Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatkohan sä mua vielä, vai onkohan sulla jo joku uus? Mä ainakin ikävöin sun kosketusta ja seksiä sun kanssa. Se oli älyttömän hyvää.
Kuka? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Operakas hellä halaus. <3
Kiitos rakas operouva💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En drink vid åstranden, med Åboläraren🍹?
Alla oss trendiga är vid domkyrkan.
Om du vill kan jag komma till Åbo 😚
Aurinkoa ja kivaa sunnuntaita rakkaalle Sinille. Nähtäispä pian.
Vierailija kirjoitti:
Lämpöisiä päiviä sulle. Jahka tavataan. ^^
Ai sitten kylmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpöisiä päiviä sulle. Jahka tavataan. ^^
Ai sitten kylmenee?
No ehkä ilmat. ^^
Vierailija kirjoitti:
En jaksa olla ihmisten seurassa ja sitten valitan yksinäisyyttä.
Kaikkiin ihmisiin ei voi kokea yhteyttä. Se syö enemmän kuin antaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatkohan sä mua vielä, vai onkohan sulla jo joku uus? Mä ainakin ikävöin sun kosketusta ja seksiä sun kanssa. Se oli älyttömän hyvää.
I know that without saying it. That shouldn't have been said separately.
Ikävä riuduttaa, sinä ilahdutat. Sinä-ilon kun saisi pysyvänä annostuksena.
Mä mietin aika usein sitä hetkeä, kun kaivattu ilmoittaa mulle, et tää oli nyt tässä ja jatkaa elämäänsä valitsemansa ihmisen kanssa. Tai sitä, et tää juttu oli vaan jotain peliä hänelle. Kun toista ei tunne riittävän hyvin, niin tulee just tällasia epävarmuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin aika usein sitä hetkeä, kun kaivattu ilmoittaa mulle, et tää oli nyt tässä ja jatkaa elämäänsä valitsemansa ihmisen kanssa. Tai sitä, et tää juttu oli vaan jotain peliä hänelle. Kun toista ei tunne riittävän hyvin, niin tulee just tällasia epävarmuuksia.
Sun kannattaisi varmaan miettiä, onko hän oikeasti sellainen joka tekisi niin, kuin yllä kuvaat. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaa että mikä oli siinä? Voithan jatkossakin laittaa tänne näitä yksipuolisia juttuja jos se muodostaa jutun sellaisenaan. Miten se edes tietäisi näin käyvän kun ei ole mitään muuta ilmenemismuotoa asialla? =)
Aurinko paistaa. Oot miun ajatuksissa. Terkkuja!