Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
21861/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin aika usein sitä hetkeä, kun kaivattu ilmoittaa mulle, et tää oli nyt tässä ja jatkaa elämäänsä valitsemansa ihmisen kanssa. Tai sitä, et tää juttu oli vaan jotain peliä hänelle. Kun toista ei tunne riittävän hyvin, niin tulee just tällasia epävarmuuksia.

Ilmoittaa että mikä oli siinä? Voithan jatkossakin laittaa tänne näitä yksipuolisia juttuja jos se muodostaa jutun sellaisenaan. Miten se edes tietäisi näin käyvän kun ei ole mitään muuta ilmenemismuotoa asialla? =)

Miksi päättelit, etten ole kaivattuni kanssa yhteyksissä? Niin en mielestäni kertonut,

Koska pähkäilet/tuuletat siitä täällä, koska kutsut kaivatuksi jonkin sopivamman roolin sijasta ja koska meni tunteisiin sen sijaan että olisi ollut varsinainen vastaus. Noin alkajaisiksi.

Vierailija
21862/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi niin helppo antaa jokin vedenpitävä tunniste esimerkiksi irl-tapahtumista, jos haluaisit viestiä multa. Mutta nimenomaan väistät kaikki viittauksenikin oikean elämän tapahtumiin tai faktoihin, joten se kertoo toisenlaisista toiveista. Se harmittaa, mutta minkäs teet. Vaikea on mahdottomasta tehdä yksin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21863/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit? 

Maan ja taivaan väliltä. 

Kumpikaan ei estä asioiden selvittämistä.

Ihan rehellisesti haluisin puhua niistä vanhoista asioista. En täällä, mut jos ollaan joskus kaksin jossain, En tiedä onko se sitten selvittämistä, en halua niitä perusteellisesti ruotia, mut haluisin välttää ne samat virheet jatkossa. Et osais jarruttaa ajoissa. 

Vierailija
21864/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin vain, miltä asiat minun kulmastani näyttävät.

Vierailija
21865/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit? 

Maan ja taivaan väliltä. 

Kumpikaan ei estä asioiden selvittämistä.

Ihan rehellisesti haluisin puhua niistä vanhoista asioista. En täällä, mut jos ollaan joskus kaksin jossain, En tiedä onko se sitten selvittämistä, en halua niitä perusteellisesti ruotia, mut haluisin välttää ne samat virheet jatkossa. Et osais jarruttaa ajoissa. 

Sivusta

Vierailija
21866/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
21867/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölö hölö sitä tätä. Mikään täällä ei ole totta eikä merkitse mitään. 

Vierailija
21868/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😡

Vierailija
21869/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sitten sanoa, että tämä on "todellisuutta". Yhtä tyhjän kanssa koko kaipaus.

Vierailija
21870/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat tylyydelläsi pois.

Vierailija
21871/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin aika usein sitä hetkeä, kun kaivattu ilmoittaa mulle, et tää oli nyt tässä ja jatkaa elämäänsä valitsemansa ihmisen kanssa. Tai sitä, et tää juttu oli vaan jotain peliä hänelle. Kun toista ei tunne riittävän hyvin, niin tulee just tällasia epävarmuuksia.

Ilmoittaa että mikä oli siinä? Voithan jatkossakin laittaa tänne näitä yksipuolisia juttuja jos se muodostaa jutun sellaisenaan. Miten se edes tietäisi näin käyvän kun ei ole mitään muuta ilmenemismuotoa asialla? =)

Miksi päättelit, etten ole kaivattuni kanssa yhteyksissä? Niin en mielestäni kertonut,

Koska pähkäilet/tuuletat siitä täällä, koska kutsut kaivatuksi jonkin sopivamman roolin sijasta ja koska meni tunteisiin sen sijaan että olisi ollut varsin

Pitäskö kutsua tulevaks vaimoksi? Niin suuri itseluottamus mulla ei (tällä hetkellä) ole. 🙂 Me ei olla sellaisessa tilanteessa, että voitais keskustella kaksin näistä asioista. Ja olen epävarma ja haluan kirjoittaa myös niistä asioista. On ollut suhteita, joissa joudun himmailemaan omia asioita ja ajatuksia, koska toista ei kiinnosta. Niin en halua sellaista enää. Ja mulla ei ole ketään, jolle voisin näistäkään ajatuksista kirjoitella. Ja se viesti kuuluu palstalle, kun oli kaivatusta. Sinällään hauskaa, että mulle mainitsit tuosta kaivattu-sanan käytöstä, koska palstan nimihän on terkkuja kaivatulle.

Vierailija
21872/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat tylyydelläsi pois.

Meillä on sama kaivattu. 

Vierailija
21873/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et idari painu jo ..ttuun? Mikään ei ole muuttunut kohdallasi ja sama valitus on vuosia jatkunut. Eikö siitä pitäisi kohta jo tajuta, että tuuleen huutelet täällä. Mene ja selvitä asia irl siten, että epäselvyyttä ei jää tai jos olet jo pakit saanut, usko niitä. Anonyymi kiukuttelu palstalla on itsekästä ikävää muita täällä olijoita kohtaan, mutta ei tee hyvää sinullekaan. 

Vierailija
21874/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoille tarjolla tikkuranskalaisia ja etrecote pihviä, parsaa unohtamatta. Tervetuloa...

Vierailija
21875/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat tylyydelläsi pois.

Sit se ihminen ei ole mua varten. Kaiken kokemani jälkeen musta tuli tällainen. En voi alkaa muuttaa itseä kenenkään muun takia. -sivusta

Vierailija
21876/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat tylyydelläsi pois.

Meillä on sama kaivattu. 

Montako kirjainta kaivattusi sukunimessä?

Vierailija
21877/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat tylyydelläsi pois.

Sit se ihminen ei ole mua varten. Kaiken kokemani jälkeen musta tuli tällainen. En voi alkaa muuttaa itseä kenenkään muun takia. -sivusta

Jokainen voi vaikuttaa käytökseensä.

Vierailija
21878/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et idari painu jo ..ttuun? Mikään ei ole muuttunut kohdallasi ja sama valitus on vuosia jatkunut. Eikö siitä pitäisi kohta jo tajuta, että tuuleen huutelet täällä. Mene ja selvitä asia irl siten, että epäselvyyttä ei jää tai jos olet jo pakit saanut, usko niitä. Anonyymi kiukuttelu palstalla on itsekästä ikävää muita täällä olijoita kohtaan, mutta ei tee hyvää sinullekaan. 

Älä ota niin vakavasti. En usko että tunnistat täältä viestejä jotka on kirjoitettu juuri sinulle. Kaikilla on samaa sisältöä ja agendaa. Jos oikein haluaa uskoa, täältä varmasti löytää kaivattunsa ja myöskin kaipaajansa. 

Vierailija
21879/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tule saamaan hedelmällisessä lisääntymisiässä olevaa naista, joka olisi ensimmäisellä kierroksella. Toivotonta. 

Vierailija
21880/35298 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, mutta sinäkin voit kohdella muita hyvin. Ketju kuuluu nimenomaan meille, joilla ei muuta kanavaa ole. Lue otsikko.

Ketju on lukittu.