Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Kornia puhua sedästä ku olen hänen kanssa saman ikäinen. Noh, setä ja täti sitten. Iso ikävä sua ja sydämessä ja mielessä oot 24/7.
Aika velkoja ootte, kun toisten ikä on tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsemme keskustelemaan kunnolla! Haluan sinut! Sinut! Sut! Sä ja mä!
Kenet?
Koitahan nyt päättää mitä murretta veivaan. Onko sinä, vai sä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen hakee luonnostaan huomiota vahvemmalta astialta.
Mies hakee luonnostaan kontaktia koviin pintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% naisista olisi syytä mennä rakkauskouluun, jossa opetettaisiin alkeet aidosta rakkaudesta.
Avaatko, mitä on aito rakkaus?
Sellainen mitä tunnet itseäsi ja toista ihmistä kohtaan avoimesti ja ilman hyötynäkökulmaa.
Se tunne on maailman paras.
Sivusta aina yksipuolisesti tunteineni.
Tuollaisia tunteita on ainakin vanhempien, isovanhempien, sisarusten ja lapsen kanssa.
Pitkäaikaisessa, syvässä ja läheisessä ystävyydessä voi myös tulla tuollaisia tunteita. Samoin varmasti pitkäaikaisessa, syvässä ja läheisessä romanttisessa kumppanuudessa.
Eri
On ainakin --> voi olla
Vierailija kirjoitti:
Jos toista rakastaa ei etsi ketään ``parempaa,kauniimpaa,komeampaa`` vastaantulijoista.Ei hakeudu tilanteisiin joissa luonnetta koetellaan.Ehdottomasti ja kaikesta huolimatta on rehellinen kumppanilleen.
Tiedän ,että toiset ajattelee toisin ja mielipiteitä on miljoona. Tämä on minun.
Eli ei saa lähteä hellan äärestä. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% naisista olisi syytä mennä rakkauskouluun, jossa opetettaisiin alkeet aidosta rakkaudesta.
Avaatko, mitä on aito rakkaus?
Sellainen mitä tunnet itseäsi ja toista ihmistä kohtaan avoimesti ja ilman hyötynäkökulmaa.
Se tunne on maailman paras.
Sivusta aina yksipuolisesti tunteineni.
Tuollaisia tunteita on ainakin vanhempien, isovanhempien, sisarusten ja lapsen kanssa.
Pitkäaikaisessa, syvässä ja läheisessä ystävyydessä voi myös tulla tuollaisia tunteita. Samoin varmasti pitkäaikaisessa, syvässä ja läheisessä romanttisessa kumppanuudessa.
Eri
On ainakin --> voi olla
Mulla on. Tietysti kaikilla ei ole, kun perheitä on kaikenlaisia eikä kaikissa ole niin paljoa rakkautta.
Nainen, pakarasi muodokkuus hipoo täydellisyyttä.
Voi kun löytäisin oman kotikolon jossa olisi kodikasta ja mukavaa.
Seksihelteet jatkuu vielä viikon. Kesä on oikein mukavaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kellä tollaset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä tollaset?
Olisko Tiinalla?
Kävely lämpimässä kesäillassa ihanan opettajarouvan kanssa? Eiranranta, Merisatama vai joku muu paikka?
Sommar😘.
💞
Jep, kesä on vuoden ajoista paras.
oot siellä jossain mun, m>n
Nainen, lähdetäänkö terassille ryyppäämään? Katsotaan kumpi putoaa aiemmin pöydänalle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, lähdetäänkö terassille ryyppäämään? Katsotaan kumpi putoaa aiemmin pöydänalle.
..löytyy ihminen lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin hyvä viinapää ettei kertaakaan ole vielä juotu pöydänalle.
Turhaan haastat riitaa täällä, ei kukaan kiellä sua jatkamasta jahkailuasi 👍