Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat tylyydelläsi pois.
Meillä on sama kaivattu.
Montako kirjainta kaivattusi sukunimessä?
Vähemmän kuin 10, enemmän kuin 5.
Ei ole sama kaivattu.
Itse en edes harkitsisi irl tutustumista sellaisen ihmisen kanssa, joka luulee täällä keskustelevansa oman "kaivattunsa" kanssa ilman yksiselitteisiä tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Kuudetta kesää sinua ajattelen.
Täällä menossa yhdestoista kesä. Varmaan jatkuu hautaan asti. Jotkut, tai mun kohdalla yksi ainoa, on semmosia💛💔
Ehkä sitten olen tosis kakkonen. Jos jotakin haluaisit, kertoisit sen. Pitäisi varmaan lopettaa tämä kuvittelu.
Vierailija kirjoitti:
Hölö hölö sitä tätä. Mikään täällä ei ole totta eikä merkitse mitään.
Aina voi löytyä heikkoja ihmisiä,.jotka uskovat. Mitä se sitten tekee niille. Pahimmassa tapauksessa saa aikaan pahan masennuksen ja ehkä elämän loppumisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et idari painu jo ..ttuun? Mikään ei ole muuttunut kohdallasi ja sama valitus on vuosia jatkunut. Eikö siitä pitäisi kohta jo tajuta, että tuuleen huutelet täällä. Mene ja selvitä asia irl siten, että epäselvyyttä ei jää tai jos olet jo pakit saanut, usko niitä. Anonyymi kiukuttelu palstalla on itsekästä ikävää muita täällä olijoita kohtaan, mutta ei tee hyvää sinullekaan.
Sinähän se tässä kiukuttelet. Ähiset ja puiset etkä anna toisten kaivata rauhassa.
G: mitä haluaisit kaipaamasi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kerron sen, mitä en halua. En halua vain haaveilla loppuelämää. Se ei ole elämää.
Seksiä. Ja loppuelämän kumppanin pidemmällä aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajaporukka, lupaattehan suojata korviani kaikkein pahimmilta jutuilta?
m-n
Ei erityiskohtelua sinullekaan.
Olet ihminen, jota ymmärrän puolesta sanasta ja ihminen, jota ei ymmärrä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanheta yhdessä. Sitä odotellessa toivoisin että hankkisi lapsia ensin jonkun toisen kanssa kun niitä kuitenkin haluaa. Tämä siksi sillä siihen minusta ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheta yhdessä. Sitä odotellessa toivoisin että hankkisi lapsia ensin jonkun toisen kanssa kun niitä kuitenkin haluaa. Tämä siksi sillä siihen minusta ei enää ole.
Kumppanuusvanhemmuuteen ryhtyminen olisi toki hyvä asia myöhemminkin. On vain sen verran konservatiivinen arvoiltaan, ettei itse ehkä näe sitä mahdollisuutena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kohtalo synnyttäjällä. Otin sut että tuli noi lapset. Muuta susta en tahtonutkaan. Onnea suhteella ja ehkä lapsillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanuusvanhemmuuteen ryhtyminen olisi toki hyvä asia myöhemminkin. On vain sen verran konservatiivinen arvoiltaan, ettei itse ehkä näe sitä mahdollisuutena
Mä joskus harkitsin tätä tosissaan. Harmi vaan, ettei löytynyt sopivaa kumppania tai pariskuntaa siihen. En tiedä, mistä olisin edes etsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Baddingin Paratiisi. Se riittää minulle.
Minä ainakin haluan ihan perinteisen ydinperheen ja omakotitaloelämää. Ei kiinnosta mitkään hengailusuhteet.
Vähemmän kuin 10, enemmän kuin 5.