Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin aika usein sitä hetkeä, kun kaivattu ilmoittaa mulle, et tää oli nyt tässä ja jatkaa elämäänsä valitsemansa ihmisen kanssa. Tai sitä, et tää juttu oli vaan jotain peliä hänelle. Kun toista ei tunne riittävän hyvin, niin tulee just tällasia epävarmuuksia.
Olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin aika usein sitä hetkeä, kun kaivattu ilmoittaa mulle, et tää oli nyt tässä ja jatkaa elämäänsä valitsemansa ihmisen kanssa. Tai sitä, et tää juttu oli vaan jotain peliä hänelle. Kun toista ei tunne riittävän hyvin, niin tulee just tällasia epävarmuuksia.
Ilmoittaa että mikä oli siinä? Voithan jatkossakin laittaa tänne näitä yksipuolisia juttuja jos se muodostaa jutun sellaisenaan. Miten se edes tietäisi näin käyvän kun ei ole mitään muuta ilmenemismuotoa asialla? =)
Miksi päättelit, etten ole kaivattuni kanssa yhteyksissä? Niin en mielestäni kertonut,
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo kotona/mökillä?
Kotona. Aamulla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo kotona/mökillä?
Kotona. Aamulla töihin.
Lomat lomailtu. Tervetuloa tänne päin!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestä niin tietää miten ajattelet.
Kohta huomaan, että on kulunut kymmenen vuotta ja ollaan edelleen ketjussa. Siinä vaiheessa syön hattuni.
Vierailija kirjoitti:
Kohta huomaan, että on kulunut kymmenen vuotta ja ollaan edelleen ketjussa. Siinä vaiheessa syön hattuni.
Jahkailu on kiva harrastus.
Mietin että mikä mussa on vialla kun kaikki tuntuu niin tahmealta. Suuri osa ihmisistä vaan menee ja tekee. Mikä auttaisi asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahkailu on kiva harrastus.
En minä jahkaile. Rohkeuttakin löytyy, siitä tuli todiste tänään. Olisin puhunut asiat jo vuosia sitten, ei jäänyt minusta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi meni aika nopsaan. Oisin toivonut niin paljon enemmän. Ja koitinkin lähestyä, mut oon niin sosiaalisesti kömpelö, ettei siit tullu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että mikä mussa on vialla kun kaikki tuntuu niin tahmealta. Suuri osa ihmisistä vaan menee ja tekee. Mikä auttaisi asiaan.
Etkös sinä nimenomaan ole juuri sellainen tekijämies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Maan ja taivaan väliltä.
Kumpikaan ei estä asioiden selvittämistä.
Minä otin riskin, mutta ei olisi kannattanut. Sinun kannattaisi.
Otan hänet kenen kanssa puhuin WA: ssa puoli seiskaan saakka. Ei ollut telkusta kyse.
Justhan kirjoitin, etten tunne häntä (vielä) riittävän hyvin.