Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo kotona/mökillä?
En kummassakaan. Mökille en viitsi mennä, kun sisko kavereineen on siellä. Siellä on tupa täynnä yh mammoja. En kehtaa mennä niitä sinne härnäämään.
On ollut toimelias kesä. Sinutkin olen nyt nähnyt, joten voin rauhallisin mielin todeta, että olet vielä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
On ollut toimelias kesä. Sinutkin olen nyt nähnyt, joten voin rauhallisin mielin todeta, että olet vielä olemassa.
Mitä hän oli tekemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän oli tekemässä?
Kissanpoikia pesemässä.
Vierailija kirjoitti:
G: mitä haluaisit kaipaamasi kanssa?
Haluaisin puhutella häntä kultsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oispa samanlaiset toiveet.
Niin minäkin toivon kaivatun kanssa ois niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheta yhdessä. Sitä odotellessa toivoisin että hankkisi lapsia ensin jonkun toisen kanssa kun niitä kuitenkin haluaa. Tämä siksi sillä siihen minusta ei enää ole.
Kiva kohtalo synnyttäjällä. Otin sut että tuli noi lapset. Muuta susta en tahtonutkaan. Onnea suhteella ja ehkä lapsillekin.
Synnyttäjä voi nykypäivänä olla suhteessa vaikka toisen naisen kanssa eikä halua muuta kuin ne lapset. Ei mahdu kaikkien ahtaaseen ajatusmaailmaan
Onko se ihme ettei mahdu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko päätöksesi nyt lopullinen?
Se riippuu sinusta. Kaipaan valtavasti.
Voidaanko sitten sopia siitä, mitä tavoitellaan? Tai mitä sitä tavoittelet? Vai onko tämä nykyinen se tavoiteltu tila, joka ei tule muuttumaan oikeaan yhteyteen? Rehellinen vastaus.
Rehellisesti kaipaisin kumppania. Hyvää seksiä. Aitoutta ja luotettavuutta, molemminpuolin. Jos laittaisit viestiä, en epäröisi hetkeäkään pyytää sinua näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vielä
Miksi se et ole ikinä sinä?
Haluaisin halia ja pussata. Hän synnyttää sellaisen ajatuksen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä
Miten niin vielä? Mustaa huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Kuunnella mitä hänellä on sanottavaa, osoittaa kuinka mielettömän ihana ihminen hän on. En minä kaipaa mitään ihmeitä häntä lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Se?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Menossa käväiseen kotona. Reissannut koko kesän. Kotona kaivattua muistaa paljon useammin, koska se on ympäristö minne aina menin silloin kun oltiin nähty. Kaipaus on pstä. Voisin vaikka maksaa, että pystyisin tämän typeryyden lopettamaan. nn
Vierailija kirjoitti:
Joskus on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Pieni askel ihmiskunnalle, suuri minulle.
Tiedän kultaseni. Tiedän <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko päätöksesi nyt lopullinen?
Se riippuu sinusta. Kaipaan valtavasti.
Voidaanko sitten sopia siitä, mitä tavoitellaan? Tai mitä sitä tavoittelet? Vai onko tämä nykyinen se tavoiteltu tila, joka ei tule muuttumaan oikeaan yhteyteen? Rehellinen vastaus.
Teidän keskinäisillä sopimuksillanne ei ole mitään merkitystä kaivattujenne suhteen. Mitä läppää tuo keskustelunne on? Larppaatteko te jotain suhdejuttuja vai kuvitteletteko oikeasti vaihtavanne ajatuksia kaivattunne kanssa? Rehellinen vastaus kiitos.
Maria. 🥰😘