin aina ajattelen häntä.
Magic on kondoomimerkki
Joo sillä tavalla ei sovi kun en usko että me turhan kauaa niillä pelattaisiin😉
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sitä aina haluaa, mutta en anna kuin harvoille ja valituille.
Emily, itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä välittämistä. Minä ainakin haluan hänen parastaan vain ja ainoastaan.
Lähes poikkeuksetta minä toivon vilpittömästi kaikille ihmisille hyvää.
Mua jäi hani vaivaamaan sun yksinäisyyden tunne. Koitan päivittäin muistaa sua jollain tavalla. Vastaan aina uteliaille meidän olevan yhdessä. Yritä muru jaksaa! Joulu on pian täällä ja toivon mukaan päästään kokemaan positiivinen raskaustesti. Sähän oot jo pitkään haaveillut isäksi tulosta. Pusuja yöhön Nate ^-^
Himo on tärkee ajuri! Sivu