Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: mitä haluaisit kaipaamasi kanssa?
Vanheta yhdessä. Sitä odotellessa toivoisin että hankkisi lapsia ensin jonkun toisen kanssa kun niitä kuitenkin haluaa. Tämä siksi sillä siihen minusta ei enää ole.
Kumppanuusvanhemmuuteen ryhtyminen olisi toki hyvä asia myöhemminkin. On vain sen verran konservatiivinen arvoiltaan, ettei itse ehkä näe sitä mahdollisuutena
Mä joskus harkitsin tätä tosissaan. Harmi vaan, ettei löytynyt sopivaa kumppania tai pariskuntaa siihen. En tiedä, mistä olisin edes etsinyt.
https://kumppanuusvanhemmaksi.fi/hae-vanhemmuuskumppania/ tuossa yksi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Päivällä hyppäsin korkealta, illalla putosin.
Sellaista elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Onko päätöksesi nyt lopullinen?
Gallup : Aiotko lopettaa ruikuttamisen ?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää matalalentoa itsellä ollut viimeaikoina, ei ainakaan putoa korkealta. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu sinusta. Kaipaan valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen että sielunkumppanuus ja yhteys saa vapaasti näkyä, kuulua ja tuntua. Mitä se sitten tarkoittaisi? Sitä että elämän yksinolon juhlaan tulee mukaan jaettua aikaa, jaettuja ajatuksia, jaettuja silmäyksiä, jaettuja vartaloita, jaettua rakkautta, jaettuja hymyjä, jaettua arkea, jaettuja huokauksia ja henkäyksiä, jaettuja kokemuksia ja jaettuja muistoja. Ennenkaikkea jaettuja ihmeitä ja jaettua taikaa. Silleen introverteille sopivasti. Vaikka yhteiseen perheeseen asti, vaikka sitten vähän eri tavalla. Ja mistäs minä tiedän, ehkä hänen kanssaan osaisinkin asua yhdessä. Mun työmatkan varrella lukee muraalissa Real Magic ja silloin aina ajattelen häntä.
Magic on kondoomimerkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheta yhdessä. Sitä odotellessa toivoisin että hankkisi lapsia ensin jonkun toisen kanssa kun niitä kuitenkin haluaa. Tämä siksi sillä siihen minusta ei enää ole.
Kumppanuusvanhemmuuteen ryhtyminen olisi toki hyvä asia myöhemminkin. On vain sen verran konservatiivinen arvoiltaan, ettei itse ehkä näe sitä mahdollisuutena
Mä joskus harkitsin tätä tosissaan. Harmi vaan, ettei löytynyt sopivaa kumppania tai pariskuntaa siihen. En tiedä, mistä olisin edes etsinyt.
https://kumppanuusvanhemmaksi.fi/hae-vanhemmuuskumppania/ tuossa yksi vaihtoehto.
Ei ole ajankohtainen tällä hetkellä. -tuo edellinen
Vierailija kirjoitti:
Jos terveisten lähettäminen on ruikuttamista, niin en aio. Mutta lopetan heti jos ja kun otamme irl-yhteyden taas käyttöön ja vähän eri tavalla kuin ennen
En aio lopettaa ruikuttamista, ruikutan niin kauan kuin koen tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu sinusta. Kaipaan valtavasti.
Voidaanko sitten sopia siitä, mitä tavoitellaan? Tai mitä sitä tavoittelet? Vai onko tämä nykyinen se tavoiteltu tila, joka ei tule muuttumaan oikeaan yhteyteen? Rehellinen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos terveisten lähettäminen on ruikuttamista, niin en aio. Mutta lopetan heti jos ja kun otamme irl-yhteyden taas käyttöön ja vähän eri tavalla kuin ennen
Mitä tapaa tarkoitat? -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pyllypanoa kaipailen <3
Kokeile Marjattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapaa tarkoitat? -sivusta
No esimerkiksi wa ym, tai voisihan sitä soitellakin taas, jos oikein riehumaan rupeaisin.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllypanoa kaipailen <3
Kokeile Marjattaa.
Tai Kallee. Eri
Kun viime yönä katselin kesäidylliä auton ikkunasta, mitä ajattelin?